ivo zegt:
Doetze:
Foto's staan hier:
[Link niet meer beschikbaar]
Thanks!!!!
g-men:
Ivo verdomme laffe fl**ker kom nou eens ook op de andere wedstrijden opdagen je bent toch sterk zat of wat!
Nee dat ben ik niet, door privé zaken heb ik het afgelopen half jaar gemiddeld misschien 1x per week getraind. Die deadliftpr's waren puur op haat, tussendoor deed ik geen reet. Maar ik kan me voorstellen dat je het tegen me zegt, want me doelstellingen voor deze zomer en alle kwalificatierondes waren anders. Maarja meestal lopen dingen niet zoals je het wilt....
Iron devoted
jah was erg leuk,daar nog besloten om mee te doen,was een leuke dag.
Je had je voor vrijdag al ingeschreven, of wou je niet meer mee doen?
Anoniem28318:
oh dat verandert de zaak dan is excuus van mijn kant naar gijs toe wel op zijn plaats
laten we er maar ophouden dat ik moe was van de wedstryd en dat ik die middag ivo wel een positieve peer vond
dus gijs excuus dat ik me klep iets te snel los had
Die excuses zijn nergens voor nodig. En thanks voor je compliment, ik heb gezellig met je gepraat. Succes met trainen!
Ik vond het een hele gezellige wedstrijd, waarin ik wonder boven wonder nog een pr heb gezet ook. Voor het eerst 160kg ergens op gelegd (en het is nog een grote ook) ik werd helemaal gek erna
Complimenten aan de organisatie, alles was weer super voor elkaar. Eten, drinken, onderdelen, scheidsrechters en de speakers natuurlijk!
@ Leophyte, leuk je weer gesproken te hebben kerel en je was echt super bezig. Vooral met die stones deed je me versteld staan. En de 110 drukte je makkelijker uit dan de 105!
@ Crazymo,voortaan kun je je boksbitje gewoon thuislaten hoor. Als het zwart voor me ogen wordt helpt dat echt niet en wordt het zoiezo tandjes tuffen