AndroidHealthClinic

Sterkste man van nl 2010

Ik ben ook van de partij :)

Hoop dat ik er een beetje kan parkeren, word iig een gezellige dag.

Ik begrijp dat dit gratis is ? Hoelaat kan je daar het beste zijn?

Meestal als je bij sterkste man van Nederland veel te laat komt.. dan sta je op een k*tplaats waar je niets kan zien. Er komen echt heel veel mensen op af elke keer. Dus beter aardig vroeg.

En ik wou er om 12.30 uur zijn. Wordt dan niks zeker :P

tot hoe laat duurt het ongeveer ??
kan als ik geluk heb wel wat later komen...

iemand enig idee ??

zon wedstrijd duurt vaak wel een uurtje of 4-5 misschien wel 6

Ik heb mijn eigen NK.. maar succes aan alle deelnemers!

waarom doet simon niet mee dan

veel succes iedereen die vandaag mee doet en die gaat kijken heel erg veel plezier

Het gaat helemaal goed komen vandaag !!!!!!!

Ik zal er ook niet zijn, zelf trainen kan geen kwaad lijkt om ook daar te kunnen staan over een paar jaar :)

Al een update?

Was er rond 13:45. Erg warm maar later onder de tenten gaan staan.

Jarno heeft het eerste onderdeel gewonnen.

en het tweede onderdeel boom 160 kg!

Wat hadden Gijs en Alex gedaan?

Ben er van 13 tot 18 uur geweest. Was super weer, erg druk, veel mooie vrouwen en Jarno was weer de king...

Was er rond 13:45. Erg warm maar later onder de tenten gaan staan.

Jarno heeft het eerste onderdeel gewonnen.

en het tweede onderdeel boom 160 kg!

...en het derde, vierde, vijfde en zesde waarschijnlijk ook. :p Alles was appeltje eitje voor Jarno. Hij gooide de stenen gewoon op de platforms.

Gijs had een ongelukje met de stenen, de tweede viel op/langs zijn hoofd, waardoor hij een snee had en toen was z'n tijd om, of zo. Ik was net even weg, heb het zelf dus niet gezien en weet niet wat er precies gebeurde... maar dat heeft 'm dus wel punten gekost.

Ben nu net thuis, Tjok en ik gingen eerder weg dus heb de laatste twee onderdelen en de uitslag gemist. Maar ik denk dat de uitslag niet erg verrassend zal zijn.

Was leuk dagje, mooi weer en gezellig met het 'vaste groepje' gezeten (Erwin, George, Niels) (en Pietje1983 bleek naast ons te zitten). :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven