AndroidHealthClinic

Sterkste man van nl 2010

Houte reet van het zitten t*ring t**ten ...
Mooie wedstrijd, hoop wel dat ze de volgende keer geen rubber matten bij het logliften neer leggen, zag er niet echt stabiel uit.
Die deadlifts van Patrick en Rick, wtf, wtf, prachtig...

wat is nu de uitslag?

Jarno 1 volgens mij, rest weet ik niet. 't Was een mooie wedstrijd maar duurd wel erg lang

Jarno 1
Richard 2
Alex Moonen volgens mij 3

was erg gezelligTjooky en ik waren er ook bij om zijn collega Richard aan te moedigen!

Laatst bewerkt:
4 wagenaar
5 torre ??
6
7 geen id

goed voor jarno..beetje balen voor alex...maar das mijn mening

zoiets? was wat rommelig op t eind

1. Jarno
2. Richard
3. Alex op halve punt van 2
4. Jan op halve punt van 3
5. Rick
6. Fouad
7. Dennis
8. Gijs
9. Arno
10. Johan ?
11. Patrick ?
12. Erik

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Topper van de dag vond ik Gijs zijn moeder.. geweldig ! :)

zoiets? was wat rommelig op t eind

1. Jarno
2. Richard
3. Alex op halve punt van 2
4. Jan op halve punt van 3
5. Rick
6. Fouad
7. Dennis
8. Gijs
9. Arno
10. Johan ?
11. Patrick ?
12. Erik

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Topper van de dag vond ik Gijs zijn moeder.. geweldig ! :)

Gijs z'n moeder? Hoezo?

Als trouwe en vooral luidruchtige supporter ! leuk om te zien
gek mens, zo zou ik mijn moeder nooit zien...

jammer dat ik jullie niet even heb gezien...

Laatst bewerkt:
Als trouwe en vooral luidruchtige supporter ! leuk om te zien
gek mens, zo zou ik mijn moeder nooit zien...

jammer dat ik jullie niet even heb gezien...

:)

Ja, ik had wel even gedag willen zeggen... maar wij zaten helemaal aan de andere kant van de tribune en het was te vol/druk om naar jullie toe te komen. Was er trouwens geen HG vandaag? Of heb je 'gespijbeld'?

-Niels toen ik dat riep was je al weg??
Of heb jij dat ookgeroepen :P

mooie wedstrijd. Jarno is toch wel heel veel sterker dan de rest nog. Gefeliciteerd.

:)

Ja, ik had wel even gedag willen zeggen... maar wij zaten helemaal aan de andere kant van de tribune en het was te vol/druk om naar jullie toe te komen. Was er trouwens geen HG vandaag? Of heb je 'gespijbeld'?

haha nee, netjes afgemeld. we vliegen morgen ook nog eens naar Scotland voor 5 games... en hoe vaak komt de finale in je woonplaats ?

was gezellig. mooi trouwens dat de complete burgerking leeg gekocht was :roflol:

en net zagen we zon beetje de helft van het publiek weer terug in de mac

En wie is er allemaal verbrand? :P Ik hielt het nog geen 15min uit in die zon.

Wij waren samen met nog een paar die flat ingeslopen haha konden we mooi boven op die riggel zitten (perfect uitzicht!), bewoners probeerden ons eerst nog weg te sturen maar dat maakte niet zoveel indruk. Wel is mijn hele gezicht rood nu de vellen zullen er van de week wel afkomen ..

Terug
Naar boven