Fitness Seller

Sterkste Man van Oost NL (26 april)

Zal een mooie wedstrijd worden, hoop zonder blessure leed.

Ook leuk dat R.Wolters weer van de partij is,denk alleen niet dat ie veel zoden a/d dijk zal zetten.
maar wel mooi om zo'n ervaren sporter aan het werk te zien.

Succes allemaal.

(doet Tom Jansen niet mee?)

Ook leuk dat R.Wolters weer van de partij is,denk alleen niet dat ie veel zoden a/d dijk zal zetten.

Succes allemaal.

Ik denk dat je je nog flink wil vergissen in Robbert. Zag hem een tijdje terug vrolijk een 5-je met een 165kg stone maken op 135cm hoogte. Ook OH is hij sterker als ooit te voren. Wheelflippen is hij verschrikkelijk snel in. lage 20-ers (sec.) met 8 flips. Alleen het deadliften is een odd dat hem niet ligt, voor de rest op alle overige odd een 1e plaats in zijn bereik en we zullen er met z'n allen heel hard aan moeten trekken. Ik denk dat het nivo vd meesten elkaar heel dicht nadert.
Ook verwacht ik dat Bryan een visite-kaartje gaat afgeven. Hij is een talent, die supergedreven is.
Dus al met al zal het echt spannend worden en ik denk voor het publiek een mega-mooie wedstrijd. :cool:

Ik denk dat je je nog flink wil vergissen in Robbert. Zag hem een tijdje terug vrolijk een 5-je met een 165kg stone maken op 135cm hoogte. Ook OH is hij sterker als ooit te voren. Wheelflippen is hij verschrikkelijk snel in. lage 20-ers (sec.) met 8 flips. Alleen het deadliften is een odd dat hem niet ligt, voor de rest op alle overige odd een 1e plaats in zijn bereik en we zullen er met z'n allen heel hard aan moeten trekken. Ik denk dat het nivo vd meesten elkaar heel dicht nadert.
Ook verwacht ik dat Bryan een visite-kaartje gaat afgeven. Hij is een talent, die supergedreven is.
Dus al met al zal het echt spannend worden en ik denk voor het publiek een mega-mooie wedstrijd. :cool:

Kun je een beetje verklappen aan welk gewicht Robbert inmiddels zit met de boom? 140, 150?

Ik denk dat Maikel zeker een goede kans gaat maken! Geen gekke medleys etc. maar voornamelijk krachtonderdelen. Hopen dat je in goede vorm bent Mike!

Denk dat Robbert zich wel kwalificeerd,
Maikel op boom en deads ook zker bij de top..
de andere onderdelen zijn ff afwachten denk ik voor hem..
En dan de Tsaar,op de deadlift zal hij menig een versteld doen staan denk ik..
Maar is dit jaar nog te vroeg voor een kwalificatie (Denk ik).
Heb er iig zin in!

• Topic Starter Topic Starter

Succes allemaal.

Tom doet ook mee. Stond alleen niet op de lijst omdat hij al geplaatst is voor de finale...

Veel succes daar in Ulft aan degene die meedoen!!

misschien is het ergens al vermeld, maar:

ben jij nou automatisch al geplaatst vanwege je top 3 positie vorig jaar in puttershoek, of moet je als nog ergens kwalificeren

persoonlijk zou ik het tof vinden als bryan zich plaatst. zou wel echt een stoere actie zijn

misschien is het ergens al vermeld, maar:

ben jij nou automatisch al geplaatst vanwege je top 3 positie vorig jaar in puttershoek, of moet je als nog ergens kwalificeren

persoonlijk zou ik het tof vinden als bryan zich plaatst. zou wel echt een stoere actie zijn

De top 4 is automatisch geplaatst voor de finale en aangezien ik 2de ben geworden ga ik me voorbereiden op de GP 14 Juni en 11 Juli in Vroomshoop.

Oke mooi.

Hey Jan, weet jij toevalig iets van Geoffrey van Rangelrooij ?

[of iemand anders die wat weet]

Geen idee wat Geoffrey doet momenteel. Heb gehoord dat hij wel (weer) in de sportschool traint, maar verder weet ik niets. Ik heb hem ook al in geen tijden meer gesproken.

Hey Maikel, heb jij een tel.nr. van Robbert Wolters voor me? PM me dat even.
Ik heb hem al een paar keer een e-mail gestuurd maar krijg geen reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee wat Geoffrey doet momenteel. Heb gehoord dat hij wel (weer) in de sportschool traint, maar verder weet ik niets. Ik heb hem ook al in geen tijden meer gesproken.

Zullen we een aktie beginnen om Geoffrey en Jan Pieter waar aktief te krijgen? Zijn 2 talentvolle jongens met veel basiskracht.

goed idee, afaik is JP terug aant trainen

Terug
Naar boven