chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zenuwen onder bedwang is bij jou de grote factor geweest.
Of het gebrek ervan
Je hebt in training 12 reps gedaan. En de deadlift ging ook een stuk beter.
Ik denk dat we je de volgende keer goed kwaad moeten maken, zodat je de rest om je heen vergeet.
Nu richten op de komende 2 wedstrijden.
Ik zie je morgen

Ja idd, was er ziek van dat ie mij geowned heeft op de deadlift, die donderse snotneus. Lukt em geen tweede keer ..... haha.
Respect hoor![]()
![]()

Ehmm mocht jij hier nog komen nadat je verloren hebt van Bryan??

Haha, zouden jullie wel willen hè? Maar zo makkelijk kom je niet van mij af natuurlijk. Nee het "jochie" de Tsaar mag zijn naam in ere dragen, heeft leuk (lees erg goed) gepresteerd. Maar ik heb hem gevraagd om ook aan de andere kwal. mee te doen, want ik wil uiteraard zijn ass kicken.....haha.
Trouwens ik heb helemaal niets verloren, alleen wat geleerd.![]()
Haha, zouden jullie wel willen hè? Maar zo makkelijk kom je niet van mij af natuurlijk. Nee het "jochie" de Tsaar mag zijn naam in ere dragen, heeft leuk (lees erg goed) gepresteerd. Maar ik heb hem gevraagd om ook aan de andere kwal. mee te doen, want ik wil uiteraard zijn ass kicken.....haha.
Trouwens ik heb helemaal niets verloren, alleen wat geleerd.
En ja het was een combi van conditioneel en zenuwen (trrrillende beentjes) die me parten speelden. Mag ook geen wonder zijn gezien me beperkte voorbereiding, dus ik heb alleen nog maar kans om te groeien.
Ik ga zorgen dat die trillende beentjes weg gaan.... en dat je meer lucht krijgt en dan brul ik je door die kwalificatie

Zal een mooie wedstrijd worden, hoop zonder blessure leed.
Ook leuk dat R.Wolters weer van de partij is,denk alleen niet dat ie veel zoden a/d dijk zal zetten.
maar wel mooi om zo'n ervaren sporter aan het werk te zien.
Succes allemaal.
(doet Tom Jansen niet mee?)
Ik denk dat je je nog flink wil vergissen in Robbert. Zag hem een tijdje terug vrolijk een 5-je met een 165kg stone maken op 135cm hoogte. Ook OH is hij sterker als ooit te voren. Wheelflippen is hij verschrikkelijk snel in. lage 20-ers (sec.) met 8 flips. Alleen het deadliften is een odd dat hem niet ligt, voor de rest op alle overige odd een 1e plaats in zijn bereik en we zullen er met z'n allen heel hard aan moeten trekken. Ik denk dat het nivo vd meesten elkaar heel dicht nadert.
Ook verwacht ik dat Bryan een visite-kaartje gaat afgeven. Hij is een talent, die supergedreven is.
Dus al met al zal het echt spannend worden en ik denk voor het publiek een mega-mooie wedstrijd.![]()
Ik had beter een soort toto in kunnen vullen, had ik er nog een leuk zakcentje aan overgehouden...hehe 
Ja, ik weet wat ik kan en heb van gisteren geleerd. Om twee stappen vooruit te maken moet je soms ff een stapje naar achteren doen. Ik heb verder wel genoten en ik weet zeker iedereen wel, was een prachtige strijd.
Zie je idd morgen, want het vuurtje begint te branden![]()

Ik had beter een soort toto in kunnen vullen, had ik er nog een leuk zakcentje aan overgehouden...hehe
![]()

Hee kerel Siemen hier,
dus erg zenuwachtig dat had ik ook met eerste wedstrijd.
Je hebt echt genoeg kracht zelf gezien met training.
Wat jarno ook al zei 12 herhalingen training pfff en nou 9 jammer jah.
Ik heb er ook heel lang last van gehad zenuwen je komt er vanzelf in en dan knallen komt goed
Gr siemen

Ja man, dat had ik niet verwacht zo'n Prestatie van R. Wolters.
Hoop dat je volgende wedstrijd minder last hebt van je zenuwen, ademhaling naar je buik brengen wil wel iets helpen, als je niet met onderdelen bezig bent.
![]()