Fitness Seller

Sterkste Man van Oost NL (26 april)

Present. Tot dadelijk.

Ik ga d'r ook zo heen; tot straks.

succes weer iedereen

Er is vast iemand met een telefoon waarmee je op internet kan.

Al een tussenstand bekend?

Ik ben benieuwd! :thumb:

Ben benieuwd, denk appeltje eitje voor Jarno !

Ik denk dat Fouad eerste is geworden, want hij stond na 3 onderdelen op 37 punten, terwijl de 2e op 32 ofzo stond. Uitslag van truckpull heb ik niet meer gehoord en stones dus ook niet meer gezien. Verder was het heel vet om te zien dat Bryan 10 reps met 250 deadlift deed. Alleen Fouad kon hem met moeite verslaan met 11 reps.

Alex Moonen is 5de geworden, verder weet ik alleen dat ie ook 10 reps had met de deadlift.

Ik denk dat Fouad eerste is geworden, want hij stond na 3 onderdelen op 37 punten, terwijl de 2e op 32 ofzo stond. Uitslag van truckpull heb ik niet meer gehoord en stones dus ook niet meer gezien. Verder was het heel vet om te zien dat Bryan 10 reps met 250 deadlift deed. Alleen Fouad kon hem met moeite verslaan met 11 reps.

Deadlift was die met een olympische stang? of hadden ze een laadbak?

Grote klasse van Bryan! Hoe ging het verder met Maikel?

Deadlift was die met een olympische stang? of hadden ze een laadbak?

Gewoon een olympische stang met daarom banden met velgen.

Grote klasse van Bryan! Hoe ging het verder met Maikel?

Als ik de juiste persoon voor me heb ging het wel goed, maar hij zat verder niet bij de top in het klassement geloof ik. Ook jammer bij de deadlift krijg hij de 2 laatste reps net niet gelockt met een paar cm.

Gewoon een olympische stang met daarom banden met velgen.

Als ik de juiste persoon voor me heb ging het wel goed, maar hij zat verder niet bij de top in het klassement geloof ik. Ook jammer bij de deadlift krijg hij de 2 laatste reps net niet gelockt met een paar cm.

Thx Berry! Banden waren wellicht iets hoger dan de standaard gewichten ( 50mm ) neem ik aan?

Geloof wel iets ja, maar het scheelde niet veel, want de banden waren vrij zacht.

Ok. Komt er op neer dat Fouad dus ongeveer 11 keer 240kg nu moet trekken met de reguliere deadlift ( met 50mm schijven ). Zeer goede prestatie heeft Fouad dus geleverd. En hoe was onderdeel 1: de boomstam op hh? 10-11 keer?

1. Robbert Wolters'
2. Dennis Gort

Daarna ben ik niet zeker maar dan dicht op elkaar

volgens mij 3 Fouad
4 Tom Janssen
5 Alex moonen

Dus Robbert en Dennis geplaatst voor finale.

1. Robbert Wolters'
2. Dennis Gort

Daarna ben ik niet zeker maar dan dicht op elkaar

volgens mij 3 Fouad
4 Tom Janssen
5 Alex moonen

Dus Robbert en Dennis geplaatst voor finale.

Dat verbaast me dat Fouad nog is gezakt naar de 3e plaats. Ging truckpull en stones niet goed bij hem dan?

Terug
Naar boven