Fitness Seller

Sterkste man van Sittard

JBremers

Competitive Bodybuilder
Waardering
39
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
dlkf9x.jpg

Wederom een mooie indruk van de sterkste man sport in Limburg...
Hier ga je toch van huilen als je dit ziet.....
Tokkie rulezzzzzzzzz!!!!!

Goede reclame ja. Etaleert een goed getrainde atleet met een prachtige techniek. Daarbij straalt zijn uiterlijke vertoning ook veel klasse uit. :thumbup:

'Strongman' in spijkerbroek... Handig..

Spijkerbroek, pens omvang van 3 meter. ! en dan nog het ergste David panders heeft helemaal niet gewonnen !! Het was Ninja. ! Zielig dat de organisatie punten verschuifd om een "lid"te laten winnen erg sneu. !

Wat weegt die halter? 120kg?

hoewel de haat gedeeltelijk terrecht is, want uitstraling heeft het niet, kan je zo iemand als alex wetzler moeilijk uitsluiten om hoe hij eruit ziet toch? besides als de gewichten klopten lifte hij 190kg, ik heb wel eens mensen minder zien liften op "sterkste man" wedstrijden

Ach domi jij bent ook niet zo knap maar jou steunen we wel tog.?

Het evenement werd gehouden ter promotie van de krachtsport. Hmmm, volgens mij pak ik het dan verkeerd aan!

De leerlingen bij mij op school vonden het ronduit lachwekkend en ik heb talloze opmerkingen gehad over dit artikel. Van ' meneer heeft u dan niet gewonnen' tot 'meneer hoeveel tilt die man'. Het artikel komt uit de grootste krant van Limburg.

Het begint langzaam een frustratie voor mij te worden dat deze parodie op strongman zich in Limburg af speelt. Ik ben dus serieus bezig met het promoten van de sport en wordt door dit soort dingen tegengewerkt. Om iets op te bouwen is erg moeilijk, afgebroken wordt dit een stuk sneller. Daar heb je in principe alleen maar deze foto voor nodig. Vind het ook sneu voor atleten die zich er op voorbereiden, ver rijden en dus geld in deze wedstrijd steken. Dus van een koude kermis thuis moeten komen. Hoe kan nu aan het einde van een wedstrijd de telling fout zijn? En dat is niet de eerste keer.

Sterke man sport heet niet voor niets sterke man. Wanneer er een kerel van +/- 140kg 120kg van de grond tilt is dit niet bepaald iets waar de sport voor staat. Noem het a.u.b. fungame sittard o.i.d. of verbind een krachtnorm aan de wedstrijd zodat niet iedereen die wel eens stoere praat wil hebben mee kan doen. Dit maakt de sport kapot! Mensen die dit zien nemen het niet meer serieus! Kom op!!! Het amateurisme druipt van de foto af. Spijkerbroek, houding atleet, kijkrichting atleet, 2 verschillende deurmatjes als opvang (WTF).

De houten ondervloer gaf me ook een bekend gevoel.

Naar de mensen van de fungames toe; heb iedere keer feedback gegeven op jullie wedstrijden. En dat bedoel ik goed, ik hoop iedere keer dat het beter voor elkaar is. Die hoop is tevergeefs...

De limbo's zijn er goed bezig op stongmen gebied :wl:
@ David Panders gefeliciteerd met je overwinning.

@ Alex en JBremers
Waarom hebben jullie of een van jullie trainings maatjes niet meegedaan.
En laten zien hoe je moet deadliften?

Spijkerbroek, pens omvang van 3 meter. ! en dan nog het ergste David panders heeft helemaal niet gewonnen !! Het was Ninja. ! Zielig dat de organisatie punten verschuifd om een "lid"te laten winnen erg sneu. !

Dat is voor mij dé druppel geweest om niet meer mee te doen met de Fungames, jammer voor Koekoek, mag 'em wel maar op deze manier vind ik er niks aan

Omdat er al teveel gekloot met is geweest dat niemand er zelfs maar zin voor had.

Je kan dat gekloot ook al motivatie gebruiken om de deelnemers het goede voorbeeld te geven. Van wat sterkste man inhoud ;-) en dat ze dan een echte sterkste man op de foto zetten in de krant. Ipv een spijkerbroek strongmen met een prachtige techniek op de deadlift.

Ik snap je mening Wesly !! alleen idd er is te veel gebeurt om als SMTL lid daar te gaan staan is gewoon Ruk ! ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een fungames truitje ! Er is gewoon te veel gebeurt om daar te staan !

Je kan dat gekloot ook al motivatie gebruiken om de deelnemers het goede voorbeeld te geven. Van wat sterkste man inhoud ;-) en dat ze dan een echte sterkste man op de foto zetten in de krant. Ipv een spijkerbroek strongmen met een prachtige techniek op de deadlift.
Ik moet Wesley gelijk geven, dit soort onzin zal snel vergeten zijn en ik denk dat de sport opzichzelf staat , doorgaan met de sport promoten en duidelijk laten zien wat wel het inhoud, is veel belangrijker, want een mooie sport is het zeker.

Ik snap je mening Wesly !! alleen idd er is te veel gebeurt om als SMTL lid daar te gaan staan is gewoon Ruk ! ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een fungames truitje ! Er is gewoon te veel gebeurt om daar te staan !

Ninja volgende wedstrijd van fungames als SMTL gewoon mee doen en Limburg laten zien wat echte Stongmen atleten zijn :D
Miss kom jij of een van je maatjes dan in de krant. Dat zou in Limburg dan een goede promotie voor de sport zijn denk ik.
Want via het forum over fungames klagen veranderd het beeld niet van wat mensen in Limburg van sterkste mannen hebben toch?

Mijn mening is : Fungames moet de handdoek in de ring gooien !

Wat mij betreft hebben jullie allemaal gelijk, maar zo'n jongen kan er niks aan doen dat hij als cover foto wordt gebruikt!

Door als serieuze atleet deel te nemen, verbeter je toch de organisatie van die wedstrijd niet ???

+ 1 Woopy !

Wat marcel betreft ! Die "jongen" zit in de organisatie dus hij had zeker wel kunnen aangeven of die in de krant wou ja of te nee !

Terug
Naar boven