Fitness Seller

Sterkste man van Sittard

• Topic Starter Topic Starter
jup, vind het nogal hypocriet. de hele opzet van zijn openingspost is gebaseerd op iemand + een organisatie naar beneden halen. dan moet je niet andere gaan wijzen op respectloos gedrag. dat mag jij anders zien, persoonlijk hou ik niet zo van zulke tegenstrijdigheden.

Bye the way, de organisatie in kwestie is gewoon niet serieus te nemen. Ik ga geen hele opsomming maken van de dingen die bij hun al zijn misgegaan. Dan ben ik dagen bezig. Ik heb ooit mn onderdelen uitgeleend aan ze en terug gekregen onder de hondenstront. Ik krijg van meerdere leden van deze organisatie nog geld, en niet omdat ze het per ongeluk zijn vergeten te betalen... Als er dan van deze organisatie een foto verschijnt in de krant met een foto als dit als 'reklame' voor de sport kan ik niet anders als er sarcastisch over doen. Komop man...

Laatst bewerkt:
Beste Erwin,

Ik heb me even de moeite genomen om te kijken hoe ik ooit gereageerd zou hebben op een opmerking van jou... Nouja, dat je hier 4 jaar na dato nog mee zit vind ik toch wel frapant...

Post van jou:

wel grappig om te zien hoe matthieu de steen 2x lift met alleen een zonnebril op. en jules em 0x lift terwijl hij eruit ziet als iemand die ik voor een zebrapad zou kunnen vergissen als hij op het asfalt zou liggen (en ik men lenzen niet in zou hebben of lazerus zou zijn)

Reaktie van mij hierop:

Nouja, doe eerst zelf eens zo'n wedstrijd mee voordat je anderen meteen belachelijk moet maken...
Rocklift is een nogal technisch moeilijk onderdeel en als je de steen goed te pakken hebt kun je m goed liften... Het ligt echt niet aan het gewicht hoor... Ik press 90kg strict en duw 115kg op de boom... Misschien dat ik een beetje gepikeert reageer maar heb een lange zware dag achter de rug en ben nogal moe...

What the **** heb ik misdaan...

Kan niet anders dan jullie gelijk geven heren. Eerste dat een leek opvalt in de krant is: heb je weer zo'n vent... Helaas is dit erg kort door de bocht, maar dit is wel hoe mensen over het algemeen reageren op dit soort zaken.

Beste Erwin,

Ik heb me even de moeite genomen om te kijken hoe ik ooit gereageerd zou hebben op een opmerking van jou... Nouja, dat je hier 4 jaar na dato nog mee zit vind ik toch wel frapant...

Post van jou:

wel grappig om te zien hoe matthieu de steen 2x lift met alleen een zonnebril op. en jules em 0x lift terwijl hij eruit ziet als iemand die ik voor een zebrapad zou kunnen vergissen als hij op het asfalt zou liggen (en ik men lenzen niet in zou hebben of lazerus zou zijn)

Reaktie van mij hierop:

Nouja, doe eerst zelf eens zo'n wedstrijd mee voordat je anderen meteen belachelijk moet maken...
Rocklift is een nogal technisch moeilijk onderdeel en als je de steen goed te pakken hebt kun je m goed liften... Het ligt echt niet aan het gewicht hoor... Ik press 90kg strict en duw 115kg op de boom... Misschien dat ik een beetje gepikeert reageer maar heb een lange zware dag achter de rug en ben nogal moe...

What the **** heb ik misdaan...

lol, dat valt eigenlijk best wel mee. volgens mij begint mijn geheugen me in de steek te laten. ik dacht dat het veel korter geleden was en de haat veel groter was, misschien was het dan iemand anders in de thread of een compleet andere thread + persoon. excuses voor mijn reactie, ik zat fout in deze. zal volgende keer beter research doen of gewoon niks posten.

You ****ed with the wrong man Starter..

Opgelost en zand erover. Zo hoort dat.

Ik snap nog steeds iets niet btw, Ninja Bakermans is nou wel of niet The Ninja van dit forum?

Nee dat is fausto tauro

Wordt nog gezellig hiero :roflol:

lol, dat valt eigenlijk best wel mee. volgens mij begint mijn geheugen me in de steek te laten. ik dacht dat het veel korter geleden was en de haat veel groter was, misschien was het dan iemand anders in de thread of een compleet andere thread + persoon. excuses voor mijn reactie, ik zat fout in deze. zal volgende keer beter research doen of gewoon niks posten.

Opgelost! ;)

Vind het k*t voor de mannen van SMTL, maar ik heb me toch de pl**ris in gelachen om het artikel !

misschien was het een sport en spel dag van de plaatselijke sociale werkvoorziening?
lijkt me meer dan een sterke man wedstrijd

Haha ben weer es onderrugblessurevrij dus geef me tot december, maybe mag k dan bijna praten.. :D

Terug
Naar boven