XXL Nutrition

Sterkste man van zuid holland (vlaardingen)

misschien kom ik ook wel even buurten...

Wat is die medley dan?
Lijkt me echt te triest voor woorden om daar mee te doen en keihard af te gaan, tenzij het echt heel erg op prijs gesteld wordt?

En is er een deelnemers lijst bekend?

Ben er sowieso om te kijken.

Ik begrijp het niet, de kwalificatie wedstrijden zitten bomvol maar de overige zware wedstrijden zijn niet vol te krijgen. Bij de Sterkste man van Winschoten zie je hetzelfde.

Ik begrijp dat je graag hoog wilt eindigen maar dit is toch een hele mooie wedstrijd om ervaring op te doen in de zwaardere klasse.

De wedstrijd is veel te dicht op de kwalificatie van 9 mei.
Als je ergens mee topt bijvoorbeeld een deadlift, boom heeft je lichaam minimaal 2 weken nodig om er volledig van te herstellen.
Dat is ook een van de reden dat veel mensen deze wedstijd voorbij laten gaan en zich richten op 9mei.

Als je ergens mee topt bijvoorbeeld een deadlift, boom heeft je lichaam minimaal 2 weken nodig om er volledig van te herstellen.
Dat is ook een van de reden dat veel mensen deze wedstijd voorbij laten gaan en zich richten op 9mei.
Oke maar ik grijp hier even in op het verhaal van Jarno waarbij heel veel deelnemers zich inschrijven voor een kwalificatie wedstrijd die toch geen kans maken in de finale te komen. Dan kun je toch ook aan dit soort wedstrijden deelnemen. Ook voor de kwalificatie wedstrijden zou dit stukken beter zijn.

Laatst bewerkt:

Wie zegt dat?
als je elke week boomstam of deadliften traint moet dit gewoon kunnen.
Ze zullen eerder bang zijn voor een blessure.
Je zou het ook als een goede training kunnen zien en wedstrijd ritme/ervaring op te doen.

ik denk dat iedereen gewoon aan het zuipen is op koninginnedag :P en in het noorden is dacht ik ook een wedstrijd

Wie zegt dat?
als je elke week boomstam of deadliften traint moet dit gewoon kunnen.
Ze zullen eerder bang zijn voor een blessure.
Je zou het ook als een goede training kunnen zien en wedstrijd ritme/ervaring op te doen.

Ja dat zal het zijn. Doe jij ook mee dan 30 april?

2 weken herstellen voor een topbeurt dl en boom ? dat kan toch niet .. hooguit 4 dagen ofzo

Ik ben er zeker bij.
Moet Rick v/d Torre aanmoedigen.

Ik denk er even over na om mee te doen.

Die yoke is eruit wordt net gezegd.

Mooie wedstrijd voor v Rangelrooij of doet die niks meer met SM ?

Zo.. net even gebeld.. en ik doe mee.

Mooie wedstrijd om er weer in te komen.

nog te zwaar voor mij, anders had ik wel meegedaan.

Hoe zo te zwaar? Iedereen die bij Gijs traint is toch sterk :D
Maar zonder dollen, ik zou gewoon meedoen Frank.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ik begrijp het niet, de kwalificatie wedstrijden zitten bomvol maar de overige zware wedstrijden zijn niet vol te krijgen. Bij de Sterkste man van Winschoten zie je hetzelfde.

Ik begrijp dat je graag hoog wilt eindigen maar dit is toch een hele mooie wedstrijd om ervaring op te doen in de zwaardere klasse.

Oke maar ik grijp hier even in op het verhaal van Jarno waarbij heel veel deelnemers zich inschrijven voor een kwalificatie wedstrijd die toch geen kans maken in de finale te komen. Dan kun je toch ook aan dit soort wedstrijden deelnemen. Ook voor de kwalificatie wedstrijden zou dit stukken beter zijn.

Inderdaad, helemaal mee eens. Het lijkt wel of iedereen erop 'kickt' om te kunnen zeggen "ik heb aan een kwalificatiewedstrijd meegedaan". Dit soort wedstrijden zijn zeker net zo leuk, zo niet leuker, om aan mee te doen. Al was het alleen maar vanwege het feit da je sowieso een hoger klassering haalt! :D

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Wat is die medley dan?
Lijkt me echt te triest voor woorden om daar mee te doen en keihard af te gaan, tenzij het echt heel erg op prijs gesteld wordt?

En is er een deelnemers lijst bekend?

Ben er sowieso om te kijken.

Hey Eddine, ik zou serieus overwegen om mee te doen. Je gaat NOOIT keihard af, je verdient alleen respect. Want je bent zeker sterk, alleen nog weinig ervaring, maar die krijg je juist op deze manier. En zelfs als je laatste wordt, is toch niet erg? Als je leuk de onderdelen mee kan doen is er niets aan de hand.

En Cor-Paul, niks voor jou deze wedstrijd? Lekker dichtbij en ik ben er om je te coachen! Geldt ook voor jou Eddine.

Hee Jan, zo dacht ik ook, vind het ook niet erg om laatste te worden in zo'n deelnemersveld.
Ik zal het er morgen even met Ton over hebben, voor de ervaring lijkt het me leuk ja.

Terug
Naar boven