chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp het niet, de kwalificatie wedstrijden zitten bomvol maar de overige zware wedstrijden zijn niet vol te krijgen. Bij de Sterkste man van Winschoten zie je hetzelfde.
Ik begrijp dat je graag hoog wilt eindigen maar dit is toch een hele mooie wedstrijd om ervaring op te doen in de zwaardere klasse.
Oke maar ik grijp hier even in op het verhaal van Jarno waarbij heel veel deelnemers zich inschrijven voor een kwalificatie wedstrijd die toch geen kans maken in de finale te komen. Dan kun je toch ook aan dit soort wedstrijden deelnemen. Ook voor de kwalificatie wedstrijden zou dit stukken beter zijn.De wedstrijd is veel te dicht op de kwalificatie van 9 mei.
Als je ergens mee topt bijvoorbeeld een deadlift, boom heeft je lichaam minimaal 2 weken nodig om er volledig van te herstellen.
Dat is ook een van de reden dat veel mensen deze wedstijd voorbij laten gaan en zich richten op 9mei.
De wedstrijd is veel te dicht op de kwalificatie van 9 mei.
Als je ergens mee topt bijvoorbeeld een deadlift, boom heeft je lichaam minimaal 2 weken nodig om er volledig van te herstellen.
Dat is ook een van de reden dat veel mensen deze wedstijd voorbij laten gaan en zich richten op 9mei.
Wie zegt dat?
als je elke week boomstam of deadliften traint moet dit gewoon kunnen.
Ze zullen eerder bang zijn voor een blessure.
Je zou het ook als een goede training kunnen zien en wedstrijd ritme/ervaring op te doen.
2 weken herstellen voor een topbeurt dl en boom ? dat kan toch niet .. hooguit 4 dagen ofzo

nog te zwaar voor mij, anders had ik wel meegedaan.

Ik begrijp het niet, de kwalificatie wedstrijden zitten bomvol maar de overige zware wedstrijden zijn niet vol te krijgen. Bij de Sterkste man van Winschoten zie je hetzelfde.
Ik begrijp dat je graag hoog wilt eindigen maar dit is toch een hele mooie wedstrijd om ervaring op te doen in de zwaardere klasse.
Oke maar ik grijp hier even in op het verhaal van Jarno waarbij heel veel deelnemers zich inschrijven voor een kwalificatie wedstrijd die toch geen kans maken in de finale te komen. Dan kun je toch ook aan dit soort wedstrijden deelnemen. Ook voor de kwalificatie wedstrijden zou dit stukken beter zijn.

Wat is die medley dan?
Lijkt me echt te triest voor woorden om daar mee te doen en keihard af te gaan, tenzij het echt heel erg op prijs gesteld wordt?
En is er een deelnemers lijst bekend?
Ben er sowieso om te kijken.