AndroidHealthClinic

NSMB: Sterkste man van Antwerpen

  • Topic starter Woopy
  • Startdatum
  • Reacties 115
  • Weergaven 9K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Hehe in Belgie staat toch alleen Jimmy boven je nu?

TE KOOP: titel 2e sterkste man van België! meer info via pm, I simply hate the pressure already!:p

Ik ging eigenlijk zelfs niet mee doen want ben in verlof vanaf morgenavond, en 't is ier iets te doen de komende dagen achter den hoek :meal::klink::banana:
 
Laatst bewerkt:
You've got mail D' :D
 
Bas van der molen gaat jullie allemaal verrassen ben ik bang..;)
 
Bas van der molen gaat jullie allemaal verrassen ben ik bang..;)

Waarom zouden we bang moeten zijn:D? Op een wedstrijd doet toch iedereen die dag zijn uiterste best? Ik beschouw eigenlijk nooit iemand als mijn directe concurrent. My biggest opponents are me, myself and I. Het is de strijd met mezelf die ik moet winnen. En als iemand beter doet die dag dan is dat gewoon omdat die beter is die dag, punt andere lijn. Ik zie dat die jongen beresterk aan het worden is en vooral ook sterke schouders heeft. Het is log lift op max dus die gaat gewoon voor 140kg log gaan wslijk? Wesley ken ik nog van vorig jaar en is ook heel sterk. Peter is een monster op de stones ondanks zijn jeugdige leeftijd (Peter, :phé). Enz enz enz...En op een wedstrijd is alles mogelijk hé. Ik kijk er vooral naar uit om wat Nederlandse jongens bezig te zien, ben dit jaar het wedstrijdcircuit aldaar wat uit het oog verloren.
Eerlijk gezegd: ik lig niet wakker van deze wedstrijd, ben in verlof, vanavond wordt dat goed gevierd op zijn Davids:eek:, morgen'vroeg' ga ik een stapelbed voor de kids halen in de Weba (van Gent, niet Deinze) en ineendraaien, 's namiddags opent de Gentse Feesten... Twee mogelijkheden dus: of ik ben superrelaxed en ga knallen zondag, of ik ben superrelaxed en lig ergens te snurken tot het aan mij is:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
chreiz neemt sowieso geld mee naar huis.
 
lol


Heeft iemand een adres dat ik in m'n tomtom kan zetten:)?
 
Laatst bewerkt:
Dat is het adres :p normaal moet de GPS dat wel kennen?
Straat: grote markt
Nr: 1 (maakt niet uit op een markt lijkt me)
Gemeente: Mechelen

Mijn GPS kent dat alleszins wel.
 
Nog last min atleten gezocht voor Antwerpen !!!

Belg of nederlander, maakt ni uit !!

Laat het ons snel weten :)
 
Ene Youri De Loore heeft beslist om ook mee te spelen :)
 
goe bezig gasten :D
 
Er stond zelfs al een artikel van in Het Laatste Nieuws, van Filip ;)

Iemand al resultaten?
 
7. gedeelde plaats: Mike Oerlemans & Johan de pauw

Voor de rest weet ik het niet meer haha. Was wel een leuke wedstrijd!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven