Fitness Seller

Sterkste Team van Nederland. 27 mei

beuse003

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m90
Massa
143kg
27 mei (eerste pinksterdag) zal in Lopik de wedstrijd het Sterkste team van Nederland worden gehouden
de wedstrijd begint om 14:00.. deelnemers om 13:00 aanwezig.
1e industrieweg in lopik

De Sterkste man van Nederland organisatie van Marcel Mostert zal de wedstrijd begeleiden.

Je kunt je opgeven door een mailtje te sturen naar dennis.vanbeusekom@kpn.com of mostert@strongmancl.com

Onderdelen

duo deadlift met bak.
powerstairs. 185 , 225 , 275
wheelflip 8x 380 / yoke 380
carcircel, 320
stones 120 , 130, 150 ,160 , 180 ,200
overhead stenen 80 90 100 110 120

Deelnemers.

1. Dennis van Beusekom en Simon sulaiman.
2. Patrick v/d Kraan en Rick v/d Torre.
3. Kelvin de Ruiter en Richard v/d Linden.
4. Gijs Boeijen en Mohammed Zoundri
5. Alex Moonen en Teun Moors
6.
7. Johan langhorst en Jan Wagenaar
8. Fouad Hsaini en Jan Pieter Neuteboom.
9.
Hier een indruk van de wedstrijd vorig jaar.
http://www.youtube.com/watch?v=toYHh7bNoL8

Laatst bewerkt:
Mooi Dennis!! Ik vind teams altijd geweldig. Waarschijnlijk wel een Limburgse delegatie present! Hoe is het met je?

Gr. Alex

ik zie zack khan op 1:03

• Topic Starter Topic Starter
kijk dat is een goed bericht.. leuk een team uit limburg.
Ja gaat goed, ik ga nog steeds vooruit.

En heb uit betrouwbare bron,, haha (marcel) dat de kwalificatie's dan al klaar zijn.
Dus dit kan voor velen een goede test zijn voor de sterkste man van Nederland.
Je bent met z,n twee'en dus kan je de krachten goed verdelen zodat je nog heel blijft ook.

Ik hoop op veel inschrijvingen. ben nog wel samen met Simon (organiseer het samen met hem) aan het kijken voor de onderdelen..

Groeten Dennis

mijn 2e wedstrijd ooit was het NK teams in 2008 ook door hem georganiseerd. Wist van niets, had bijna geen onderdeel aangeraakt en Maurice Hellebrand vroeg me mee te gaan naar een team wedstrijd. Kwam ik daar aan en toen hoorde ik dat het een NK was. ****ing onder de indruk van die jongens toen. hahaha.

Maar even to the point. Hij had toen mooie onderdelen voor de teams:
-7 stones run
-2 man truckpull
-powerstairs (deze hoeft niet perse hoor ;)
-conanswheel
-medley met een fingals finger

Mooi werk Dennis ...

Nog even een maatje zoeken ... Alex gaf al een paar mooie onderdelen aan ... weer is wat anders ...
Dan is er ook een team uit Grunn aanwezig !! ...

:D

Of een stone op herhalingen en dan het aantal bij elkaar optellen. Hebben we ook niet vaak gezien in NL. Het zelfde kan met een log overhead en een squat of DL. Ik weet dat Simon iig heel mooi materiaal heeft. Gaat zeker een mooie wedstrijd worden

yoke in midden, stone over yoke en dan ene naar de andere is ook awesome, tireflips back to back is ook cool etc.

team lex en baby shaw?

Wie van de toppers wil met mij deze wedstrijd wel doen? Mo lijkt me leuk bv of Peter als ie weer wil gaan draaien. Wie o wie.

jaimy of destrey om het bij rpb te houden gijs?

Mohammed Zoundri & Gijs Boeijen zijn in! Team mentally ill.

Nummer 1 en 2 op de sterkste limbo dit jaar ?

yoke in midden, stone over yoke en dan ene naar de andere is ook awesome, tireflips back to back is ook cool etc.

team lex en baby shaw?

+1, maar dan moet baby shaw teun wel verslaan denk ik

Leuk dat jullie voor mij mee denken! Maar ik ga de wedstrijd met Teun mee doen. Gezien de prestaties uit de afgelopen 2 jaar lijkt het me dat wij 2 het Sterkste Limburgse team maken. Wil natuurlijk niet zeggen dat Enzo hier geen waardig teampartner zou zijn. In tegendeel zelfs. Jammer dat er geen 3 man in het team mogen!

Dennis, je mag Teun Moors en Alex Moonen er bij zetten!

Zuur voor Baby shaw.. al denk ik zelf dat het beter is dat hij dit jaar zich moet concentreren op De Sterkste Junior. ! En hij wou een kwalificatie mee doen zij die. dus wie weet

Hoe de keuze ook gemaakt wordt, het is nooit leuk om tussen 2 trainingsmaten te kiezen. Denk dat ik zo eerlijk mogelijk gekozen heb. Wil natuurlijk niet zeggen dat wanneer baby-shaw mee wil doen, dat hij geen andere maat mag zoeken om deel te nemen. Dus Fausto, ik zeg beide Tauro's!!!

Du bist gek !! haha nee ik denk ook dat jij een goede keuze heb gemaakt. !! Ik heb er niks te zoeken !

Enzo tilt en lift, en jij voor the sexyness

van februari naar mei zijn 3 maanden... ik ga wel effe bulken en doe mee met baby shaw =D

Terug
Naar boven