Fitness Seller

Sterkste Team van Nederland. 27 mei

Maybe we can join our forces Baby shaw.

Laatst bewerkt:
That's an offer you cannot refuse shaw-san!

Mohammed Zoundri & Gijs Boeijen zijn in! Team mentally ill.

damn, kzie dit kopje op dbb nu pas, nieuw ofzo?!

maargoed ik krijg ineens weer flashbacks van dag na de meet...word weer een spoor van bloed kots en kapotte botten terug naar huis...de wedstrijd begint voor mij nu.

Yes MO!!

• Topic Starter Topic Starter
de onderdelen,

duo deadlift met bak.

powerstairs. 185 , 225 , 275

wheelflip 8x 380 / yoke 380

carcircel, 320

stones 120 , 130, 150 ,160 , 180 ,200

Waarom eigenlijk geen press? Zou mooi zijn, bv db op herhalingen, en dan optellen voor total, of 2 min tijd log op reps en dan moeten ze per rep afwisselen? Gezien alle sterke pressers die er nu op de lijst staan

sterkste team

:) Kelvin de Ruiter en ik zijn ook van de partij, past mooi in het wedstrijd schema .

:) Kelvin de Ruiter en ik zijn ook van de partij, past mooi in het wedstrijd schema .

top je staat er bij richard, ps eten in hoofdorp was top :D

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 19:20 ----------

Waarom eigenlijk geen press? Zou mooi zijn, bv db op herhalingen, en dan optellen voor total, of 2 min tijd log op reps en dan moeten ze per rep afwisselen? Gezien alle sterke pressers die er nu op de lijst staan

klopt geen press, 5 mei mogen de press kampioenen hun kunsten laten zien in limburg.

ik denk dat er altijd wel wat op de onderdelen aan te merken is.

klopt geen press, 5 mei mogen de press kampioenen hun kunsten laten zien in limburg.

ik denk dat er altijd wel wat op de onderdelen aan te merken is.

beetje vreemd excuus ivm NK loglift, dat heeft hier helemaal niks mee te maken, en ja correct er is altijd wel wat te haten en zagen, maar een sterkste team v NL moet een meting bij zitten bij het overhoofd tillen van iets, om de wedstrijd in zn algemeenheid een complete meting van het lichaam te maken(vind ik).

maar om het ff duidelijk te maken ik zeur niet ,just being objective, al zit er hoelahoeprace in. Im in!

Eerst de wedstrijd draaien maar het is een soort thuiswedstrijd dicht bij mijn oude woonplaats, dus leuk en ja we hebben er zin in en gaan:) ons best doen.

heb jullie gezien in folsgare afgelopen zaterdag, allebei in topvorm!

Eerst de wedstrijd draaien maar het is een soort thuiswedstrijd dicht bij mijn oude woonplaats, dus leuk en ja we hebben er zin in en gaan:) ons best doen.

ja heel leuk Richard, krijg leuke reacties uit montfoort..

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 18:15 ----------

Johan langhorst en Jan Wagenaar. ook op de lijst.
dit kan nog wel eens heel spannend gaan worden ..

jan wagenaar en johan langhorst... nog zo'n superteam, de broertjes gaan het moeilijk krijgen...

jezus wat een deelnemersveld... de gehele top van nederland, van de laatste finale ontbreken alleen jitse en fouad maar daar krijgen we oud-kampioenen jarno hams (die dit jaar uiteraard ook weer topfavoriet is) en simon sulaiman voor terug... bam!

Fouad Hsaini en Jan pieter neuteboom ook aanwezig..

Nou zet Marcel Elsinga en mijzelf er ook maar bij dan :D

haha mooi jitse, complete finale + jarno, simon + andere sterke mensen = meest epic deelnemersveld mogelijk

Terug
Naar boven