marcelisgroot
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 128kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 Jan Wagenaar & Johan Langhorst
2 Alex Moonen en Teun Moors
3 Richard vd Linden en Kelvin de Ruiter
4 Gijs Boeijen en Mohamed Zoundri
5 Patrick vd Kraan en Rick vd Torre
6 Simon Sulaiman en Dennis v Beusekom
7 Eric Hams en Teammaat
8 Roy Madern en David Panders(Uitgevallen)
? ik heet randolf Gijs ahahahIdd had ze ook gemist. Was mooi om vandaag de grote mannen in actie te zien.Ben ook aanwezig om te kijken, heb helaas alle voorrondes gemist dus hoop dat in Lopik wat in te halen. : )
Ik heb nog naar je gezwaaid!

Klote man, hopelijk valt het mee. Beterschap.Na 6 rontgenfoto's en een CT-scan is de voorlopige bevinding: High-impact trauma aan de bovenrug. Geen wervels beschadigd, wel spiertrauma aan de trapezius. Dinsdag een afspraak maken met de Orthopeed om een betere diagnose en behandelplan te kunnen samenstellen.
1 Jan Wagenaar & Johan Langhorst
2 Alex Moonen en Teun Moors
3 Richard vd Linden en Kelvin de Ruiter
4 Gijs Boeijen en Mohamed Zoundri
5 Patrick vd Kraan en Rick vd Torre
6 Simon Sulaiman en Dennis v Beusekom
7 Eric Hams en Teammaat
8 Roy Madern en David Panders(Uitgevallen)
Idd had ze ook gemist. Was mooi om vandaag de grote mannen in actie te zien.
Ik heb nog naar je gezwaaid!![]()

we waren gedeeld 5de maar maakt niet uit.. was een super leuke wedstrijd.
geweldig dat dehele nederlandse top er was... SUPER

hehe - ik zag net het filmpje terug en inderdaad we werden helemaal gekpubliek ging uit zijn dak toen gijs begon te reppen met de overhead stones

geweldige wedstrijd was het! leuk om eens totaal andere onderdelen voorbij te zien komen dan wat we op alle kwali's gezien hebben. De top 2 was verdiend, aangezien de nummers 1 als enige (jan) de 200 stone legde en de nummers 2 als enige (alex) de 125 rock overhead deden!
Terechte nummers 1 en 2, maar had ook andersom kunnen wezen; zat heel dicht bij elkaar.
Jammergenoeg maakten Richard en Kelvin een domme fout op de stones; Richard had gewoon de 1e (120 stone) erop moeten leggen, daarna had Kelvin de rest wel gedaan.
@Skinnie; foto's stonden er op tijd op? ;-)
en zijn weer prachtige foto's
ik ga vanmddag lekker op een terras zitten... naar mensen staren.. worden ze zenuwachtig van, vind ik leuk
ja, zoals verwachten zijn weer prachtige foto's
en ik heb in die bloedhitte mijn linkeroor verbrandik ga vanmddag lekker op een terras zitten... naar mensen staren.. worden ze zenuwachtig van, vind ik leuk
![]()
En gaan we skinnie nog zien meedoen op wedstrijden?