Fitness Seller

Steroiden en je vriendin!

ik vertel mijn vriendin of vriendinnen altijd waar ik mee bezig ben en heb er eerlijk nog nooit gezeik over gehad.
de meeste dames waar ik wat mee had vielen of vallen toch op brede mannen en weten vaak ook wel dat dat gebruikers zijn.
de dames hebben het voordeel dat ze een zeer aktieve minnaar er door krijgen dus zouden ze wel dom zijn om het te verbieden.
en eerlijkheid duurt het langst

Mijn vrouw weet alles wat ik doe..tja, het hangt van je relatie af....eerlijkheid duurt het langst zeg ik maar

Purple zei:
Lekker verstandig en wat als ze erachter komt...

Dan heb je alleen maar meer ellende op je hals gehaald... want je bent als eerste niet meer betrouwbaar, omdat je het achter haar rug om hebt gedaan. Dat zal echt niet goed zijn voor je relatie.

Dan is het beter gewoon vertellen dat je het gaat doen ookal is ze ertegen, maar kan ze in ieder geval jou niet verwijten dat je gelogen hebt en onbetrouwbaar bent.

Praat er gewoon over.

Ik heb het al een keer eerder verteld maar het beste is gewoon rustig met je vriendin gaan zitten en heel duidelijk uitleggen wat je wilt gaan doen, waarom het voor jou belangrijk is en wat de voor en nadelen kunnen zijn. Zorg er wel voor dat je het een en ander op papier hebt staan om je verhaal te ondersteunen voor het geval ze denkt dat je het mooier maakt dan het is. Als je het rustig met elkaar bespreekt heeft ze op zich weinig reden om er tegen te zijn en ja als ze er uiteindelijk toch erg tegen is dan zul je toch moeten beslissen wat belangrijker is voor jou.

Maar niet vertellen is niet verstandig, als er iets met je gebeurd is het altijd handig als er iemand is die weet wat er allemaal aan vreemde stoffen in bloed zit.

MrJ zei:
M'n ex had er geen problemen mee, maar dat was een heel licht kuurtje.

M'n huidige vriendin heeft er ook geen problemen mee, ze wilt zelfs wel de injects zetten. Maar goed, ik heb geen idee in hoeverre mijn gedrag beinvloed zal worden door een 'echte' kuur (dboll/test).

Ze weet iig wel dat ze minimaal 6 per dag met de beentjes wijd mag. :D

Was dus wel makkelijk afgelopen zondag dat zei de injectie zette. Ik kon lekker blijven liggen op m'n buik.

Was voor haar achteraf niets moeilijks aan, dus komende zondag mag ze weer. :)

MrJ zei:
Was dus wel makkelijk afgelopen zondag dat zei de injectie zette. Ik kon lekker blijven liggen op m'n buik.

Was voor haar achteraf niets moeilijks aan, dus komende zondag mag ze weer. :)

Ja is beter joh, ik doe het meestal zelf maar als je vriendin het doet is het ook wel eens handig. Tenzij je wat uitgevreten hebt en ze weet het

Raistlin zei:
Ik wil echt niet WEER de moraalridder uithangen, maar ben net op je stats gestoten. 71 kg, 180 cm, 16 % vet en al je tweede kuur ??? Ik stel er me toch vragen bij.

Ik heb het tot dusver puur natuur gedaan en heb vorig jr korte kuur dbol gedaan 4 weken.Dat was om uit te proberen en wist destijds te weinig van AS om n goede kuur te kunnen doen....nu tijd verder en wat research later. Dit wordt dan de 2e kuur na 3/4 jr en nu doe ik t wat beters...hogere doseringen en wat langer dan laatste keer...6-8 wkn. Vergeet niet dat ik nog maar 1,5 jr fanatiek fitness.

Mzzls

waarom hoor ik niemand over t weleens agresieve gedrag lichte paranoide mo,menten veel vermoeitheid lusteloosheid en dit soor bijwerkingen die AAS geven en dus wel eens een beetje inwerking kunnen hebben op een relatie. Mijn vriendin weet dat ik kuur ze prikt t erin geen probleem maar ze weet ook donders goed dat ik acht weken chago ben althans veel. Wat kun je trouwens litirair onderbouwen, in die boekjes staat voornamelijk t is slecht, en zulke shit.

Purple zei:
Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad als ik een vriend had die steroiden gebruikte... Zolang ze zelf maar weten er op een goede verantwoorde manier ermee om te gaan.

Zeker erover liegen en verzwijgen dat is gewoon niet te accepteren wil je een goede verstandhouding met elkaar hebben.

Stel je vriendin is het er niet mee eens... Pak dan inderdaad een boek erbij leg haar uit wat je wilt gaan doen, waarom, wat de gevolgen zijn, en ook waarom het voor jou zo belangrijk is. Is ze het er nog niet mee eens.. ja lastig maar ga er zeker niet over liegen, want vroeg of laat val je gewoon door de mand.
Heb jij dan al met zoveel bodybuilders een relatie gehad:)

soulreaver zei:
Wat dus reden temeer is om de komende 3 jaren nog geen roid aan te raken.

Daar heb je wel gelijk in. Zou toch wel mooi zijn om toch wat kilo's bij te komen..ook al raak je het meeste weer kwijt.Het enigste waar ik altijd van aankwam was alcohol in combo met ongezond voedsel en dat geeft niet echt de resultaten waar ik op zit te w8en. Onvoorstelbaar hoeveel pondjes er in n bierpensje gaan :D

idd hebben meer mensen gezegd om nog ffies jaartje of 1 a 2 door te gaan op natuurlijke wijze.

Moen zei:
Je moet eens in de ledenlijst kijken hoeveel mensen nooit iets posten en hoeveel views er soms bij AS threads hiero zijn.
Het aantal mensen dat aan de AS zit zonder een minimum kennis van voeding en training is schandalig geloof me :)

Ik heb me voor ik me ooit in AS heb verdiept eerst lang beziggehouden met verdiepen in wat de juiste voeding is om te groeien en nog weet ik misschien het topje van de ijsberg.Een van de grootste misvattingen over AS hoor ik geregeld om me heen. Dat zijn mensen die echt met het id lopen dat je wat pillen kunt slikken,op de bank kunt hangen met n pilsje en dat de spieren er aan komen vliegen. :)

peter19091981 zei:
waarom hoor ik niemand over t weleens agresieve gedrag lichte paranoide mo,menten veel vermoeitheid lusteloosheid en dit soor bijwerkingen die AAS geven en dus wel eens een beetje inwerking kunnen hebben op een relatie. Mijn vriendin weet dat ik kuur ze prikt t erin geen probleem maar ze weet ook donders goed dat ik acht weken chago ben althans veel. Wat kun je trouwens litirair onderbouwen, in die boekjes staat voornamelijk t is slecht, en zulke shit.

Ben ik wel met je eens. En bovendien, lekker gezelschap 8 wkn (en langer) ben je de hele dag niks anders aan het doen dan je druk te maken over het groeien, je eet of beter, vreet de hele dag door wil veel slapen en daarbij je bent naast het werk ook nog druk in de weer met het trainen als een gek. Heb wel respect voor vrouwen met een kurende-bodybuilder, lijkt me ook niet altijd even makkelijk.

Ooow, en ja van test neemt libido toe, maar daarna juist af, dus daar heeft ze uiteindelijk naar saldo ook niks aan.

ps.
Dat soort dingen moet je gewoon vertellen, als je kerel genoeg bent om een spuit met troep in je bil te zetten, dan mag ik toch wel aannemen dat je het tegen je vriendin durft te vertellen.

me vriendin vind et niet erg ze wil zelf de naald wel zetten

mijn vriendin vind dat ik het zelf moet weten, het is nog altijd mijn lichaam
ze zei wel, als je het gebruikt, gebruik het wel verstandig.

ze weet dat ik me er al heel lang in had verdiept (AS) voordat ik begon.

Grappige thread..dat jullie er uberhaupt druk over maken, verbaast me al.
Mijn ex-en waren wel altijd eerlijk, maar dat kon ook niet anders gezien mijn voorgeschiedenis.

Echter, ik moet wel zeggen dat ik tijdens elke kuurperiode van die etters, zin had om ze met hun kloten aan de eerste de beste boom te hangen.
Die irritante opvliegers, coïtus wat een beetje grof werd ( af en toe niet erg maar wekenlang gaat irriteren ) , dat neanderthaler gedrag ( vreten , slapen, vreten )

Na een aantal jaar wen je er idd wel aan, je weet wat het doet met iemand.
Bovendien hebben vrouwen ook stelselmatig zo'n periode..eens per maand zelfs..en in mijn geval loop ik dan ook als een terrorist door het huis.

SHE zei:
Grappige thread..dat jullie er uberhaupt druk over maken, verbaast me al.
Mijn ex-en waren wel altijd eerlijk, maar dat kon ook niet anders gezien mijn voorgeschiedenis.

Echter, ik moet wel zeggen dat ik tijdens elke kuurperiode van die etters, zin had om ze met hun kloten aan de eerste de beste boom te hangen.
Die irritante opvliegers, coïtus wat een beetje grof werd ( af en toe niet erg maar wekenlang gaat irriteren ) , dat neanderthaler gedrag ( vreten , slapen, vreten )

Na een aantal jaar wen je er idd wel aan, je weet wat het doet met iemand.
Bovendien hebben vrouwen ook stelselmatig zo'n periode..eens per maand zelfs..en in mijn geval loop ik dan ook als een terrorist door het huis.
:whip:

vertel vertel.... PM me anders :grinny:

Heeft niets met geilen te maken, ik ben nogal fysiek ingesteld en ik hou van mannen met een meer dan gezonde dosis discipline..dat toont karakter.

en nee, ik heb er maar 2 ondervonden in dat circuit en om eerlijk te zijn zou ik er nooit meer aan beginnen. Ik vind lekker eten en samen dronken worden namelijk veel te leuk.

Terug
Naar boven