Chief zei:tot zij ruim een jaar geleden voor ons trouwen zij dat ik maar een kuurtje moest nemen om er beter uit te zien met het trouwen.
Wat een schatje toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chief zei:tot zij ruim een jaar geleden voor ons trouwen zij dat ik maar een kuurtje moest nemen om er beter uit te zien met het trouwen.

Raistlin zei:Ooit al aan gedacht dat niet iedereen die deze berichten leest gebruikt ? Gelukkig maar.

Chief zei:Heb toen geen kuur meer gedaan tot zij ruim een jaar geleden voor ons trouwen zij dat ik maar een kuurtje moest nemen om er beter uit te zien met het trouwen. QUOTE]
en dat heb je gedaan ??
Ik zou zoiets dus echt nooit voor mijn vriendin doen.....
zoiets moet je niet voor een ander doen vindt ik....
Purple zei:Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad als ik een vriend had die steroiden gebruikte... Zolang ze zelf maar weten er op een goede verantwoorde manier ermee om te gaan.
Zeker erover liegen en verzwijgen dat is gewoon niet te accepteren wil je een goede verstandhouding met elkaar hebben.
Stel je vriendin is het er niet mee eens... Pak dan inderdaad een boek erbij leg haar uit wat je wilt gaan doen, waarom, wat de gevolgen zijn, en ook waarom het voor jou zo belangrijk is. Is ze het er nog niet mee eens.. ja lastig maar ga er zeker niet over liegen, want vroeg of laat val je gewoon door de mand.
Purple zei:Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad als ik een vriend had die steroiden gebruikte... Zolang ze zelf maar weten er op een goede verantwoorde manier ermee om te gaan.
Zeker erover liegen en verzwijgen dat is gewoon niet te accepteren wil je een goede verstandhouding met elkaar hebben.
Stel je vriendin is het er niet mee eens... Pak dan inderdaad een boek erbij leg haar uit wat je wilt gaan doen, waarom, wat de gevolgen zijn, en ook waarom het voor jou zo belangrijk is. Is ze het er nog niet mee eens.. ja lastig maar ga er zeker niet over liegen, want vroeg of laat val je gewoon door de mand.
Dboll zei:Ik begin binnenkort wanneer mn goederen binnen zijn aan n kuur, dat wordt de 2e keer voor mij. Mn vriendin is er alles behalve blij mee maar staat het zoals eerder gezegd oogluikend toe. Waarschijnlijk is ze bang voor het onbekende en bang voor mn gezondheid, ikzelf ben van mening dat wanneer je alcohol drinkt dat een veel destructiever effect heeft op je gezondheid. Enigste denk ik dat je in hand moet houden zijn de mentale schommelingen.
Ik stel er me toch vragen bij.
Raistlin zei:Ik wil echt niet WEER de moraalridder uithangen, maar ben net op je stats gestoten. 71 kg, 180 cm, 16 % vet en al je tweede kuurIk stel er me toch vragen bij.

tinus82 zei:Ik zat midden in m'n eerste kuur test/deca toen ik bij m'n ex-vriendin terugkwam. Heb het haar gelijk verteld en ze deed er een beetje nonchalant over... ze had zoiets van: zal wel!
Maar nu ik zit te denken aan een 2e kuur is ze er wel erg op tegen. Zit erg te twijfelen of ik het haar moet gaan vertellen, aangezien ze niet echt makkelijk is, of het gewoon stiekem te doen.
Twijfel twijfel![]()