XXL Nutrition

Steroiden en je vriendin!

Chief zei:
Heb toen geen kuur meer gedaan tot zij ruim een jaar geleden voor ons trouwen zij dat ik maar een kuurtje moest nemen om er beter uit te zien met het trouwen. QUOTE]

??? en dat heb je gedaan ??

Ik zou zoiets dus echt nooit voor mijn vriendin doen.....
zoiets moet je niet voor een ander doen vindt ik....

hij is er mee gestopt vanwege haar.
vandaar dat hij dat zich geen tweede keer laat zeggen denk ik:p

mar waarom die omslag dan? enkel voor de bruiloft?
beetje krom imo als zij t eerder ''verboden'' had

Ik zou zowieso geen kuur doen voor een ander om wat voor reden dan ook.
optieven !
Jah, heel mischien als zij haar borsten laat vergroten ofzo :D

L@ter

in ruil ervoor wilde ze wel een trio-tje doen :D

• Topic Starter Topic Starter
OMG! Triootjes...my imagination goes wild again :D

Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad als ik een vriend had die steroiden gebruikte... Zolang ze zelf maar weten er op een goede verantwoorde manier ermee om te gaan.

Zeker erover liegen en verzwijgen dat is gewoon niet te accepteren wil je een goede verstandhouding met elkaar hebben.

Stel je vriendin is het er niet mee eens... Pak dan inderdaad een boek erbij leg haar uit wat je wilt gaan doen, waarom, wat de gevolgen zijn, en ook waarom het voor jou zo belangrijk is. Is ze het er nog niet mee eens.. ja lastig maar ga er zeker niet over liegen, want vroeg of laat val je gewoon door de mand.

wonderschone dame uit wonderland

Purple zei:
Ik zelf heb er nooit problemen mee gehad als ik een vriend had die steroiden gebruikte... Zolang ze zelf maar weten er op een goede verantwoorde manier ermee om te gaan.

Zeker erover liegen en verzwijgen dat is gewoon niet te accepteren wil je een goede verstandhouding met elkaar hebben.

Stel je vriendin is het er niet mee eens... Pak dan inderdaad een boek erbij leg haar uit wat je wilt gaan doen, waarom, wat de gevolgen zijn, en ook waarom het voor jou zo belangrijk is. Is ze het er nog niet mee eens.. ja lastig maar ga er zeker niet over liegen, want vroeg of laat val je gewoon door de mand.

ben het helemaal met je eens. Ik heb er in het begin ook over gelogen, ze kwam er dus achter. Heb alles uitgelegd, en nu heeft ze er geen problemen mee.

• Topic Starter Topic Starter
Precies Purple. Ik ben altijd van mening geweest dat educatie aan je partner over wat je doet tot accepetatie en vertrouwen leidt mits je het goed en onderbouwd aanpakt.
Verzwijgen zal leiden tot eeuwige achterdocht die uiteindelijk leidt tot een flinke ruzie nadat er een ampul gevonden wordt.

Ja inderdaad en niet alle vrouwen hebben het nodig om een ampull te vinden. Je kan je groei en andere bijwerkingen niet altijd op supplementen blijven schuiven... En vrouwen weten soms vaak meer erover dan je denkt/wilt...

in een relatie lieg ik er ook niet over. ik vertel ook alles wat ik tijdens mijn jeugd heb uitgestoken. echte vrouwen houden niet van schijnheilige achterbakse mannen die zich anders willen voordoen dan ze zijn, maar van avontuurlijke, sportieve gasten die ook gewoon zeggen waar het op staat. dat is mijn ondervinding. bij mij op het werk loopt het vol van die klootzakken.
trainen, skydiven, windsurfen en toch ook is goed kunnen uitgaan. het heeft mij altijd toffe vrouwen opgebracht. en die vonden het niet erg dat ik al 44 jaar ben, want zij denken steeds dat ik er 34 ben. en zo voel ik mij ook. het trainen doet daar heel veel aan. en waarom niet één kuurtje per jaar (in mijn geval, want ik heb geen competitieplannen). als je niet overdrijft, is er echt geen probleem in.

Purple zei:

Het is dat ik al getrouwd ben, maar anders ging ik nu jagen...

Ze wil dat ik nu geen kuurtjes meer doe omdat het op gaat vallen. Ik weet niet wat ze had dan had verwacht. Ik heb haar verteld dat ik er verantwoord mee om ga en dit zal blijven doen. Was even slikken voor haar, maar ik denk dat ze het wel begrijpt. Volgens mij denkt ze alleen dat ik nu meer aandacht krijg (op de sportschool en met het stappen) van andere meiden omdat ik er wat beter uitzie dan voorheen. Maar volgens mij is dat niet waar want als ik kleren aan heb zie je dat volgens mij niet zo goed.
Zoals purple al zei weet mijn vrouw nu ook veel meer over AS en de eventuele bijwerkingen. Hierdoor ziet ze ook minder gevaren in verantwoord gebruik.
En nee, ik doe het niet alleen voor haar. Ik vind het zelf ook mooi om er beter uit te zien (wie niet?). Daarbij wil ik nog even zeggen dat je van alleen kuren niet gespierder wordt zoals de meesten weten. Trainen, voeding en ruste zijn even belangrijk danwel belangrijker!

Ik begin binnenkort wanneer mn goederen binnen zijn aan n kuur, dat wordt de 2e keer voor mij. Mn vriendin is er alles behalve blij mee maar staat het zoals eerder gezegd oogluikend toe. Waarschijnlijk is ze bang voor het onbekende en bang voor mn gezondheid, ikzelf ben van mening dat wanneer je alcohol drinkt dat een veel destructiever effect heeft op je gezondheid. Enigste denk ik dat je in hand moet houden zijn de mentale schommelingen.

Heel leuk dat jij dat van mening bent maar helaas is het niet zo :)

Dboll zei:
Ik begin binnenkort wanneer mn goederen binnen zijn aan n kuur, dat wordt de 2e keer voor mij. Mn vriendin is er alles behalve blij mee maar staat het zoals eerder gezegd oogluikend toe. Waarschijnlijk is ze bang voor het onbekende en bang voor mn gezondheid, ikzelf ben van mening dat wanneer je alcohol drinkt dat een veel destructiever effect heeft op je gezondheid. Enigste denk ik dat je in hand moet houden zijn de mentale schommelingen.

Ik wil echt niet WEER de moraalridder uithangen, maar ben net op je stats gestoten. 71 kg, 180 cm, 16 % vet en al je tweede kuur ??? Ik stel er me toch vragen bij.

Ik zat midden in m'n eerste kuur test/deca toen ik bij m'n ex-vriendin terugkwam. Heb het haar gelijk verteld en ze deed er een beetje nonchalant over... ze had zoiets van: zal wel!

Maar nu ik zit te denken aan een 2e kuur is ze er wel erg op tegen. Zit erg te twijfelen of ik het haar moet gaan vertellen, aangezien ze niet echt makkelijk is, of het gewoon stiekem te doen.

Twijfel twijfel ???

Raistlin zei:
Ik wil echt niet WEER de moraalridder uithangen, maar ben net op je stats gestoten. 71 kg, 180 cm, 16 % vet en al je tweede kuur ??? Ik stel er me toch vragen bij.

Je moet eens in de ledenlijst kijken hoeveel mensen nooit iets posten en hoeveel views er soms bij AS threads hiero zijn.
Het aantal mensen dat aan de AS zit zonder een minimum kennis van voeding en training is schandalig geloof me :)

tinus82 zei:
Ik zat midden in m'n eerste kuur test/deca toen ik bij m'n ex-vriendin terugkwam. Heb het haar gelijk verteld en ze deed er een beetje nonchalant over... ze had zoiets van: zal wel!

Maar nu ik zit te denken aan een 2e kuur is ze er wel erg op tegen. Zit erg te twijfelen of ik het haar moet gaan vertellen, aangezien ze niet echt makkelijk is, of het gewoon stiekem te doen.

Twijfel twijfel ???

Lekker verstandig en wat als ze erachter komt...

Dan heb je alleen maar meer ellende op je hals gehaald... want je bent als eerste niet meer betrouwbaar, omdat je het achter haar rug om hebt gedaan. Dat zal echt niet goed zijn voor je relatie.

Dan is het beter gewoon vertellen dat je het gaat doen ookal is ze ertegen, maar kan ze in ieder geval jou niet verwijten dat je gelogen hebt en onbetrouwbaar bent.

Praat er gewoon over.

Terug
Naar boven