MuscleMeat

Steroiden en partner

Bezoekers in dit topic

Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent :)
 
Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent :)

Waarom is het erg als je geen naturel BB-er bent dan?
Maar on-topic: je moet je vriendin het zowiezo gewoon vertellen. In een relatie moet je dat kunnen vertellen tegen elkaar vind ik! Kan ze ook de spuitjes zetten voor je:)
 
gewoon eerlijk zijn tegen je vrouwtje man.
Niet vergeten dat de mogelijkheid bestaat dat, indien je het verzwijgt en ze erachter komt, ze misschien zal beginnen twijfelen aan je eerlijkheid en dat kan een serieuze knauw in je relatie brengen en dat is het echt niet waard...
Eerlijk duurt het langst... is misschien een cliché maar o zo waar...
 
1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab
 
Een klein kuurtje is bullshit, je wilt immers een buffel worden.
En je wilt die leugen niet 12 weken vertellen, want ze ziet je groeien, ze merkt het toename in libido en ze ziet je naderhand weer kleiner worden en zal merken dat je zin in coïtus afneemt. Ze kan dan OF concluderen dat je anabolen gebruikt (hebt), OF ze gaat de oorzaak bij zichzelf zoeken. Is dat wat je haar aan wilt doen?

Of je maakt het bespreekbaar en legt uit wat het voor jou betekent. Je kunt dan aangeven dat je stopt op het moment dat zij aangeeft dat je als persoon aan het veranderen bent en dat je regelmatig je bloed laat checken. Dan kan zij wellicht akkoord gaan. Het is over het algemeen angst uit onwetendheid.

Succes

Bedankt bro!
 
Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent :)

Bedankt voor je complimenten. ik moet er wel bijzeggen dat ik minimaal 2x in de week flink cardio erbij moet doen om dit postuur te kunnen handhaven.
Wat je zegt klopt ook helemaal, alleen..de drang naar meer massa en bekijks blijft in me sluimeren...
Iedereen in de gym hebben me al vaker gezegd van: als jij nu zou gaan kuren zou je een echt beest worden omdat je veel aanleg hebt en dat ik naturel aan mijn top zit (al jaren), dan zou AAS een grote impact op mijn fysiek hebben en ik bij wijze van spreken iedereen van het podium zou wegblazen (bij wijze van spreken dan)

komt nog bij dat ik erg gelovig ben en ik weet niet of God dit goed vind.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:29 ----------

Waarom is het erg als je geen naturel BB-er bent dan?
Maar on-topic: je moet je vriendin het zowiezo gewoon vertellen. In een relatie moet je dat kunnen vertellen tegen elkaar vind ik! Kan ze ook de spuitjes zetten voor je:)

Klopt! aleen een echt bodybuilding figuur krijg je natural niet. Bekijk een ideaal figuur eens zoals Captain America of die Jacob van de film Twilight, die zijn ook niet naturel en hebben ook een "natural "uitstraling bij het grote publiek.
Een beetje breed figuur is helaas ontstaan m.b.v. steroiden.

Thx

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:32 ----------

1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab

Tren? no way!!! als ik ooit mischien iets ga pakken wordt het:

Kuur 1

Anavar W1-6 40 mg

Kuur 2

D-bol w1-4 30 mg
Test E w1-10 250 mg
of Deca D w1-10 200 mg
Gecombineerd met Nolvadex en finasteride
 
Bedankt voor je complimenten. ik moet er wel bijzeggen dat ik minimaal 2x in de week flink cardio erbij moet doen om dit postuur te kunnen handhaven.
Wat je zegt klopt ook helemaal, alleen..de drang naar meer massa en bekijks blijft in me sluimeren...
Iedereen in de gym hebben me al vaker gezegd van: als jij nu zou gaan kuren zou je een echt beest worden omdat je veel aanleg hebt en dat ik naturel aan mijn top zit (al jaren), dan zou AAS een grote impact op mijn fysiek hebben en ik bij wijze van spreken iedereen van het podium zou wegblazen (bij wijze van spreken dan)

komt nog bij dat ik erg gelovig ben en ik weet niet of God dit goed vind.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:29 ----------



Klopt! aleen een echt bodybuilding figuur krijg je natural niet. Bekijk een ideaal figuur eens zoals Captain America of die Jacob van de film Twilight, die zijn ook niet naturel en hebben ook een "natural "uitstraling bij het grote publiek.
Een beetje breed figuur is helaas ontstaan m.b.v. steroiden.

Thx

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:32 ----------



Tren? no way!!! als ik ooit mischien iets ga pakken wordt het:

Kuur 1

Anavar W1-6 40 mg

Kuur 2

D-bol w1-4 30 mg
Test E w1-10 250 mg
of Deca D w1-10 200 mg
Gecombineerd met Nolvadex en finasteride
kuur 2,als je toch gaat kuren.
 
Ik ken zoveel mensen die stiekem kuurden zonder dat hun vriendin het wist... Als je vriendin niet helemaal thuis is in de materie kun je het makkelijk verbloemen met een smoesje. Haal een of andere testbooster in huis ofzo of ander supplement en gebruik dat gelijktijdig.
Misschien niet zo verstandig om een variant te gebruiken waar je veel vocht van kunt vasthouden, maar het hangt allemaal beetje samen met de naiviteit van je vriendin

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 21:07 ----------

Verder denk ik dat als haar vooroordelen er over weg zijn ze wel heel stuk begripvoller zou moeten zijn...
Ten minste, meeste mensen roepen wel anti anabolen dit en dat maar ze hebben niet het flauwste benul wat het precies inhoudt en wat de consequenties zijn. (Zelfs op dit forum zie je dezelfde vooroordelen bij naturals)
Ik ben altijd tegen iedereen open en eerlijk geweest over dat ik een kuurtje deed etc en als ik even 2 minuten de tijd nam om dat uit te leggen keken ze er heel anders tegenaan!
 
1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab

tren is niet zo geschikt nee als je een relatie hebt (had) :D
 
1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab

dat vd schuld vd ana klopt helemaal:D
 
dat vd schuld vd ana klopt helemaal:D

Indd. Probleem is dat je door telkens dat zelfde idiote argument te horen NOG kwader wordt, waardoor het helemaal roid rage wordt :mad:
 
nog nooit zoiets meegemaakt bij onze gym haha :D de spiegel breekt niet eens terwijl die die db vol gooit? xD

anyways, zelf nooit last gehad van of neiging gehad naar roid rage :p vind t maar overdreven.
 
Je kan het verbergen :D

hoeft niet als je bv winny only neemt in een relatief lage dosering is dit bijna niet merkbaar, net zoals dat k*t middel turinabol of top middel imo mast. Dus DHT gerelateerde derivaten en geen grote doseringen die een grotere androgene werking hebben zoals : deca en test, oxy en diana etc.

Maar eerlijkheid duurt het langst, ik zou eerlijk zijn altijd beter.
Zij maakt zich zorgen om de gezond heid van jou als persoon uit liefde.
Je maakt een klein leugentje dan zal ze vast vaker denken dat je liegt.

Roid rage is BS gewoon mind controle en situaties omzeilen gewoon een kwestie van volwassen gedrag.
Je bent bij iedere kuur altijd net iets sneller aangebrand het gaat puur hoe je er mee omgaat.
En zo'n filmpje hoeft niet te betekenen dat het gelijk om roids rage gaat.
 
Laatst bewerkt:
Je kan het verbergen :D

hoeft niet als je bv winny only neemt in een relatief lage dosering is dit bijna niet merkbaar, net zoals dat k*t middel turinabol of top middel imo mast. Dus DHT gerelateerde derivaten en geen grote doseringen die een grotere androgene werking hebben zoals : deca en test, oxy en diana etc.

Maar eerlijkheid duurt het langst, ik zou eerlijk zijn altijd beter.
Zij maakt zich zorgen om de gezond heid van jou als persoon uit liefde.
Je maakt een klein leugentje dan zal ze vast vaker denken dat je liegt.

Roid rage is BS gewoon mind controle en situaties omzeilen gewoon een kwestie van volwassen gedrag.
Je bent bij iedere kuur altijd net iets sneller aangebrand het gaat puur hoe je er mee omgaat.
En zo'n filmpje hoeft niet te betekenen dat het gelijk om roids rage gaat.

Yep alleen dht AAS krijg je last van haaruitval toch?
 
Behandel haar zo als je zelf ook door haar behandeld wilt worden,als je niet wil dat ze tegen je liegt doe dat dan bij haar ook niet!

Trust is the key to success!!

Just my 50 cents
 
1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab

van de tren klopt helemaal! je wordt er heerlijk sterk van maar een heel ander mens. Mijn vriendin zegt me elke dag dat ze blij is dat de trenbolone afgelopen is.. lekker test op onderhoud is het fijnst;)
 
Bij ons is dit onderwerp ook wel eens ter sprake gekomen en mijn vriendin wilt het gewoon liever niet hebben (vanwege diverse redenen) en mede daarom doe ik het ook gewoon niet.

Kijk, ik ben natuurlijk ook van mening dat het om mijn eigen lichaam gaat..., maar daarentegen neem ik mijn relatie ook serieus en ik zal het mezelf nooit vergeven als het door AAS (en alles daar omheen) fout zou gaan.

Mocht je toch gaan kuren ondanks dat je vrouw/vriendin het niet wilt, dan zal je ook met de gevolgen ervan moeten leren leven. Mijn advies, gewoon niet doen ;)
 
Gewoon zeggen, tenzij je 'nee, nee, het ligt niet aan jou maar aan de anabolen!' wil moeten zeggen terwijl je je deca dick nog ergens naar binnen probeert te proppen. Liever vooraf een discussie over gebruik dan achteraf haar gebroken zelfvertrouwen te moeten repareren met woorden die zij toch allen als kansloze smoesjes zal interpreteren ;)
Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent
Erg nuttig om in een topic als deze de natural moraalridder uit te gaan hangen. Als je één ding leert wanneer je gaat kuren is het wel dat het andere mensen echt geen ene reet kan schelen wat je hebt moeten doen om je lichaam te bereiken. Veel mensen vragen uit gewoonte of aangeleerd sociaal gedrag 'of je het natuurlijk gedaan hebt', en als je dan trots bevestigend beantwoordt gaat het gesprek 5 seconden later alsnog over vrouwen of whatever. Tenzij je er zo een bent die in een XXL nutrition tshirt met een bak koolvis in de club staat natuurlijk.

Er is altijd een hoop poeha over anabolengebruik, maar uiteindelijk komt het er op neer dat je voor jezelf een keuze maakt om het maximale er uit te halen of om clean te blijven. Alle moralistische haat en het geleuter wat je erbij krijgt komt toch altijd uit monden van onwetenden of prutsers die bevestiging van een 'cheat' nodig hebben om zichzelf niet 's nachts in slaap te hoeven huilen. Als je weet wat je doet wordt er na een paar jaar naturel trainen sowieso al met het anabolenvingertje gewezen, dus dan maakt het al helemaal niets meer uit. Je doet het voor jezelf of je doet het niet.
 
Back
Naar boven