YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent![]()

Een klein kuurtje is bullshit, je wilt immers een buffel worden.
En je wilt die leugen niet 12 weken vertellen, want ze ziet je groeien, ze merkt het toename in libido en ze ziet je naderhand weer kleiner worden en zal merken dat je zin in coïtus afneemt. Ze kan dan OF concluderen dat je anabolen gebruikt (hebt), OF ze gaat de oorzaak bij zichzelf zoeken. Is dat wat je haar aan wilt doen?
Of je maakt het bespreekbaar en legt uit wat het voor jou betekent. Je kunt dan aangeven dat je stopt op het moment dat zij aangeeft dat je als persoon aan het veranderen bent en dat je regelmatig je bloed laat checken. Dan kan zij wellicht akkoord gaan. Het is over het algemeen angst uit onwetendheid.
Succes
Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent![]()
Waarom is het erg als je geen naturel BB-er bent dan?
Maar on-topic: je moet je vriendin het zowiezo gewoon vertellen. In een relatie moet je dat kunnen vertellen tegen elkaar vind ik! Kan ze ook de spuitjes zetten voor je![]()
1ding...mocht je het wel voor elkaar krijgen dat je mag kuren...
Blijf van de tren af...
Het gaat bij veel mensen goed...maar helaas ook bij veel iets minder...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Succes met praten als brugman...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab
kuur 2,als je toch gaat kuren.Bedankt voor je complimenten. ik moet er wel bijzeggen dat ik minimaal 2x in de week flink cardio erbij moet doen om dit postuur te kunnen handhaven.
Wat je zegt klopt ook helemaal, alleen..de drang naar meer massa en bekijks blijft in me sluimeren...
Iedereen in de gym hebben me al vaker gezegd van: als jij nu zou gaan kuren zou je een echt beest worden omdat je veel aanleg hebt en dat ik naturel aan mijn top zit (al jaren), dan zou AAS een grote impact op mijn fysiek hebben en ik bij wijze van spreken iedereen van het podium zou wegblazen (bij wijze van spreken dan)
komt nog bij dat ik erg gelovig ben en ik weet niet of God dit goed vind.
---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:29 ----------
Klopt! aleen een echt bodybuilding figuur krijg je natural niet. Bekijk een ideaal figuur eens zoals Captain America of die Jacob van de film Twilight, die zijn ook niet naturel en hebben ook een "natural "uitstraling bij het grote publiek.
Een beetje breed figuur is helaas ontstaan m.b.v. steroiden.
Thx
---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 20:32 ----------
Tren? no way!!! als ik ooit mischien iets ga pakken wordt het:
Kuur 1
Anavar W1-6 40 mg
Kuur 2
D-bol w1-4 30 mg
Test E w1-10 250 mg
of Deca D w1-10 200 mg
Gecombineerd met Nolvadex en finasteride
Blijf van de tren af...
Die zooi gaat echt in je hoofd zitten...10x meer dan welke andere zooi dan ook...
Heb het zelfde gehad...nu zet ze m'n spuiten...maar bij elke ruzie is het meteen de schuld van de anab

Blijf van de tren af...

Indd. Probleem is dat je door telkens dat zelfde idiote argument te horen NOG kwader wordt, waardoor het helemaal roid rage wordt![]()

Je kan het verbergen
hoeft niet als je bv winny only neemt in een relatief lage dosering is dit bijna niet merkbaar, net zoals dat k*t middel turinabol of top middel imo mast. Dus DHT gerelateerde derivaten en geen grote doseringen die een grotere androgene werking hebben zoals : deca en test, oxy en diana etc.
Maar eerlijkheid duurt het langst, ik zou eerlijk zijn altijd beter.
Zij maakt zich zorgen om de gezond heid van jou als persoon uit liefde.
Je maakt een klein leugentje dan zal ze vast vaker denken dat je liegt.
Roid rage is BS gewoon mind controle en situaties omzeilen gewoon een kwestie van volwassen gedrag.
Je bent bij iedere kuur altijd net iets sneller aangebrand het gaat puur hoe je er mee omgaat.
En zo'n filmpje hoeft niet te betekenen dat het gelijk om roids rage gaat.
Blijf van de tren af...

Erg nuttig om in een topic als deze de natural moraalridder uit te gaan hangen. Als je één ding leert wanneer je gaat kuren is het wel dat het andere mensen echt geen ene reet kan schelen wat je hebt moeten doen om je lichaam te bereiken. Veel mensen vragen uit gewoonte of aangeleerd sociaal gedrag 'of je het natuurlijk gedaan hebt', en als je dan trots bevestigend beantwoordt gaat het gesprek 5 seconden later alsnog over vrouwen of whatever. Tenzij je er zo een bent die in een XXL nutrition tshirt met een bak koolvis in de club staat natuurlijk.Je hebt in al die jaren op een natuurlijke manier een zeer goede fysiek opgebouwd, en eigenlijk is het best zonde om nu te gaan kuren. Je kunt nu trots, en met een helder geweten zeggen dat je een naturel BB-er bent