XXL Nutrition

Steroiden en partner

eigenlijk vind ik dit maar een beetje een zeik topic (sorry ;) )
Als je wilt kuren doe dat gewoon, als je vriendin je daarom zou dumpen dan heb je ook geen goede relatie!

En wat betreft het taboe om kuren, vroeger ontkende ik het nog wel eens maar als nu mensen vragen: is dat echt of zijn dat anabolen? dan is mijn antwoord: ECHTE ANABOLEN! hehe maar ik ben wel breed en jij niet :p

Ik zal gewoon eerlijk zijn en een goed onderbouwde motivatie erbij vertellen.
Vooral dat je er zorgvuldig mee zal omgaan en je lichaam geregelt laat checken.

dan zijn het ook zo'n blaaskaken zoals jij zekers " mahatma "

denk er allemaal over zoals je wil en ik heb mss men te kort komingen mahatma
maar jij bent niet de gene die mij op men plaats moet zetten want je kent me niet stomme lul en je moet me niet kennen ook
ik wil je altans niet kennen blaaskaak

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 17:49 ----------

Neem wolf2 ook maar met een korreltje zout, lult ook maar een end aan.

jij moet me niet op men plaats zetten lul

Rustig maar, hij heeft allang ban gekregen :)

Het is lastig. Mijn vorige relatie had ik ook vaak moeten liegen (niet over AAS trouwens). Omdat ze over kleine dingen al hysterisch werd laat staan 'grote'; hetzij ik met een meisje had gepraat tijdens het uitgaan of een kusje op mijn wang had gekregen etc. En je raadt het al, uiteindelijk komt ze erachter. Dit kostte o.a. mijn relatie. Uiteindelijk blij toe, want ik had geen leven haha.

Dus, een wijze les wat ik geleerd heb: Vertel alles eerlijk. Als je echt AAS wil gaan gebruiken en je staat er 100% achter, en zij accepteert dat niet, dan is het niet anders om uit elkaar te gaan. Want een relatie waar de leugen regeert, is geen lang leven bekoren. En als je je eigen 'ding' niet kan doen, dan accepteert ze niet zoals jij bent.

Het is lastig. Mijn vorige relatie had ik ook vaak moeten liegen (niet over AAS trouwens). Omdat ze over kleine dingen al hysterisch werd laat staan 'grote'; hetzij ik met een meisje had gepraat tijdens het uitgaan of een kusje op mijn wang had gekregen etc. En je raadt het al, uiteindelijk komt ze erachter. Dit kostte o.a. mijn relatie. Uiteindelijk blij toe, want ik had geen leven haha.

Dus, een wijze les wat ik geleerd heb: Vertel alles eerlijk. Als je echt AAS wil gaan gebruiken en je staat er 100% achter, en zij accepteert dat niet, dan is het niet anders om uit elkaar te gaan. Want een relatie waar de leugen regeert, is geen lang leven bekoren. En als je je eigen 'ding' niet kan doen, dan accepteert ze niet zoals jij bent.

ja maar aas heeft ook invloed op je hersenen en mentaal gedrag .
aas KAN een heel ander persoon van je maken als je zelf niet sterk in je schoenen staat en niet zelfverzekerd bent. ik begrijp de kanten wel van een vrouw die niet wilt dat haar man aas gebruikt , het sociale gedrag gaat er niet op vooruit. maar dat ligt helemaal aan jezelf hoe je bent.

ja maar aas heeft ook invloed op je hersenen en mentaal gedrag .
aas KAN een heel ander persoon van je maken als je zelf niet sterk in je schoenen staat en niet zelfverzekerd bent. ik begrijp de kanten wel van een vrouw die niet wilt dat haar man aas gebruikt , het sociale gedrag gaat er niet op vooruit. maar dat ligt helemaal aan jezelf hoe je bent.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Gast je maakt je druk om niets, je gaat toch nooit kuren............

ik heb mn chickie verteld dat ik aas gebruik en daardoor snel geirriteerd kan raken en soms mijn dck soms niet zo goed werkt :P

en trouwens jij opent 30000 topics over aas kuur maar je bent nog naturel .
je toont erg vreemd gedrag voor een volwassen kerel als jij.
blijf lekker er van af je hebt toch geen westrijdambities? die paar kg vvm gaat je geen beter mens maken hoor. en je krijgt haaruitval van aas dus afblijven

Heb mijn vriendin ook gewoon verteld. Nu injecteert ze me zelfs haha. Double win :D

Goed gesprek aangaan.
Feiten en fabels boven tafel.

Mensen laten zich allerlei onzin aanpraten door de media.
Ik denk dat zij daar ook 1 van is...

Terug
Naar boven