damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo dan, hoe komt het dat de dagwaarde zo laag uitviel ?
Ik heb weinig verstand van auto's maar lijkt me niet normaal dat er zoveel afschrijving opzit in 1,5 jaar tijd.
Gewoon 1000 euro bij leggen en dan een R6 kopen, dat zou ik doen![]()
Hallo Steven,
Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, gelukkig maar.
Ik blijf je log volgen, is wel leuk om te lezen wat het bij je kan doen.
Ik wens je beterschap met het verdere herstel.
Groetjes en tot een volgende keer
blijkbaar wel.. de auto is indertijd 2de hands van de garage gekocht voor 7500, als ik nu ff kijk bij tweedehandse wagens zou hij nog 4000-4500 waard zijn.. met die dagwaarde wordt je gewoon dik genekt..
en een R6, nee liever niet, zeker na dat accident.. moest ik op een motor hebben gezeten met mn vriendin waren we denk ik beiden dood of serieus geblesseerd..
Bedankt mate!!
pas zatr toch weer n chick op mn lijf te geile, sta écht wel droger, borst oogt voller enzo, natadrol + formadrol (momenteel) zijn geen PH's maar ze doen toch wel degelijk iets hoor 
Doe je die GHenerate er nog steeds bij?
En zoja, merk je daar nog wat van?
Iig succes nog met alles!
Ik heb je log met grote interesse gevolgd![]()
en bedankt 

.Was van plan na aankomende week, alleen zit ziek thuis
Kom je net terug van vakantie die heerlijk was, word je ziek.
Dus zal hopelijk maandag weer kunnen trainen en hoop dat voeding dan ook weer in orde is.
2 weken gewoon trainen dan om weer op te bouwen, hopelijk gewicht terug winnen die ik verloren ben tijdens vakantie en nu dan. Schat zo'n 2,5kilo waarvan veel vocht, wat niet gek is als je zoveel zweet in de volle zon.
Erna beginnen met de Natadrol en Ghenerate vanaf het begin derbij.

Gelukkig niet tijdens de vakantie inderdaad, zou helemaal k*t zijn geweest met dat heerlijke weer die ik gehad heb :O
Ja zal tegen die tijd wel kijken of ik logje ga bij houden. Wil het sowieso voor mezelf wel doen. Kan het dan misschien net zo goed delen![]()

Hey Steven, nog een update?
Vind je nu aan het einde van je cycle dat dit zijn geld waard was, zou je het nog eens kopen?
En heb je er concreet iets aan overgehouden? (al is dat moeilijk te beoordelen met alles wat je meegemaakt hebt)

of ik spijt heb van mn natadrol cycle? nee zeker niet, sta droger, ben sterker en meer afgelijnd dan ooit
ligt dit 100% aan de natadrol nee.. heb ook harder en zwaarder getraind, 0% alcohol, hard op mijn voeding gelet, ... maar natadrol speelde hier ook allemaal in mee, extra steuntje in mn rug, je ziet sneller effect en dat hield me toch ook wel extra gemotiveerd
ik heb idd dubbel pech gehad met mn voedselvergiftiging en accident dus spijtig kan ik geen mooie cijfers op tafel leggen.. ik denk dat je van een goeie natadrol cycle 1kg tot 2kg vvm kan gainen maar zal ook van persoon tot persoon afhangen want lees ook logs van mensen die er niets van merken dus ja..