MuscleMeat

StevenG's Natadrol log!

Hallo Steven,

Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, gelukkig maar.
Ik blijf je log volgen, is wel leuk om te lezen wat het bij je kan doen.
Ik wens je beterschap met het verdere herstel.
Groetjes en tot een volgende keer

• Topic Starter Topic Starter
Zo dan, hoe komt het dat de dagwaarde zo laag uitviel ?

Ik heb weinig verstand van auto's maar lijkt me niet normaal dat er zoveel afschrijving opzit in 1,5 jaar tijd.

Gewoon 1000 euro bij leggen en dan een R6 kopen, dat zou ik doen :D

blijkbaar wel.. de auto is indertijd 2de hands van de garage gekocht voor 7500, als ik nu ff kijk bij tweedehandse wagens zou hij nog 4000-4500 waard zijn.. met die dagwaarde wordt je gewoon dik genekt..

en een R6, nee liever niet, zeker na dat accident.. moest ik op een motor hebben gezeten met mn vriendin waren we denk ik beiden dood of serieus geblesseerd..

Hallo Steven,

Goed om te lezen dat het weer wat beter met je gaat, gelukkig maar.
Ik blijf je log volgen, is wel leuk om te lezen wat het bij je kan doen.
Ik wens je beterschap met het verdere herstel.
Groetjes en tot een volgende keer

Bedankt mate!!

Doe je die GHenerate er nog steeds bij?
En zoja, merk je daar nog wat van?

Iig succes nog met alles!
Ik heb je log met grote interesse gevolgd :thumbs:

blijkbaar wel.. de auto is indertijd 2de hands van de garage gekocht voor 7500, als ik nu ff kijk bij tweedehandse wagens zou hij nog 4000-4500 waard zijn.. met die dagwaarde wordt je gewoon dik genekt..

en een R6, nee liever niet, zeker na dat accident.. moest ik op een motor hebben gezeten met mn vriendin waren we denk ik beiden dood of serieus geblesseerd..

Bedankt mate!!

Zo t*ring, dat is aardig k*t. Iig succes met het herstel, en gelukkig heb jij niks ernstig aan overgehouden.

Net terug van vakantie, meteen even bijgelezen.
Zonde van de dagwaarde van de auto dat die zo laag uitviel.
Helemaal klote dat je nek jou nog redelijk in de weg zit, hopelijk is het snel voorbij.

Jammer dat je misschien niet de volledige werking heb gehad met Natadrol, je was goed op weg. Blijf de log volgen om te kijken wat de Formadrol brengt. Zit eraan te denken om misschien zelf ook een log te maken als ik begin met Natabolic stack.

Iig succes met herstellen.

En hoe staat het leven hier ?

En hoe staat het leven hier ?

chill, mn trainingen zijn wat veranderd, mn kinesist raadt peck deck/fly's,.. nu af.. doe soms wat meer isolatie oef enzo.. verder ben ik eigenlijk toch wel tevreden :) pas zatr toch weer n chick op mn lijf te geile, sta écht wel droger, borst oogt voller enzo, natadrol + formadrol (momenteel) zijn geen PH's maar ze doen toch wel degelijk iets hoor ;)

wnr ging jij weer starten?

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Doe je die GHenerate er nog steeds bij?
En zoja, merk je daar nog wat van?

Iig succes nog met alles!
Ik heb je log met grote interesse gevolgd :thumbs:

yes die spray ik nog hoor, slaap er wel lekker door, verder weet ik niet of het veel bijdraagt in het geheel :) en bedankt :)

Laatst bewerkt:
Was van plan na aankomende week, alleen zit ziek thuis :(
Kom je net terug van vakantie die heerlijk was, word je ziek.
Dus zal hopelijk maandag weer kunnen trainen en hoop dat voeding dan ook weer in orde is.
2 weken gewoon trainen dan om weer op te bouwen, hopelijk gewicht terug winnen die ik verloren ben tijdens vakantie en nu dan. Schat zo'n 2,5kilo waarvan veel vocht, wat niet gek is als je zoveel zweet in de volle zon :P.
Erna beginnen met de Natadrol en Ghenerate vanaf het begin derbij.

Was van plan na aankomende week, alleen zit ziek thuis :(
Kom je net terug van vakantie die heerlijk was, word je ziek.
Dus zal hopelijk maandag weer kunnen trainen en hoop dat voeding dan ook weer in orde is.
2 weken gewoon trainen dan om weer op te bouwen, hopelijk gewicht terug winnen die ik verloren ben tijdens vakantie en nu dan. Schat zo'n 2,5kilo waarvan veel vocht, wat niet gek is als je zoveel zweet in de volle zon :P.
Erna beginnen met de Natadrol en Ghenerate vanaf het begin derbij.

Goed dat je niet ziek was op vakantie, voor de rest suckt ziek zijn altijd.. veel geluk met beter worden en trainen!
als je geen log maakt, post dan sowieso hier je bevindingen ook :)

Gelukkig niet tijdens de vakantie inderdaad, zou helemaal k*t zijn geweest met dat heerlijke weer die ik gehad heb :O
Ja zal tegen die tijd wel kijken of ik logje ga bij houden. Wil het sowieso voor mezelf wel doen. Kan het dan misschien net zo goed delen :P

Gelukkig niet tijdens de vakantie inderdaad, zou helemaal k*t zijn geweest met dat heerlijke weer die ik gehad heb :O
Ja zal tegen die tijd wel kijken of ik logje ga bij houden. Wil het sowieso voor mezelf wel doen. Kan het dan misschien net zo goed delen :P

:thumbs: als ik het niet snel opmerk mag je me dan altijd pm'en met de link ;)

Stuur misschien wel pm dan met de boodschap, log staat der :P

Zet het maar hier neer, ben ook wel benieuwd!;)

Is ook goed laat het wel weten tegen die tijd, ben gelukkig alweer een stuk opgeknapt. Dus goede hoop dat maandag eindelijk weer eens getraind kan worden :D

Hey Steven, nog een update?
Vind je nu aan het einde van je cycle dat dit zijn geld waard was, zou je het nog eens kopen?
En heb je er concreet iets aan overgehouden? (al is dat moeilijk te beoordelen met alles wat je meegemaakt hebt)

Hey Steven, nog een update?
Vind je nu aan het einde van je cycle dat dit zijn geld waard was, zou je het nog eens kopen?
En heb je er concreet iets aan overgehouden? (al is dat moeilijk te beoordelen met alles wat je meegemaakt hebt)

hm moeilijke vraag,
zal het zo proberen te verduidelijken

deze cycle kost 100euro voor 10weken
vergelijk dit met een epi cycle van 4weken on, 4weken pct die maar 75euro zou kosten.. maar illegaal is maar waar de gains wel veel groter zouden zijn.. rekening houdend met mss sides (weinig over bekend, toch al enkele gevallen met gyno)
of vergelijk dit met een pot crack dat 45euro kost voor 600gram en waar je 20x mee kan trainen ongeveer en je gewenning krijgt.. ik train 4/5x in de week dus met 2potten crack zou ik 8weken kunnen doen.. voor 10weken zou dat mij dus 112.5euro kosten.. duurder en zou er minder goeie gains op hebben gehaald..
eigenlijk is dit wel wat appelen met peren vergelijken maar toch.. zo probeer ik het duidelijker te maken..

nu ff weinig tijd maar zal straks of morgen proberen er wat meer over te typen :)

ik ging nog wat meer typen had ik gezegd,

nu de vergelijking met andere supps heb ik al een beetje gedaan..
Ben zelf nu 22j, serieus al wat supps getest etc lees ook veel over ph's aas etc maar was mij nog een stap te ver, toen ik die natty zag staan, leek mij dat een perfecte 3e stap (1° niets pakke gwn traine 2° supps/pre-wo's pakke 3°supps die op de grens ligge maar nog legaal zijn)
ik moet wel toegeven dat op veel amerikaanse fora natadrol overhyped is, sommige zeiden dat ze er 4-5kg van bijkwamen etc, dit moet je dus echt niet verwachten.. toch vond ik het de moeite waard, 100euro gespreid over 2,5maand vond ik ook nog echt meevallen hoewel het nog steeds veel geld is.. of ik natadrol een tweede keer zou runne, dat weet ik zo niet.. epi zegt me wel wat, pas ook nog over wat andere supps zitten lezen die ook veel belovend lijken.. :D of ik spijt heb van mn natadrol cycle? nee zeker niet, sta droger, ben sterker en meer afgelijnd dan ooit :) ligt dit 100% aan de natadrol nee.. heb ook harder en zwaarder getraind, 0% alcohol, hard op mijn voeding gelet, ... maar natadrol speelde hier ook allemaal in mee, extra steuntje in mn rug, je ziet sneller effect en dat hield me toch ook wel extra gemotiveerd :) ik heb idd dubbel pech gehad met mn voedselvergiftiging en accident dus spijtig kan ik geen mooie cijfers op tafel leggen.. ik denk dat je van een goeie natadrol cycle 1kg tot 2kg vvm kan gainen maar zal ook van persoon tot persoon afhangen want lees ook logs van mensen die er niets van merken dus ja.. :)

Nouja voor legale supplementen zijn het toch redelijk leuke dingen die je hebt behaald lijkt mij. Vooral als je de stap toen nog te groot vond voor ph's.
Nu maar eens kijken hoe die bij mi gaat werken, zal waarschijnlijk weekje later worden.
Ben langer ziek gebleven dan waar ik op had gehoopt, morgen pas 1ste training weer :(

Goede, eerlijke review.

En wat je daar schrijft over de "3°supps" vind ik ook zeer interessant. Sommige supplementen-fabrikanten bijven maar met nieuwe producten komen die zogezegd tot deze categorie behoren ( op het randje van het legale, niet hormonaal maar wel bijna). Maar volgens mij bestaan deze supps gewoon niet. Elk jaar zie je wel een product met dezelfde marketing (alpha-x, natadrol, pink magic). En dan wordt dat evn een hype, maar al snel daalt de populariteit.
Er zijn best wel een aantal defitge natuurlijke testboosters op de markt natuurlijk. Maar die bevatten meestal gewoon een aantal standaard ingredienten waarvan de werking bewezen is.

Apart dat je alpha x benoemt, hype of niet vond het een zeer leuk product :P

Terug
Naar boven