XXL Nutrition

StevenG's Natadrol log!

Bezoekers in dit topic

ik heb al een paar dagen last van back pumps:s khep ier nog taurine caps van now foods op welke tijdstippen neem ik ze het beste in?
 
ik heb al een paar dagen last van back pumps:s khep ier nog taurine caps van now foods op welke tijdstippen neem ik ze het beste in?

je begint het dus ook al wat te voelen? :eyebrow: want tot nu toe merkte je niet veel dacht ik? ik heb nog niet echt veel last gehad van backpumps, paar keer s'ochtends met uit bed te komen fzo.. voelde langs kant toen weln beetje lekker :D
maar eum voor de rest zou ik die taurine gwn tussen je maaltijden nemen.. of pre/post wo fzo?
 
Ik lees ook even een paar dagen niet mee, en er speelt zich hier een GoedeTijden-SlechteTijden verhaal af! K*t van je nek man, maar ach, goed blijven eten en er is geen probleem! Zoals Coleman zo mooi zegt: "if you don't drive a car for 3 months, it doesn't mean the car doesn't work anymore".

Dat hebt ge met miserie, alles lijkt altijd in 1 keer te komen :grumble: gelukkig breken daarna altijd weer de betere tijden aan! :D

Het langharige orakel heeft gesproken!:bow: Begin jij er al wat van te voelen bro? (Ik heb nog even niet de moeite genomen om je log door te lezen, sorry!:D)
 
Hallo Steven,

Hoe gaat het nu met je? :)
In ieder geval beterschap toegewenst.
Groetjes.
 
Ik lees ook even een paar dagen niet mee, en er speelt zich hier een GoedeTijden-SlechteTijden verhaal af! K*t van je nek man, maar ach, goed blijven eten en er is geen probleem! Zoals Coleman zo mooi zegt: "if you don't drive a car for 3 months, it doesn't mean the car doesn't work anymore".



Het langharige orakel heeft gesproken!:bow: Begin jij er al wat van te voelen bro? (Ik heb nog even niet de moeite genomen om je log door te lezen, sorry!:D)

Bedankt en ja die goede tijden mogen nu echt aanbreken!

Over Sanca: hij staat ergg geil naart schijnt :D maar hij heeft idd een erg druk bezocht/gepost log waardoor het moeilijker wordt zijn bevindingen te vinden

Hallo Steven,

Hoe gaat het nu met je? :)
In ieder geval beterschap toegewenst.
Groetjes.

Bedankt bro!
Eum nekpijn is met die ontstekingsremmers hard verbeterd maar toch nog steeds steken in mn nek, bvb gistere toen ik tijdje met hoofd voorovergebogen moest zitten of als ik zo een plotse beweging maak.. ook nog de indruk of er continu iemand metn potlood op een puntje in mn nek zit te duwen.. ga mss vndg terug naar de doc :o het is ook maar dat ik met alles met de verzekering in orde moet zijn en niet binnen een maand moet afkomen met "ja maar ik had toen nog wel last hoor.."

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

ik heb al een paar dagen last van back pumps:s khep ier nog taurine caps van now foods op welke tijdstippen neem ik ze het beste in?

dacht gisteren ook ineens aan iets; eet een paar bananen, in bananen zit potassium/goed tegen de backpumps :) ooit ergens gelezen :)
 
Bedankt bro!
Eum nekpijn is met die ontstekingsremmers hard verbeterd maar toch nog steeds steken in mn nek, bvb gistere toen ik tijdje met hoofd voorovergebogen moest zitten of als ik zo een plotse beweging maak.. ook nog de indruk of er continu iemand metn potlood op een puntje in mn nek zit te duwen.. ga mss vndg terug naar de doc :o het is ook maar dat ik met alles met de verzekering in orde moet zijn en niet binnen een maand moet afkomen met "ja maar ik had toen nog wel last hoor.."

Oke lullig voor je, ik ben blij dat je nog wel op het forum bezig bent, je antwoorden zijn altijd positief geladen, hulpvaardig en leuk om te lezen.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte in deze "vervelende tijden".
Karma puntje voor jou.
 
Oke lullig voor je, ik ben blij dat je nog wel op het forum bezig bent, je antwoorden zijn altijd positief geladen, hulpvaardig en leuk om te lezen.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte in deze "vervelende tijden".
Karma puntje voor jou.

Thx man! Apprecieer ik! En ja na regen komt zonneschijn dus dan weer volop knalle in de gym :D
 
Het langharige orakel heeft gesproken!:bow: Begin jij er al wat van te voelen bro? (Ik heb nog even niet de moeite genomen om je log door te lezen, sorry!:D)

Over Sanca: hij staat ergg geil naart schijnt :D maar hij heeft idd een erg druk bezocht/gepost log waardoor het moeilijker wordt zijn bevindingen te vinden

Hehehe :D

mn eerste potje is ondertussen leeg en ik wacht nog altijd op de krachtgains... Libido is ondertussen ook alweer wat gezakt (mocht wel) maar dat kan ook zijn omdat ik nu ****ing weinig slaap heb en lange, zware werkdagen.
Nog 1 potje en dan aan de formashizzle
 
Hehehe :D

mn eerste potje is ondertussen leeg en ik wacht nog altijd op de krachtgains... Libido is ondertussen ook alweer wat gezakt (mocht wel) maar dat kan ook zijn omdat ik nu ****ing weinig slaap heb en lange, zware werkdagen.
Nog 1 potje en dan aan de formashizzle

stabilisering van libido is idd normaal :D
en je zat op 6caps ed he? 120caps/bottle = 20dagen = einde 3e week = nu moet kracht beginnen inkicke! hope so for u!!

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

bij mij is het ondertussen al log dag 39, gezien de vele omstandigheden enzo niets speciaals te rapporteren.. ook nix last van sides e.d. slaap wel als een roosje op de GHenerate en ben s'morgends goed uitgerust (als ik uit mn bed geraak :D)
 
heb me toch ook maar een potje aangeschaft. Ben nu op dag 3 (4 per dag)
resultaat tot nu--> pijnlijke gewrichten en lethargie, niets waar ik op zat te wachten dus
 
heb me toch ook maar een potje aangeschaft. Ben nu op dag 3 (4 per dag)
resultaat tot nu--> pijnlijke gewrichten en lethargie, niets waar ik op zat te wachten dus

ik vrees dat je van 1potje weinig gaat voelen buiten de kleine begin-sides zoals hongergevoel, rare dromen, zere gewrichten, libido, .. vanaf week 3 zal er pas een krachtwinst zijn denk ik, heb gevoel dat dit bij meeste zo is!

voor de zere gewrichten kan je best visolie caps pakken! (staat in mn log ook ergens gepost denk)

succes ermee! and keep us posted!
 
ik vrees dat je van 1potje weinig gaat voelen buiten de kleine begin-sides zoals hongergevoel, rare dromen, zere gewrichten, libido, .. vanaf week 3 zal er pas een krachtwinst zijn denk ik, heb gevoel dat dit bij meeste zo is!

voor de zere gewrichten kan je best visolie caps pakken! (staat in mn log ook ergens gepost denk)

succes ermee! and keep us posted!

moest ik vanaf een zeker moment goede resultaten beginnen boeken koop ik zeker een potje bij.
Rare dromen heb ik niet, ik voel me wel erg moe, val als een blok in slaap s'avonds
 
moest ik vanaf een zeker moment goede resultaten beginnen boeken koop ik zeker een potje bij.
Rare dromen heb ik niet, ik voel me wel erg moe, val als een blok in slaap s'avonds

idd slimme zet :) van moeheid had ik minder last maar goed dat je met deze hitte snel in slaap kan vallen :D hou ons op de hoogte en post gerust je bevindingen in mn log, op je pic te zien ben je ook wel al een stevige gast misschien kan je ook al snel op 6caps overgaan zoals ikzelf heb gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Steven,

Geen post meer? :rolleyes: Hoe gaat nu met je?

Jammer van je log, sucses

Tot een volgende keer, enne geniet van de dag
 
Hallo Steven,

Geen post meer? :rolleyes: Hoe gaat nu met je?

Jammer van je log, sucses

Tot een volgende keer, enne geniet van de dag

Hey damocell, en de rest!

Ja het is hier inderdaad stil geworden.. een kleine samenvatting van wat er de laatste tijd is afgespeeld:

Auto total loss verklaard, restwaarde 2650euro.. geen klote dus..
nekpijn bleef duren, terug naar dokter en ik moet nu spierontspanners nemen (EPSIPAM) half tabje vlak voor slapen gaan en ook 10x kinesist voorgeschreven gekregen, gistere eerste keer naar kine die ik van vroeger kende gegaan aangezien ik weet dat hij een goeie is en inderdaad, elk plekje vond hij perfect (heb serieus pijn gehad) en op een gegeven moment kraakte hij ook precies mijn nek tijdens een mobilisatie ofiets.. soit ik ziet hier nu ook een beetje als een halve gare achter mn pc want moet ook letten op mn rughouding (blijkbaar onderrug ook wat geraakt) als ik niet snel verbeter moet ik toch wsl platen (radiografie) gaan laten pakken zei mn kiné..
ben wel terug actief in de gym, daarnet nog 5km gaan lopen (was al ff geleden dat ik gaan lopen was, echt zot dat mn conditie dit nog aan kon) van kine moet ik ook goed mn rug traine en minder nadruk op mn borst leggen, das niet zo goed zei hij maar ja hij wees me er ook op dat de doelen van fitness en kinesitherapie verschillen.. zij werken naar functionaliteit toe en wij naar... aflijning, massa, ... :D maar ja hij zei gwn dat ik goed mn rug moest traine, voor de rest geen commentaar op gekregen, in begin wel positieve comment (was 5jaar geleden dat ik hem had gezien, toen enkel omgeslagen in basketwedstrijd en alle ligamenten waren ofwel in midde ofwel bij aanhechtingen geraakt dus bezocht ik hem gedurende een jaar 3x p.w. ofzo.. crazy shit.. daardoor ook gestopt met balle.. naja..) en toen hij me zag, keek hij wel :eek: wow jij bent "gegroeid" :D haha, deze donderdag moet ik voor mn volgende beurt!

voor de rest zit ik nu aan de formadrol, mn potjes zijn op!
geen echt zotte opmerkingen, ik draai relatief lekker in de gym, moet alleen wat uitzien (vorige keer tijdens een preachercurl zo op een bankje 45° met dumbbell one side kreeg ik ineens serieuze pijnscheut door mn nek..) ik ben laatste tijd serieus aan het eten om wat extra massa bijaan te zetten maar blijft toch relatief droog staan.. verhoogd metabolisme of natadrol.. geen idee maar ik vind het wel leuk meegenomen! kan ik lekker veel chocomelk drinken haha :roflol:

eum overall over natadrol: heb veel tegenslag gehad waardoor ik niet 100% mijn mening erover kan uiten, ik heb er echt topmomenten toch mee gehad waarbij mn gewichten echt stegen, ik positieve commentaar van vrienden kreeg, droger kwam te staan maar ik heb ook momenten gehad van ... ik wil meer voelen, ik wil meer pakken, ik wil meer zien op mn weegschaal!! maar ja het blijft een legale supp uiteraard.. heb geen spijt van deze cycle, sides waren zo goed als nihil (beetje rare slaap, paar keer kleine backpump, kleine pukkel, lichte agressie maar die sides waaiden allemaal gewoon over) en heb toch in het fatsoenlijke deel van mn cycle aantal goede zaken gemerkt.. moesten deze zich in stijgende lijn hebben doorgetrokken zou ik het echt 100% aanraden aan 21+ mensen die zoeken naar iets zwaarders maar toch nog legaal willen blijven.. maar ik heb dit dus niet in stijgende lijn kunnen doortrekken door voedselvergiftiging/buikgriep/accident.. de andere logs hier op het forum zijn een beetje wisselvallig, ze merken stijgende honger, geilheid, .. echte harde krachttoenames heb ik nog niet gezien maar mss moeten die nog inkicken bij hun, wat ik uiteraard hoop voor hen!
ik post nog wel tijdens mn formadrol spul en moest ik aan de epi gaan, horen jullie het ook uiteraard :)

alvast bedankt voor diegene die mij tot nu toe volgenden, blijf nog ff meekijken hoe mn formadrol draait en veel succes met het knalle in de gym!!
 
Ik snap dat van alleen rug trainen denk ik wel, zorgt ervoor dat je rug sterker wordt, en je houding zal beter kunnen worden misschien..
Hoe dan ook.. bedankt voor het loggen en zorg er maar voor dat je goed herstelt.. veel sterkte ermee!
 
Succes met het verdere herstel!

Heb je veel verlies gemaakt op de auto ?
 
Succes met het verdere herstel!

Heb je veel verlies gemaakt op de auto ?
bedankt
op eum 1,5j van 7500 => 2650
denk ik ongeveer

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Ik snap dat van alleen rug trainen denk ik wel, zorgt ervoor dat je rug sterker wordt, en je houding zal beter kunnen worden misschien..
Hoe dan ook.. bedankt voor het loggen en zorg er maar voor dat je goed herstelt.. veel sterkte ermee!

bedankt!
en het is niet alleen rug traine, maar nadruk leggen op rug :)
thx
 
bedankt
op eum 1,5j van 7500 => 2650
denk ik ongeveer

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------



bedankt!
en het is niet alleen rug traine, maar nadruk leggen op rug :)
thx

Zo dan, hoe komt het dat de dagwaarde zo laag uitviel ?

Ik heb weinig verstand van auto's maar lijkt me niet normaal dat er zoveel afschrijving opzit in 1,5 jaar tijd.

Gewoon 1000 euro bij leggen en dan een R6 kopen, dat zou ik doen :D
 
Back
Naar boven