tWack
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net naar de doc geweest.. voedselvergiftiging/buikgriep.. ging gisteren op de weegschaal staan -2,3kg WTF? onmogelijk denk ik en ****ing hard balen!!! straks nog eens op de weegschaal staan, vandaag proberen toch wel wat te eten, naja mijn logje is dus naar de zak.. vnv ook niet trainen aangezien doc zei datk moest rusten nzo.. vanaf dinsdag ga ik terug richting gym en zien wat het wordt.. wsl ook wel spierkracht verloren naja.. ga mss WG pakken om terug snel op oude gewicht te zitten.. enige piepkleine voordeel hieraan is dat ik wel de indruk heb dat ik nog wat droger sta.. maar ja ben sowieso ook spiermassa kwijt vrees ik.. man voel me echt k*t..

hoop dat het egt inkickt ofso

alles nog dicht gegooid maar gevolgen waren niet om mee te lachen.. beide auto's wsl perte totale (expertise volgt nog maar mn as is zwaar geraakt en linkervoorkant is gwn verpulverd) ik heb een liche hersenschudding/lichte whip plash, mijn vriendin ook.. ik tref geen schuld aangezien ik gewoon op de openbare weg reed (was net na een zone 50 in zone 70 en ik reed 60 65 ofzo) en dus niet te snel en zij vanaf haar oprit kwam.. ze heeft wel 20x sorry gezegd enzo en ze had mij echt niet gezien zei ze.. ik vergeef het haar wel, maar ik blijf wel met de miserie zitten.. ben wel blij dat mn vriendin nix heeft, anders was ik wel zot geworden.. maar ja als de auto perte totale is ben ik wel ge****ed.. ze schatten altijd dat die minder waard is dan hij echt waard is voor jezelf pfff.. ik ga de volgende dagen dus ook niet trainen wnt dat laat mn nek mij niet toe.. heb ook enorme druk achter mn ogen en op mn voorhoofd, gn idee maar doc zal er om 15u wel een verklaring voor hebben.. pff dubbel pech 
Geloof het of niet.. weer slecht nieuws![]()
gisteren had een vriend ff hulp nodig met iets in orde te brengen, dus reed naar hem toe met mn vriendin.. op de terugweg rijdt er ineens uit het niets een madam van haar opritalles nog dicht gegooid maar gevolgen waren niet om mee te lachen.. beide auto's wsl perte totale (expertise volgt nog maar mn as is zwaar geraakt en linkervoorkant is gwn verpulverd) ik heb een liche hersenschudding/lichte whip plash, mijn vriendin ook.. ik tref geen schuld aangezien ik gewoon op de openbare weg reed (was net na een zone 50 in zone 70 en ik reed 60 65 ofzo) en dus niet te snel en zij vanaf haar oprit kwam.. ze heeft wel 20x sorry gezegd enzo en ze had mij echt niet gezien zei ze.. ik vergeef het haar wel, maar ik blijf wel met de miserie zitten.. ben wel blij dat mn vriendin nix heeft, anders was ik wel zot geworden.. maar ja als de auto perte totale is ben ik wel ge****ed.. ze schatten altijd dat die minder waard is dan hij echt waard is voor jezelf pfff.. ik ga de volgende dagen dus ook niet trainen wnt dat laat mn nek mij niet toe.. heb ook enorme druk achter mn ogen en op mn voorhoofd, gn idee maar doc zal er om 15u wel een verklaring voor hebben.. pff dubbel pech
![]()
Geloof het of niet.. weer slecht nieuws![]()
gisteren had een vriend ff hulp nodig met iets in orde te brengen, dus reed naar hem toe met mn vriendin.. op de terugweg rijdt er ineens uit het niets een madam van haar opritalles nog dicht gegooid maar gevolgen waren niet om mee te lachen.. beide auto's wsl perte totale (expertise volgt nog maar mn as is zwaar geraakt en linkervoorkant is gwn verpulverd) ik heb een liche hersenschudding/lichte whip plash, mijn vriendin ook.. ik tref geen schuld aangezien ik gewoon op de openbare weg reed (was net na een zone 50 in zone 70 en ik reed 60 65 ofzo) en dus niet te snel en zij vanaf haar oprit kwam.. ze heeft wel 20x sorry gezegd enzo en ze had mij echt niet gezien zei ze.. ik vergeef het haar wel, maar ik blijf wel met de miserie zitten.. ben wel blij dat mn vriendin nix heeft, anders was ik wel zot geworden.. maar ja als de auto perte totale is ben ik wel ge****ed.. ze schatten altijd dat die minder waard is dan hij echt waard is voor jezelf pfff.. ik ga de volgende dagen dus ook niet trainen wnt dat laat mn nek mij niet toe.. heb ook enorme druk achter mn ogen en op mn voorhoofd, gn idee maar doc zal er om 15u wel een verklaring voor hebben.. pff dubbel pech
![]()

pfff dat is wel rot zeg...
Ik persoonlijk had dat wijf achter haar stuur uitgesleurd. Zoveel idioten op de weg die hun rijbewijs echt niet verdienen! Man ik zou woest zijn.
Je zal wel een hersenschudding hebben. Whiplash is niet gelachen, heb het zelf ook eens gehad. Als ik op mijn rug lag kon ik niet eens mijn nek optillen.
Maar goed herstellen nu en blijven eten, 2 weken in totaal niet trainen is nog geen ramp.
Damn, succes gozer en vooral beterschap!
Ik heb dat ook gehad met me motor. Bij mij was de dagwaarde 2x zo hoog toen ik hem net kocht, hoeft dus niet altijd slecht af te lopen.
perte totale = Total Loss ?
Zo te zien is de schuldvraag al snel duidelijk, politie ook rapport opgemaakt en was er ook ambulance ter plekken ?
25 Mei was bij mij het ongeluk gebeurt, en wacht nu nog op de expertise kosten en kosten van me kleding. Duurt ongeveer een kleine maand, en dat noemen ze zelfs snel
Heb door dat ongeluk vanaf 25mei ook niet meer goed kunnen trainen. Niks aan te doen belangrijkste is dat je er niks aan hebt overgehouden. Rustig herstellen en vooral niet te snel willen trainen. En vooral maak je niet druk om je gewicht of je fysiek, ik zie er nu niet uit en weeg kleine 4kilo minder dan eerst. Maar ik houd in me achterhoofd dat ik vanaf maandag eindelijk weer kan knallen, en dan ga ik alles inhalen en dan nog 2x zo hard trainen om beter, sterker en groter te worden dan eerst!
Iig beterschap!

pfff dat is wel rot zeg...
Ik persoonlijk had dat wijf achter haar stuur uitgesleurd. Zoveel idioten op de weg die hun rijbewijs echt niet verdienen! Man ik zou woest zijn.
Je zal wel een hersenschudding hebben. Whiplash is niet gelachen, heb het zelf ook eens gehad. Als ik op mijn rug lag kon ik niet eens mijn nek optillen.
Maar goed herstellen nu en blijven eten, 2 weken in totaal niet trainen is nog geen ramp.
He verdomme wat een pech zeg.. jammer voor je..
Ik hoop voor je dat de restwaarde die je terugkrijgt meevalt, het is altijd vervelend als het niet je eigen schuld is.. Veel sterkte ermee!

en jij bent nu 100% hersteld?
Politie is er inderdaad bij gehaald, grote PV van opgesteld omdat we gekwetst waren, zij wordt dan aangeklaagd wegens onvrijwillige slagen en verwondingen (is standaard zo)
en ja perte totale = total loss..
ja.. wat kan ik nu het beste doen met mijn natadrol cycle? direct aan de formadrol als pct? of gwn uitpakken terwijl ik niet train.. en ja wsl gaat doc kinesist voorschrijven
idd.. duimen voor de restwaarde.. maar ja de auto is al wel wat jaren.. maar reed echt nog perfect en zagr nog mooi uit nzo, maar ja daar kijken die mannen allemaal niet naar![]()
Ja het gebeurd he..Maar daar kijken ze zeker naar, ik moest zelf kentekenbewijs meenemen om te laten zien dat hij pas 4 dagen op mijn naam staat. Daarnaast zag hij er heel goed uit dat telt ook al mee. Had er 800 voor betaald en dagwaarde was 1500 euro.
heb juist 1potje nata gebruikt(6 caps ED)en voel egt weinig dus ik denk dat hij die kan laten liggenVolgens mij kan je die formadrol gewoon laten liggen tot je volgende cycle. Als je terug hersteld ben kan je opnieuw proberen en dan heb je alvast een potje staan :-)
Denk niet dat het kwaad kan aangezien die formadrol niet absoluut vereist is maar eerder wat marketing. Of is natadrol toch heavy genoeg om zeker en vast een pct te voorzien?

Volgens mij kan je die formadrol gewoon laten liggen tot je volgende cycle. Als je terug hersteld ben kan je opnieuw proberen en dan heb je alvast een potje staan :-)
Denk niet dat het kwaad kan aangezien die formadrol niet absoluut vereist is maar eerder wat marketing. Of is natadrol toch heavy genoeg om zeker en vast een pct te voorzien?
of gaat dit botsen in mn lichaam?
Ik ben nu 100% hersteld ja, maar heb dan ook vrij veel geluk gehad.
Maar daar kijken ze zeker naar, ik moest zelf kentekenbewijs meenemen om te laten zien dat hij pas 4 dagen op mijn naam staat. Daarnaast zag hij er heel goed uit dat telt ook al mee. Had er 800 voor betaald en dagwaarde was 1500 euro.
Wie weet krijg je wel smartengeld, vanwege letsel. Dat zou ook nog kunnen, reken je iig niet te rijk. Het kan nog alle kanten op, belangrijkste is dat je het minimale krijgt om hetzelfde te kopen wat je nu had.
Als je tijd teveel hebt: Vanaf blz 15 is het ongeluk gebeurt: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-gaat-loggen-45kg-90kg-241279/index15.html
Als je alle onzin even er uit filtert kan je ongeveer wel lezen hoe al het papierwerk en herstel is gegaan. Je ziet dat erna, trainingen en voeding gewoon k*t waren. Maar niks aan te doen jammer genoeg.
Ja het gebeurd he..
Ik had een ~10 jaar oude suzuki swift gekocht voor 900 euro, en 14 maanden later wordt ie op z'n parkeerplaats total-loss gereden.. Kreeg er 1000 euro voor terug!
heb juist 1potje nata gebruikt(6 caps ED)en voel egt weinig dus ik denk dat hij die kan laten liggen
@stevenG:veel sterkte nogmaals en gecondoleerd voor je auto als hij total loss is wat voor model was het?
mss is je testo van nature al erg hoog aangezien je 18 bent? hoewel ik ben ook nog maar 22 dus zoveel verschil kan dat niet maken denk ik?Dat hebt ge met miserie, alles lijkt altijd in 1 keer te komengelukkig breken daarna altijd weer de betere tijden aan!
![]()

Pfoeh, wat een k*t periode kerel. Gelukkig valt lichamelijke schade mee, auto is vervangbaar, jij zelf of je vriendin niet. Wens je echt veel succes met alles en hopelijk komt allemaal snel weer goed.
Zou stoppen met de stack, wat je nog hebt liggen bewaren totdat je weer volledig kan trainen en dan eventueel 1 potje natadrol te halen.
Hallo Steven,
Allereerst heel veel beterschap gewenst, je kan de pijnstiller ibu profen 600 gewoon met je stack nemen, no problem.
Zou het alleen niet gelijktijdig innemen.
Sucses, goed van je dat je nu isolatieoefeningen doet, ben je toch bezig.
Je bent nog jong, je zal nog wel meer tegenslagen in het leven meemaken.
Hoop dat je snel weer je log oppakt, zat het met interresse te volgen.
Zelf gebruik ik anadraulic state gt, dacht daarna de anadrol/formadrol stack eens te gaan doen.
Dus kom op steven : Get back to life.

Hoewel het ontmoedigend klinkt bedoelt hij het goedHallo Steven,
Allereerst heel veel beterschap gewenst, je kan de pijnstiller ibu profen 600 gewoon met je stack nemen, no problem.
Zou het alleen niet gelijktijdig innemen.
Sucses, goed van je dat je nu isolatieoefeningen doet, ben je toch bezig.
Je bent nog jong, je zal nog wel meer tegenslagen in het leven meemaken.
Hoop dat je snel weer je log oppakt, zat het met interresse te volgen.
Zelf gebruik ik anadraulic state gt, dacht daarna de anadrol/formadrol stack eens te gaan doen.
Dus kom op steven : Get back to life.