Wie van jullie hebben positieve of negatieve ervaringen ivm autozetels van verschillende automodellen?
Ik heb een Alfa 147 en na 63,000 km begint de zetel toch wel door te zakken. Ik heb de wagen nog geen 2 jaar geleden gekocht en woog 93 en nu 106. Gezien ik plan om in de toekomst meer te wegen ;-) en volgend jaar mogelijk een nieuwe koop vraag ik me wel af welke modellen beter of slechter zijn.
Dit is ook iets dat je pas na enkele 1000-de kilometers weet, niet na een testdrive met een quasi nieuwe wagen.
BTW, de zijdelingse steun bij de alfa vind ik wel in orde.
Ik heb een Alfa 147 en na 63,000 km begint de zetel toch wel door te zakken. Ik heb de wagen nog geen 2 jaar geleden gekocht en woog 93 en nu 106. Gezien ik plan om in de toekomst meer te wegen ;-) en volgend jaar mogelijk een nieuwe koop vraag ik me wel af welke modellen beter of slechter zijn.
Dit is ook iets dat je pas na enkele 1000-de kilometers weet, niet na een testdrive met een quasi nieuwe wagen.
BTW, de zijdelingse steun bij de alfa vind ik wel in orde.

Wilde eerst ook altijd zo'n auto kopen, maar heb er toch maar vanaf gezien.. Ik vond die CRX type II's altijd het mooiste, Del Sol ziet er toch heel anders uit.. Wat voor motor heb je erin zitten? DOHC of een VTEC?