Fitness Seller

stikstof? is dit wat?

Bezoekers in dit topic

hmm misschien dat je er iets van zult merken, maar echt massa winnen zul je niet....
 
te duur.. alleen de pomp is wel grappig
 
Koop L-arginine (kan bij de tuinen) of de arginine van perfectbody.nl vind ik ook wel goed. Arginine word in je lichaam omgezet in stikstof.

Gebruik en dosering:
Neem als aanvulling op uw dagelijkse voeding 1 tot 3 keer 2 capsules in tijdens een maaltijd. Indien gewenst kan tevens een dosering vlak voor het slapen gaan worden ingenomen. Neem deze dosering dan in met koolhydraten voor een goede opname.

Op trainingsdagen is het goed om 4 capsules een uur voor de training in te nemen met een koolhydraatrijk drankje. Neem de andere 2 capsules dan of in de ochtend of voor het slapen gaan in.

Bijwerkingen:
Een overdosering van L-Arginine zou kunnen zorgen voor diarree, slapheid en duizeligheid. Indien u de capsules echter verdeelt over de dag inneemt en begint met een lage dosering voor eerste paar dagen dan is de kans op bijwerkingen erg klein.
 
ik ben eigenlijk op zoek naar een extra supplement bovenop eiwitten en creatine.
een effectiev suplement.ik heb hele artikels gelzen over hoe goed zma wel niet is maar nu zie ik een onderwerp op dit forum waarin gezegd wordt dat het geen zin heeft als je niet ouder bent dan 28.
 
als ik had geweten dat die l-arginine als bijwerking diarree had had ik nooit revenge gekocht.
Ik krijg al het schijnt van creatine zelf, doe die l-arginine erbij en ik heb het zwaar zitten.
Mijn reet ziet er helemaal rood van.
 
Animus zei:
ik ben eigenlijk op zoek naar een extra supplement bovenop eiwitten en creatine.
een effectiev suplement.ik heb hele artikels gelzen over hoe goed zma wel niet is maar nu zie ik een onderwerp op dit forum waarin gezegd wordt dat het geen zin heeft als je niet ouder bent dan 28.

je kan beter iets kopen als animalpak, maar alsnog zal je er weinig van merken.
er is verder ook geen ander suplement dat je echt verder zal helpen....

investeer dat geld liever in goed eten!!!
de volgende stap is AS ;)
 
gallius zei:
als ik had geweten dat die l-arginine als bijwerking diarree had had ik nooit revenge gekocht.
Ik krijg al het schijnt van creatine zelf, doe die l-arginine erbij en ik heb het zwaar zitten.
Mijn reet ziet er helemaal rood van.

alleen bij overdosering he, meer dan 2000gr .. als je Revenge V2 hebt hoef je je daar geen zorgen over te maken..Revenge v1 weet ik niet
 
leuke pomp en that's it.
 
Voor die reden kan je beter losse amino's of whey kopen. Dan heb je meer voor je geld.
 
Ryu zei:
Voor die reden kan je beter losse amino's of whey kopen. Dan heb je meer voor je geld.

is waar ik las net in een topic van 3XL over L-arginine dat het niet 't geld waard was.
 
Animus zei:
ik ben eigenlijk op zoek naar een extra supplement bovenop eiwitten en creatine.
een effectiev suplement.ik heb hele artikels gelzen over hoe goed zma wel niet is maar nu zie ik een onderwerp op dit forum waarin gezegd wordt dat het geen zin heeft als je niet ouder bent dan 28.


spuitje zei:
je kan beter iets kopen als animalpak, maar alsnog zal je er weinig van merken.
er is verder ook geen ander suplement dat je echt verder zal helpen....

investeer dat geld liever in goed eten!!!
de volgende stap is AS ;)

Combineer Creatine met HMB! Houdt je massa goed vast en je groeit nog harder dan alleen creatine!
 
Minimie zei:
Combineer Creatine met HMB! Houdt je massa goed vast en je groeit nog harder dan alleen creatine!

Van de Hema dan toch wel?
 
maar zma is dus geen oplossing voor mij?werkt dat alleen goed als je ouder bent?als dat zo is hou ik het maar bij goed eten .
 
Meer dan 2000gram is pas een overdosering aan Arginine?

Want ik wist niet dat er bijwerkingen bestonden van dit aminozuur.
Slapheid,diarree,duizeligheid zijn nou niet echt de dingen die je kan gebruiken bij het beoefene van onze sport!?
 
nijntje zei:
Meer dan 2000gram is pas een overdosering aan Arginine?

Want ik wist niet dat er bijwerkingen bestonden van dit aminozuur.
Slapheid,diarree,duizeligheid zijn nou niet echt de dingen die je kan gebruiken bij het beoefene van onze sport!?

Hmm.. om te testen heb ik 4000gr genomen.. en geen last van bijwerkingen.. ik nam het voor mn training. In veel supps zit 3000mg arginine duzz..
 
4 kg arginine in een keer Martie :eek: :eek: :eek:
Dat moet een wereld record zijn ;)

3 of 4 gr maakt denk ik niet zoveel uit, maar je moet denk ik meer in de range van 5-10 gr/dag zitten, verdeeld in 2 of 3 porties. Daarom zijn al die kant en klaar supplementen zo duur.
 
Alessandro zei:
4 kg arginine in een keer Martie :eek: :eek: :eek:
Dat moet een wereld record zijn ;)

3 of 4 gr maakt denk ik niet zoveel uit, maar je moet denk ik meer in de range van 5-10 gr/dag zitten, verdeeld in 2 of 3 porties. Daarom zijn al die kant en klaar supplementen zo duur.

ehm.... ik zei tog gr??:p
 
Ja, je zegt inderdaad gr Martie, maar wel maar liefst 4000, wat overeenkomt met 4kg ;)


'Hmm.. om te testen heb ik 4000gr genomen.. en geen last van bijwerkingen.. ik nam het voor mn training. In veel supps zit 3000mg arginine duzz..'
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven