MuscleMeat

Stimulatie leverfunctie en gezondheid

Bezoekers in dit topic

Red Maca hetzelfde als 'gewone' Maca? In ieder geval, het werkte bij mij goed. Nou ja, zoals met veel supplementen het geval is, is het helaas tijdelijk van aard geweest. Had in ieder geval 2,5 week met een super hoog libido gelopen. :D
 
Ik kan geen rode maca vinden :(. Alleen ''maca'', maar is dit inderdaad net zo goed of?
 
Thanks, je hebt dit gebruikt als ondersteuning? Of had je toen al BPH?
 
Vandaar, dus maca is een positieve ondersteuning tijdens een test-e kuur?
 
Ik heb wat gelezen over dat leverschade, zoals gemeten in studies naar orals, erger lijkt dan het is; dat verhoogde enzymwaardes niet perse iets zouden zeggen omdat krachttraining zelf al dat effect zou hebben en na verloop van tijd weer makkelijk herstelden. Er zou gekeken moeten worden naar daadwerkelijke leverschade en daar zou niks van aangetoond zijn.

Klinkt dit aannemelijk? Heeft het dan wel nut om met bloedtests lever waardes in de gaten te houden?

Ik vroeg me ook af; hoe zijn de gevolgen van orale aas te vergelijken met alcohol? Kan zuipen in het weekend erger zijn dan een degelijke anavar kuur bijvoorbeeld?
 
Die leverenzymen zitten op verschillende plaatsen in je lichaam. Ook je spieren, maar zijn sterk geconcentreerd in je lever.

Dus een lichte stijging wil niet perse iets zeggen inderdaad. Maar dan spreken we over een stijging van 1 enzym vooral, ALAT of ASAT. Ben niet zeker welke meer, even opzoeken.

Gamma GT daarintegen mag niet stijgen. Het heeft dus zeker wel. Zelfs met krachttraining is de stijging van dit enzym beperkt.

De vergelijking alcohol en aas is simpel. Aas zit 24u per dag in je lichaam en geeft dus een constante belasting. Afhankelijk van welke, vooral orals, is dit dus te vergelijken met 24u per dag dronken te zijn. Maar dan weken aan een stuk.

Nu zet alcohol wel om naar een giftige verbinding, maar orals hebben ook eentje. Wat giftiger is is niet de vraag alleen dan, maar wel hoelang belast je je lichaam er mee. De hoeveelheid is ook belangrijk natuurlijk.

Maar het is zo dat je lichaam altijd de tijd nodig heeft om te herstellen van een belasting. Bij een constante belasting heeft het hier minder tijd voor.
 
Cools wanneer kan ik mariadistel het beste innemen? Ervoor, tijdens of na het zuipen. Ik ga een weekend weg en daar zal de nodige alcohol worden genuttigd.Kan nergens het beste moment van inname vinden, alvast bedankt
 
Tijdens 1 en nadien 1. Maar raad artisjok dan aan en mango tegen kater
 
Hoe denk jij over de Combi Maria distel en SSRI medicatie? Kan dit kwaad of juist goed om de lever te reinigen? Of juist niet nodig bij deze medicatie?

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 16:06 ----------

Uit onderzoek is gebleken dat ik een te hoge levefunctie had in mei (veel drank en inspanning) raad jij iets aan om dit te verlagen? Of komt dit met de tijd goed? Nu een jaar geen drank meer igg.
 
Hoe denk jij over de Combi Maria distel en SSRI medicatie? Kan dit kwaad of juist goed om de lever te reinigen? Of juist niet nodig bij deze medicatie?

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 16:06 ----------

Uit onderzoek is gebleken dat ik een te hoge levefunctie had in mei (veel drank en inspanning) raad jij iets aan om dit te verlagen? Of komt dit met de tijd goed? Nu een jaar geen drank meer igg.

Het bevat fyto-oestrogenen, dus moeilijk. Het heeft zijn positieve effecten, maar ik raad dan artisjokextract aan van het merk cypar. Soortgelijke werking, maar licht anti-oestrogeen. Goede combi met een SSRI dus.
 
Wat is het nadeel van een supplement met Fyto-oestrogenen tov van een supplement met licht anti-oestrogeen?

Gaat het een significant verschil in bijv de hoeveelheid testosteron maken als ik per dag 150mg fyto-oestrogenen binnenkrijg? Of werkt het niet lekker samen met de SSRI?
 
Wat is het nadeel van een supplement met Fyto-oestrogenen tov van een supplement met licht anti-oestrogeen?

Gaat het een significant verschil in bijv de hoeveelheid testosteron maken als ik per dag 150mg fyto-oestrogenen binnenkrijg? Of werkt het niet lekker samen met de SSRI?

Fyto-oestrogeen gaat testosteron verlagen en anti-oestrogeen gaat dit verhogen.

Dat hangt van de sterkte af, maar mariadistel is vrij sterk. Dus combi SSRI's bij man is af te raden.
 
Meer info over mango ;) Artisjok heb ik al beschreven.

Na borreltijd komt mangotijd
http://www.ergogenics.org/na-borreltijd-komt-mangotijd.html


Aangezien 'mango' sterk de waarde van alcohol in het bloed laat afnemen (muizen welliswaar)

Toen de Koreanen een uur later het bloed van de proefdieren analyseerden, was in de muizen die het mangovruchtvleecoïtustract hadden gekregen de alcoholconcentratie meer dan de helft lager dan in de placebogroep.

Zou dit wellicht een goed middel zijn om alcoholcontroles in jouw voordeel te beinvloeden?
 
Back
Naar boven