shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een leverziekte, wat krijg jij daar voor, geen ursofalk?
"Ursodeoxycholzuur is dan weer een andere die kan ingenomen worden, maar ook weer voor bepaalde tijd."
Bepaalde tijd?

Ik heb zelf op dit moment een verhoogde leverwaarde. Mijn ALAT is tehoog 10 x de normaal waarde.
Ik ben momenteel aan het kuren. En zit pas in de 5 de week. Ik gebruikte winstrol en proviron in de begin fase ( eerste 4 weken) en ben er toen mee gestopt namens de hoge waarde. Wel ben ik doorgegaan met de test e. Omdat dit niets of nauwelijks effect zou hebben op de hoogte van de leverwaarde. Wat kan ik het best gebruiken om mijn leverwaardes weer zo snel mogelijk naar beneden te krijgen ? Met namen voor de ALAT?
Bedankt alvast!
Bedankt, en waar koop ik dit product?
---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------
Ik ga de mariadistel direct halen. De Fosfatidylcholine bestel ik zodra de waardes nog steeds niet gezakt zijn met de mariadistel. Tudca kan ik idd niet vinden waar ik dit kan kopen.
Bedankt in ieder geval!
Nog een vraag over de mariadistel. Is dit altijd raadzaam om dit te gebruiken bij een kuur ? En wellicht nog beter in een kuur met tabs ?
"This is a full-spectrum milk thistle product, meaning that it is not standardized to provide a set amount of any active compounds like silymarin. Silymarin naturally occurs in milk thistle, so it will be present, but the amount will vary from pill to pill."

Nooit daar wat halenKijk gewoon naar die van AOV bij de online drogist. Relatief goedkoop en de juiste dosis.