AndroidHealthClinic

stoned

erg heftig. het was mijn 2e ervaring maar dit keer wel in me eentje. 1e keer was erg goed bevallen dus dacht dat ik wel 2 porties aankon.. nee dus! begon goed maar op het eind wat angstig gepaard met hele mooie en heftige hallucinaties.

hier kun je me tripreport lezen: DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - een mooie trip verandert door verwarring in een angstige

ik heb het eens nagelezen, herken mezelf wel in delen ervan ;)

erg heftig. het was mijn 2e ervaring maar dit keer wel in me eentje. 1e keer was erg goed bevallen dus dacht dat ik wel 2 porties aankon.. nee dus! begon goed maar op het eind wat angstig gepaard met hele mooie en heftige hallucinaties.

hier kun je me tripreport lezen: DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - een mooie trip verandert door verwarring in een angstige

echt zalig beschreven

maar weet niet als ik in de stemming ben om paddo's te nemen. Zou wss een bad tripje worden...

het ligt eraan hoe je je voelt. als je lekker in vel zit en het in een goede en vertrouwde omgeving doet kan er weinig fout gaan. doe het ook op een mooie zonnige dag zoals gister en overdrijf niet met de dosis:) en laat je lekker gaan!

lang niet geweest hier, hmm paddo's zie ik. dat lijkt me wel een keer wat maar als het fout gaat... damn

Als je gaat trippen, doe het in de natuur, buiten.
Dan word je echt 1 met de natuur

hoi, is hier gratis weed te krijgen? [hasj mag ook, ik ben niet zo kieskeurig als het om gratis gaat ;)]

haha, eer keer samen smoken lijkt me ook leuk!
dbb-smoke-meet :D

haha, eer keer samen smoken lijkt me ook leuk!
dbb-smoke-meet :D

PaS MiJ JuLiE WeD W3IrDo$111!!1!1 HiHi dUzZ *oNe lUv* Ik z3iK Op jUlIe v4n eN AfStAnD Pi$ JuLiE N4T!!11 HiHi lOl *OnE LuV* l3k3r wArMe pIs dI3 dAmPeNdE StInK3Nd nAr eN RiOl!1111!!! hIhI PoEp iN JuLiE Kl3dInGkA$T SgOn wAs eT ToG 4l nIeT DiE InGeHuRdE PoL VaN JuLiE Po3pT Ok aL In d3 WaS

1!!!! hIhI LoL DuZz

net een (super slecht gedraaide) joint gerookt.. is alweer zo'n 2 a 3 maanden geleden. zit nu lekker naar de beatles te luisteren. voel me kalm en zwaar.

zometeen wat shoarma bakken:D

Echt teringgrappig je trip-report :roflol:

hehe:D

Vooral over dat schilderij :p

Ik zou toch wel al me deuren sluiten en de sleutel ergens anders leggen :)

ik heb hier een portie paddos klaar liggen voor vrijdagavond, kblijf dan gewoon thuis zet een paar kaarsjes, haal enkele films, leg muziekje op..ik kan haast niet wachten:D

Terug
Naar boven