MuscleMeat

stoned

yo bro'!!! long time no see!!!!

grapefruit ken ik niet, maar ik weet wel dat ik seffes een mixje ga rollen om mn 200kg rackpull te vieren :D

echt hé, veel te lang :D

damn sanca grape moet je eens te pakken zien te krijgen lekker sativa :D

die ik nu heb is niet zo goed gerijpt maar als die andere droog is stuur ik je wel beetje (ps dit soortje Herijuana - Sanniesshop.com)
thc tot wel 25 %:eek:

very nice :thumbs:

pas in de krant gelezen dat de weed die ze in nederland verkopen weer gezakt is qua thc-gehalte, maar ze hebben wel de prijs fors opgevoerd :mad:

normaal had ik een thuisdealer, maar die is 'op vakantie'

very nice :thumbs:

pas in de krant gelezen dat de weed die ze in nederland verkopen weer gezakt is qua thc-gehalte, maar ze hebben wel de prijs fors opgevoerd :mad:

normaal had ik een thuisdealer, maar die is 'op vakantie'

heb ik ook gelezen maar nog niks van gemerkt kan nog steeds goed weedje voor 5 eu de gram halen

heb ik ook gelezen maar nog niks van gemerkt kan nog steeds goed weedje voor 5 eu de gram halen

ik gelukkig ook maar dan heb je meer 'gruis' wel goeie shizzle, dat wel
voor mooie koppen ben je hier snel 9euro kwijt en dat vind ik vrij duur voor hetgeen je ervoor krijgt

voor goeie stuff betaal ik wel graag wat meer

ahh heineken lkkr:cool:

ja goede soortjes zijn er hier genoeg denk maar aan
super silver haze
new york diesel
jack herrer
kost zelf in nl rond de 10-12 eu de gram

maar dan heb je wel wat

ok nog even 2 gedrijd (he hoe schrijf je dat) nog even bier drinken omkleden en FEEsTE//n

dehm moet nog scheren

Jij houd wel van dubbel/triple posten hea :D

Ik heb er ook eentje voor z'n donder gedraaid, later mensen, het weekend is zojuist begonnen.

fijn weekend!

fijn weekend ga zo feesten

Terug
Naar boven