XXL Nutrition

stoned

bier

Ik steek na tijden maar weer eens een sticky op Want slaap brak de laatste tijd.
Zit er nu lekker aan te lurken ghehe.;)

Leeft dit topic nog steeds joh?
aaaahw.. the good old days.. :cool:

:D

Hmmmmm heb me weer beste stuff in huis!

dat wordt genieten na voetbal :jammie:

damn zo stoned als een garnaalie

de meest anti-sociaalste drug! WEED!!

damn elke keer als ik de 1e pagina van dit topic teruglees zie ik weer een heerlijk staaltje sanca-kunst! echte aanrader

hoeveel je al niet kan zeggen met een simpele smilie :roflol:

je hebt helemaal gelijk maiskorrel. ten eerste: zie jij dat soort vrienden ook zovaak als wanneer je niet blowt? ten tweede: kan jij je in een drukke omgeving bevinden wanneer je hebt gesmoked? wanneer ik maanden lang heb geblowt en ik stop ermee; heb ik maanden lang last van paranoia, chaotische gedachtens en ben ik sociaal gestoord; agressie, raar praten, dingen verkeerd begrijpen, moe, slecht slapen enz. **** weed!

dat ligt mooi aan jezelf. uit de meeste drugs kun je het goede halen als je er goed mee kan omgaan en met mate gebruikt.

daarom gebruik ik ook lsd;)

van wiet stagneren mijn hersens. xtc is k*t, coke is k*t, lsa is k*t, drank is k*t, paddestoelen is saai, meer om af en toe te doen, liefde geeft een k*t kater, wiet is k*t, hasj is k*t. lang leven acid, alleen bouw ik daar een gigantische grote tolerantie mee op.

paddestoelen saai:roflol:

lul niet:hamer:

Terug
Naar boven