bear
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn elke keer als ik de 1e pagina van dit topic teruglees zie ik weer een heerlijk staaltje sanca-kunst! echte aanrader
hoeveel je al niet kan zeggen met een simpele smilie![]()

met alle respect dude maar je bent 17, doe nou nie alsof je de olielamp hebt uitgevonden en alles precies weet... probeer maar eens jaren achter elkaar te gebruiken, allemaal k*t spul! @ Jeffreyl
half uur geleden een wietchocomeltje op. nog geen effect![]()
Haha, er wordt hier toch nog geblowt
Ben fel geminderd.. 2 per week
Vind het beter zo

Heb besloten om tot de kerst niet te smoken, ik verneuk me studie erdoor. 's Avonds smoken, 's morgens me nest niet uit kunnen komen of veel te weinig slaap krijgen. Veel eerste uren missen. Geen zin om huiswerk te doen omdat ik moe ben als ik klaar ben met school. Weinig zin in sociale activiteiten. mweh
@jeffreyl, paddo's saai? Dan doe je toch echt wat fout kerel. Een goede trip valt te vergelijken met een natuurlijkere, ongecontroleerdere versie van LSD. Maar mocht je toch zo resistent zijn tegen drugs, probeer het eens met salvia divinorum, ketamine of datura stramonium.
. en smoken is wel leuk maar dan alleen als je niet moet trainen of moet leren dus eigenlijk alleen in het weekend alles met mate