MuscleMeat

stoned

2500e reactie trouwens:woot:

jah, paddo's zijn saai. paddestoelen is net ietsje lekkerder dan wiet, curieuzer vindt ik het niet. waren de hawaaitjes trouwens lekker? ik hou meer van mexicaantjes:)

dan heb je nog nooit echt getript met een paar vrienden. ik heb nog nooit hawaiaanse genomen. enkel columbiaanse en mexicaanse gecombineerd met columbiaanse.

met alle respect dude maar je bent 17, doe nou nie alsof je de olielamp hebt uitgevonden en alles precies weet... probeer maar eens jaren achter elkaar te gebruiken, allemaal k*t spul! @ Jeffreyl

damn elke keer als ik de 1e pagina van dit topic teruglees zie ik weer een heerlijk staaltje sanca-kunst! echte aanrader

hoeveel je al niet kan zeggen met een simpele smilie :roflol:

:roflol:

ik zie net dat er veel posts verwijderd zijn, spijtig, was wel lacheuh

met alle respect dude maar je bent 17, doe nou nie alsof je de olielamp hebt uitgevonden en alles precies weet... probeer maar eens jaren achter elkaar te gebruiken, allemaal k*t spul! @ Jeffreyl

second that

als je gaat opscheppen over drugs, ben je pas echt zielig. ik weet wel wat ik doe qua drugsgebruik. ik weet wanneer je het wel en niet moet gebruiken en wat de nadelen kunnnen zijn. who gives a ****.

hmmm, een mixje kan toch smaken :joint:

half uur geleden een wietchocomeltje op. nog geen effect:(

Haha, er wordt hier toch nog geblowt :)
Ben fel geminderd.. 2 per week
Vind het beter zo

van het weekend nog goed van het padje afgeweest :D

lekker dan! ik heb morgen dagdeeltoets dus moet vandaag kalm aan doen!

dan maar een lekkere dikke sigaar! Even mezelf helemaal verwennen :D :meal:

Heb besloten om tot de kerst niet te smoken, ik verneuk me studie erdoor. 's Avonds smoken, 's morgens me nest niet uit kunnen komen of veel te weinig slaap krijgen. Veel eerste uren missen. Geen zin om huiswerk te doen omdat ik moe ben als ik klaar ben met school. Weinig zin in sociale activiteiten. mweh :(

@jeffreyl, paddo's saai? Dan doe je toch echt wat fout kerel. Een goede trip valt te vergelijken met een natuurlijkere, ongecontroleerdere versie van LSD. Maar mocht je toch zo resistent zijn tegen drugs, probeer het eens met salvia divinorum, ketamine of datura stramonium.

Heb besloten om tot de kerst niet te smoken, ik verneuk me studie erdoor. 's Avonds smoken, 's morgens me nest niet uit kunnen komen of veel te weinig slaap krijgen. Veel eerste uren missen. Geen zin om huiswerk te doen omdat ik moe ben als ik klaar ben met school. Weinig zin in sociale activiteiten. mweh :(

@jeffreyl, paddo's saai? Dan doe je toch echt wat fout kerel. Een goede trip valt te vergelijken met een natuurlijkere, ongecontroleerdere versie van LSD. Maar mocht je toch zo resistent zijn tegen drugs, probeer het eens met salvia divinorum, ketamine of datura stramonium.

je gaat toch niet iemand datura stramonium aanraden:eek:. en smoken is wel leuk maar dan alleen als je niet moet trainen of moet leren dus eigenlijk alleen in het weekend alles met mate:D

Als je echt zo'n man bent doe je het gewoon.

t*ring, k*tshop had in het weekend alleen hasj, en geen wiet. Ik vind wiet echt 10x beter als hasj, of het moet allebei in de joint zitten. K*thasj.

waarom?

Yooo deze week zijn de voorlopig laatste tentamenverplichtingen in zicht, heb zo'n voorgevoel dat ik deze week nog een dikke blunt ga draaien :D

Terug
Naar boven