Fitness Seller

stoned

Hehe, er wordt toch nog gesmoked

Ik wel en ik vind het k*t drugs!

net weer een paar bluntjes op, vind het maar niks al die rare smaakjes hehe :D maar werkt wel

gyno

vanavond shrooms met wat vrienden :)

zin in! is langgggg geleden!!!

groetjessss

Hangt ervanaf wat je bedoelt met blijven hangen... vriend van me heeft wel eens 2 weken lang gedacht dat hij werd achtervolgt door ruimtewezens (zonder dollen) en is er na een tijd in een kliniek eindelijk vanaf geholpen!

Dit was echter niet alleen met paddestoeletjes :) daar kan weinig mee fout gaan :o

'n de ergste gevallen vergeet de gebruiker dat hij een hallucinogeen heeft gebruikt, en denkt hij dat zijn waanbeelden ècht zijn, en dat de wereld zich tegen hem heeft gekeerd. Dit kan zo erg oplopen, dat uiteindelijk medische verzorging nodig heeft. In de meeste gevallen kunnen mensen die een bad trip hebben echter kalmgepraat worden door iemand die hij of zij vertrouwt. De spreker moet het slachtoffer laten weten dat zijn angsten het gevolg zijn van drugsgebruik. Hij moet kalm praten en absoluut niet boos klinken. Gebeurt dat wel, dan kan dat tot gevolg hebben dat de paniekreactie groter wordt. Een kalmeringsmiddel, zoals Diazepam, kan gebruikt worden om het slachtoffer tot kalmte te manen. Ook kunnen suiker, kunstmatige zoetstoffen en vitamine C de trip verminderen of zelfs beëindigen.'

Ik had laatst spacecake gehad en ik zat gewoon op een stoel naar een film te kijken. Helemaal gefocust, half spacend, zoals het hoort, en toen leek het ineens of ik van mijn fiets afpleurde, schrok me de t*ring:roflol: Iemand hier weleens gehad?

Bacross: ja.

Wat zijn de schadelijke gevolgen van ACID?

Het is weer zover...

:roflol:

Wat voor lekkers heb je gesmoked? Kwaliteit een beetje te pruimen van wat er uit het zuiden des lands vandaan komt? ;)

Terug
Naar boven