AndroidHealthClinic

stoned

Yep :D

Knetter stoned Gladiator aan het kijken. 100x gezien die film, maar blijft geniaal. Heerlijke oneliners zitten er ook in. Die net even meer doordringen als je lekker stoned bent. Bijv: "BROTHERS!! What we do in life....echoes...in eternity!!" of I knew a man once who said: "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." Wat moet het leven toch simpel zijn geweest in die dagen......vechten, vreten, nken, vechten, vreten, nken....ROOOOOAARRRRRRRR voel een enorm oerinstinct opkomen...:cool:

cheers

Yo Lenny,enjoy your smoke Bro' :joint:"

:D

wow :D

haha..wordt er hier weer gepost joh:P

Straks misschien van me eige kweek ;P

Nee daar zet k niks op hoor :). Schiet misschien wel even wat pics. Zijn purple haze

lekker

Ik rook vanaf nu enkel nog hash, max één keer per week, je bent niet zo suf, de volgende dag ben je fitter.

:joint:

1.5 grapefruit en 1 psidadelica :grinny:

Na het lezen van dit topic en 'flat beat' geluisterd te hebben zit ik ook maar een jointje te draaien :D hehe gvd. Nu zat ik te denken:

Zou wiet niet goed zijn in de cut :D Het verhoogt immers je stofwisseling.... :rolleyes:

Na het lezen van dit topic en 'flat beat' geluisterd te hebben zit ik ook maar een jointje te draaien :D hehe gvd. Nu zat ik te denken:

Zou wiet niet goed zijn in de cut :D Het verhoogt immers je stofwisseling.... :rolleyes:

Dat is nou net het mooie van weed, zowel geschikt voor in de cut als de bulk :joint:

This topic is still alive?!! :eek: :D :p

Wat is tegenwoordig goeie hash?

Terug
Naar boven