Fitness Seller

stoned

Ik heb veel liever wiet.

keiharde weed dak nu heb... pffff ni normaal :D

al superscheef van gisterenavond, na het opstaan direct een nieuwe opgestoken ;)

ik ga zo ook maar weer eens, heerlijk! ben alleen niet thuis dus jullie geen last tot later :P

Ben ik de enige die (zeer) ongemotiveerd was om te trainen en flink te eten toen ik nog elke dag een sticky rookte? Ik werd er zo ontiegelijk lui van... Voor mij dus niet te combineren met bb.

Geniet van je jointje allemaal :D

Ben ik de enige die (zeer) ongemotiveerd was om te trainen en flink te eten toen ik nog elke dag een sticky rookte? Ik werd er zo ontiegelijk lui van... Voor mij dus niet te combineren met bb.

:D ach zolang je er niet mee overdrijft :p

ik heb net het omgekeerde...

ik rook alleen in het weekend en rook ook niet sigaretten ofzo, soms een goeie sigaar dat wel! maar weekend is gewoon chill tijd! tot woensdag heb ik nu ook geen school dus kan ff onderuit met maten zometeen!

relaxed man zit nu echt chill echt alles wat ik voel voel ik eigenlijk niet, beetje kalm ik heb al tijdje niet echt meer geblowed man relax zo haha in de bochten net ook man ik zweefde een beetje gek, lief is lief! :D haha relax chill morgen soul plane kijken :D :sukkeltje:

soulplane is cool :D

zo even naar school om mijn laatste werkstuk in te leveren eindelijk is die toetsweek voorbij dus even een dikke joint roken:p[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo even naar school om mijn laatste werkstuk in te leveren eindelijk is die toetsweek voorbij dus even een dikke joint roken:p[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

enjoy :joint:

damn weet je wat ik laatst had dan? nou ik zal het eventjes vertellen!

Ik was op een donkere zaterdagnacht aan het pokeren met vrienden... mooi huisje en tuintje heeft 1 maat van me dus we vermaakten ons daar wel met de nodige hasj en telkens maar bier blijven zuipen! Na een tijdje begonnen we te praten dat we weer eens met z'n allen (vriendengroep) moesten gaan trippen op lsd/paddestoeletjes en daar stemde iedereen wel mee in... Ik was al redelijk ver heen en zat al 2 uur in dezelfde positie aan tafel en begon steeds dieper te kijken naarmate ik bier en hasj mixte (je kent het gevoel wel) en hoe meer we praatten over die trips hoe meer ik me in die trips waande... ineens kwam ik helemaal terug in een bad trip die ik 1,5 jaar geleden heb gehad (heb al 1,5 jaar lang geen paddestoeletjes gegeten ofzo, en in die tijd dat ik het vaak deed 1 bad trip gehad, toen gelijk gekapt) Nou ik zat dus helemaal terug in die bad trip na ****ing 1,5 jaar!! Ik zat te denken van nee ik maak mezelf gek dit en dat, maar tch zag ik 2 van mn vrienden die er destijds ook bij waren precies op diezelfde manier vervormen! Echt raar niet normaal en voelde ineens weer overal beestjes enzo die ik toen ook tevoorschijn toverde!

Onlangs is een maat van mij opgenomen in een kliniek door waanbeelden etc en je kan dus wel bedenken wat ik me allemaal in mn hoofd haalde! Ik werd helemaal gek, ben naar de plee gerent en heb mn kop zo lang mogelijk onder de kraan gehouden tot ik weer wat afgekoelt was! Daarna een uur niks meer gesmoked en gedronken en het gevoel was weer een beetje weg!

Sinds zaterdag ben ik dus nu echt bang om weer hasj te gaan smoken!

Heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt? ik zat trouwens toen in een stressvolle periode en nu eigenlijk weer, dus dat verband is er ook wel een beetje!

Dat wou ik ff kwijt ;)

gr

- EnJee!!!!!!!!!!!!

ja 2 keer zelfs. ik had samen met een vriend een pure joint gerookt in een coffeeshop. we waren beide best stoned en opeens sloeg bij mij de verwarring toe die ik precies hetzelfde had in een paddo-trip. zo'n licht paniekerig situatie en totaal verbaasd. grappige is dat mijn vriend het ook had! we roepten het ook wel beetje bij elkaar op door verwarring te veroorzaken. ook een keer plots op me werk voelde ik me heel licht en had ik het gevoel dat ik op wolkjes liep wat ik ook precies in een paddo-trip heb. beide keren geen visuals maar wel de verwarring en verbazing tijdens zo'n trip.

wel raar had een keer ergens gelezen dat je dat een paar weken tot maanden na een trip kon hebben, maar 1,5 jaar ??? even wiki'en

ik had laatst spacecake.. merkte er niet veel van. volgende keer beter ;)
smoken doe ik trouwens ook nog wel, een jointje in het weekend.

Terug
Naar boven