MuscleMeat

stoned

bingooooooo!

:joint:

Ik kreeg hier in Italie vorige week een envelop door de zeer conservatieve huisbaas afgeleverd (het paste niet onder de deur door). En meneer overhandigt de envelop met een vragend gebaar waarom er toch zo'n vreemde bobbel in de envelop zit. Geen idee antwoord ik. Zodra de deur gesloten is ruik ik eens goed aan de envelop en ja hoor, de vertouwde geur van nederwiet. Een grammetje of 3 vers uit Amsterdam aangeleverd in Italia. :D

Moet nu nog aantal weken wachten eerdat ik weer voet op Nederlandse coffeeshopbodem kan zetten, maar een heuglijke dag zal het zijn.

damn hee zo lang niet in nederland, zonder lekkere stufff.... gelukkig dat ie er door kwam :roflol: stinkt me een keer die envelop waarschijnlijk

Was redelijk verpakt dus het viel goed mee, maar de geoefende neus hou je niet voor de gek. Een plakje hasj is makkelijker wat dat betreft.

Was redelijk verpakt dus het viel goed mee, maar de geoefende neus hou je niet voor de gek. Een plakje hasj is makkelijker wat dat betreft.

ja inderdaad :D maar minder lekker vind ik toch, ookal zeggen ze dat hasj sterker moet zijn....

ik werk trouwens ook bij een geurlaboratorium(olfactometrie) dus in geuren ben ik een expert :P

Mijn 2e gaat nu aan :D cammen iemand? :D

ja inderdaad :D maar minder lekker vind ik toch, ookal zeggen ze dat hasj sterker moet zijn....

ik werk trouwens ook bij een geurlaboratorium(olfactometrie) dus in geuren ben ik een expert :P

Hasj is niet sterker. Je word er meer high van dan stoned.
Hasj olie daar integen wel weer.

Een goed stukkie hasj als libanon is duur vergeleken met wiet :D
Ik ga mij vanaaf na de trainng weer suf roken

Ik heb al weken niet meer gerookt, denk dat ik het gewoon ga laten :dunno:

Heb jarenlang geblowd maar merkte dat het niet samen gaat met bb. Check je hartslag maar eens wanneer je ape stoned bent. Die is echt hoog en dat terwijl je lam ligt te spacen. Kost bergen energie voor je lichaam terwijl ik die liever steek in de groei van mijn lichaam. Toen ik stopte ging ik ook flink vooruit bij de training. Daarnaast was het nuchter zijn ineens een enorme high voor mij. Heerlijk scherp en actief en bergen energie... voor mij geen blow:kots::joint:meer!

Terug
Naar boven