MuscleMeat

stoned

Juist dat hele bad trip gedoe is de reden dat ik niet meer aan drugs doe. Sinds ik een keer een goede bad trip heb gehad op paddo's en XTC, heb ik het tegenwoordig al erg snel. Je bent dan bang om bad te gaan en dan gaat het sneller fout.

klopt, ik ook 1 keer goed fout met e+lsd.... niet slim, want ben gevoelig voor dat soort dingen :D

sindsdien zelfs bij alleen paddo's meer slechte momentjes dan vroeger

Ik rook meestal wel eens in het weekend, tijdens de week zelden.

Hebben jullie ook last van als je een avondje stevig blowt je de volgende dag echt ****t up bent. Slecht humeur, lui, geen zin ?

klopt, ik ook 1 keer goed fout met e+lsd.... niet slim, want ben gevoelig voor dat soort dingen :D

sindsdien zelfs bij alleen paddo's meer slechte momentjes dan vroeger

Yup. Ik heb het daarna nog een keer geprobeerd hoor allemaal. Alleen elke keer vond ik het weer niks. Kreeg het benauwd, snelle hartslag etc. Had niks met het middel te maken ook want het gebeurde bij wijze van spreken al 3 minuten na inname. De bende zit dan nog niet eens in je bloedbaan. Jammer, want vroeger vermaakte ik mij echt geweldig op drugs! :D Nouja, wie weet probeer ik het ooit weer eens en krijg ik zo'n vette trip dat ik spontaan van mijn angst genezen ben.

@maiskorrel
Nooit last van gehad maar ik was wel altijd een beetje suf. Slecht humeur zeker niet. Sporten moet ik de volgende dag ook niet doen. D'r zit dan echt geen kracht meer in.

2.663 posts 27.372 views.. Gaat nog steeds goed hier :D

Het is ook een fijn topicje Loca-San :cool:

Is iedereen hier op dit forum een junkie???

gister weer keer veel geblowed, niet normaal.

vandaag chill rustig avondje, laatste dagen te druk gehad. nu gewoon rustig chillen :)

Ik rook meestal wel eens in het weekend, tijdens de week zelden.

Hebben jullie ook last van als je een avondje stevig blowt je de volgende dag echt ****t up bent. Slecht humeur, lui, geen zin ?

Mss niet genoeg slaap? Je hebt iets meer slaap nodig als je blowt vind ik. Persoonlijk heb ik dit nooit wat je zegt , wel heb ik dit iedere keer ik stevig drink.

damnnnnnnnnnnnnnnnn ben stoned.

ben al 4 dagen niet meer stoned :)

damnn wat is dit topic toch perfect mooi.... heet gewoon stoned... hahahah, gewoon niks moeilijks....

simpel met zoeken:

Zoek?=Stoned+zonder+trammelant

werkt gewoon echt heerlijk :D

:joint:

een niet zo stoned vraagje ;), iemand enig idee of het schadelijk is om gewoon ene te roken als je aan de antibiotica zit? of is het hetzelfde als antibiotica en alcohol?
Iemand die hier ervaring mee heeft? Dit is bij mij nog nooit voorgekomen :D
Als ik het google dan lees ik dat het wel en niet kan. Ik zoek naar een concreter antwoord ;)

Kan volgens mij echt geen kwaad hoor

Terug
Naar boven