Fitness Seller

stoned

Nice, morgen op het gemak naar maas en dan een weekje lekker relaxen ;).
Merci voor de snelle reply.
(btw na iets dieper googlewerk ben ik ook tot de conclusie gekomen dat 1 à 2 per dag geen kwaad kunnen samen met antibiotica)

antibiotica doet:

- Remming celwandsynthese
- Remming eiwitsynthese
- Beschadigen van de celmembraam
- Remming van de nucleïnezuursynthese
- Aangrijpen op de specifieke bacteriestofwisseling

blowen doet:

THC is het belangrijkste werkzame bestanddeel van cannabis. Dit werkt in op de cannabinoïdereceptoren (pas in 1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamide, die in veel lagere concentraties vrijkomt). Hierdoor gaat het lichaam ontspannen en treedt een roes op.

het negatieve effect van blowen zit hem vooral in de hersenen, namelijk in de amygdala en hippocampus... dit zal in princiepe niks te doen krijgen met antibiotica dus.. maar zal voor de zekerheid een arts of een medisch forum raadplegen

Ik heb geen enkel idee wat wiet en antibiotica samen doet, maar ik vind wiet prachtig :P

Als je wiet rookt voor trainen kan je in trance komen 1met gewichten en je lichaam

Alleen loop je wel het risico de barbell te laten schieten - en wel erg letterlijk één met je gewichten te worden

Ik ben stoned :) vanavond mijn posts niet persoonlijk nemen :P

En jawel, steek er nu weer 1 op, daarna nog 2 heerlijk glimmend klaar liggen :D

:(, nu 2 weken niks meer, examens en leren gaat voor, het eerste wat ik vrijdag 12 december doe is .... ;).

spacecake is goed bulk voer

k ben zooo skaff :(

straks weer een paar opsteken :joint:

Terug
Naar boven