- Waardering
- 10.369
what else is new?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je wilt er ons niet mee lastig vallen, maar toch praat je er in elke post over![]()
Das mijn schuld, ik begon erover
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Of slaapt iedereen al (bijna) ?![]()

ik werd vanochtend wakker en mn plasser was niet stijf![]()
bad chronic![]()
Zal wel helderziend zijn
Onlangs nog leuke topics geopend? 
daaaaamn coffeshops sucken big time![]()
KRENTEN
niet meer normaal hoe weinig ze tegenwoordig geven!!!
tijd voor een revolutie!!!

Zal wel helderziend zijnOnlangs nog leuke topics geopend?
![]()

ik heb je foto ontvangen muaythaij, omdat jij hem niet geplaatst krijg zal ik hem plaatsen, no problem
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

en uiteraard: puur gerold voelt precies lichter aan om aan te trekken maar prikkelt de hoestreflex echt wel vrij vaak... vandaar dat het chiller is om er (de minimaal) nodige hoeveelheid tabak erbij te doen
maar ja, als je enkel een hardcore hebt liggen
een gegeven paard niet in de bek kijken 
jeetje gisteren zo moe als iets en dan nog een hardcore (zo noem ik pure joints) smoren zorgt ervoor dat je niet meer op de pc kunt
raar maar waar, ik vind een dikke dikke joint met een volledige sigaret tabak en enorm veel wiet harder aankomen dan een dikke dikke joint die enkel uit wiet bestaaten uiteraard: puur gerold voelt precies lichter aan om aan te trekken maar prikkelt de hoestreflex echt wel vrij vaak... vandaar dat het chiller is om er (de minimaal) nodige hoeveelheid tabak erbij te doen
maar ja, als je enkel een hardcore hebt liggen
een gegeven paard niet in de bek kijken
![]()
hardcore motha****a