AndroidHealthClinic

stoned

hehehe lijkt hier wel een high-life forum:D

oei is voor mij lang geleden dat ik nog gerookt heb

vond hash wel lekkerder als wiet

alle dbbstoners liggen nog ko

:roflol:

Was ook goed scheef gisteren ;) twee geknald, dan gaan pokeren, dan een cocktailke binnengespeeld en nog een halve geknald die over was! hemels geslapen ;) net ontbeten :D

yo mj, ik krijg mijn pm niet verstuurd, komt dik in orde man!

:cool:

van hasj&wiet krijg je nooit kater :cool: that's magic!
daarom is er met eentje wakker worden ook lekker haha

laatst was maat van mij week alleen thuis.. wij smoken smoken smoken monopolyen.
in slaap gevallen op de grond en iemand op de bank en hij zelf in zn bed haha.. werden we wakker..
morning jonkooooo :D

laatst was maat van mij week alleen thuis.. wij smoken smoken smoken monopolyen.
in slaap gevallen op de grond en iemand op de bank en hij zelf in zn bed haha.. werden we wakker..

:stupid: van wiet alleen kun je lame zijn een hele dag lang ;)

lam zijn is dan wel weer een bekend iets ;)

je houd er wel geen kater aan over :rolleyes:

kater niet maar als je smorgens rookt ben je even fly en als het uitgewerkt is voor de rest van de dag zo lam als een luiaard.. enige nadeel ervan..:D

Wat ik raar vindt is als je rookt je krijgt vollebak vreetkick en je eet abnormaal veel entoch kom je maar niet bij..

kater niet maar als je smorgens rookt ben je even fly en als het uitgewerkt is voor de rest van de dag zo lam als een luiaard.. enige nadeel ervan..:D

Wat ik raar vindt is als je rookt je krijgt vollebak vreetkick en je eet abnormaal veel entoch kom je maar niet bij..

omdat gewicht iets van lange termijn is... het is niet omdat je 2 weken lang 2 dagen per week een boefkick hebt dat je enorm bijkomt hé!

Zo gaat het hier ook altijd als we in het weekend niet op stap gaan :D Vanavond weer lekker smoken en kaarten :D

Zo... ik heb weer lekker gewerkt vandaag.. complete chaos. heerlijk :p:D
en nu...... weekend!!! :banana:

Terug
Naar boven