AndroidHealthClinic

stoned

jeetje gisteren zo moe als iets en dan nog een hardcore (zo noem ik pure joints) smoren zorgt ervoor dat je niet meer op de pc kunt :D

raar maar waar, ik vind een dikke dikke joint met een volledige sigaret tabak en enorm veel wiet harder aankomen dan een dikke dikke joint die enkel uit wiet bestaat ??? en uiteraard: puur gerold voelt precies lichter aan om aan te trekken maar prikkelt de hoestreflex echt wel vrij vaak... vandaar dat het chiller is om er (de minimaal) nodige hoeveelheid tabak erbij te doen ;) maar ja, als je enkel een hardcore hebt liggen ;) een gegeven paard niet in de bek kijken :D

klopt wel ja, wij roken nooit puur, bij blunt moet ik daarom ook altijd ff hoesten. wij hebben altijd wel sigaretten bij om dan die tabak erbij te stoppen.

Maakte mij nooit zoveel uit eigenlijk.. :)
prefereer wel hasj boven wiet maar das weer een ander verhaal ;)

ik vind hasj ook lekkerder en fijner als wiet hoor!

wat vinden jullie een lekker hasje?

Ik ben ook weer knetter gaar :o Net weer twee blunts en nog een paar normale joints de pens in geveegd :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb een northern lightje gefixt maar door dit topic heb ik meer zin in een klompje stuff :rolleyes:

ik ga lekker pitten.. aangezien jullie niet meer wakker zijn ;)
heb net tv gekeken, was wel leuk opsich. kijk niet zo heel vaak tv haha.

l0v3 y4!

ik ga lekker pitten.. aangezien jullie niet meer wakker zijn ;)
heb net tv gekeken, was wel leuk opsich. kijk niet zo heel vaak tv haha.

l0v3 y4!

heel af en toe kijk ik ook nog wel eens tv, maar dat gaat dan al snel over naar mtv, tmf of jimtv , doe me dan toch maar een goed dvdtje ;)

juist nog een goede gefixt :lick:

heuj sanca is nog wakker!

ik ga nou nie smoken.. mn maten zijn lekker op pad.. zonder mij haha :(
achja ik snap het wel, hij was hier gisteren nog ff op zieken bezoek en komt morgen ook weer ff dus kheb gelukkig wel echte vrienden die me niet laten zitten ;)

maar ik ga nou wel slapen! space-ze kerel ! en als je niet aan het spacen bent enjoy the high time ! :D

heuj sanca is nog wakker!

ik ga nou nie smoken.. mn maten zijn lekker op pad.. zonder mij haha :(
achja ik snap het wel, hij was hier gisteren nog ff op zieken bezoek en komt morgen ook weer ff dus kheb gelukkig wel echte vrienden die me niet laten zitten ;)

maar ik ga nou wel slapen! space-ze kerel ! en als je niet aan het spacen bent enjoy the high time ! :D

:D

bwoa, even doorbijten nu, en voor je het weet ben je terug de ouwe

maf ze kerel :wave:

half stoned/dronken, leuke avond gehad maar niet genakt :( khad me tepelklemmetjes vast meegenomen maar schijnbaar schrok dat af :(

":D

half stoned/dronken, leuke avond gehad maar niet genakt :( khad me tepelklemmetjes vast meegenomen maar schijnbaar schrok dat af :(

":D

:sukkeltje:

je moet ook niet gelijk vragen of ze je klemmetjes wilt aandraaien, wacht een uurtje, dan is het ijs al wat gebroken

sucses :thumbs:

:D

goedemorge opnieuw in het stoner forum..:D

Terug
Naar boven