- Waardering
- 778
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Ik heb nu een kuurtje test 500 mg tren 400mg en zit in week 4 nu. Het begint net te komen maar ik merk nog te weinig.
Ook merk ik niks wat oestrogeen betreft. Of er is niks aan oestrogeen of de AI onderdrukt werkelijk alles. Nu wil ik best wel iets aan oestrogeen hebben en vraag me af wat te doen met preventief een AI nemen terwijl het niet nodig is zoals het nu lijkt aan te zien.
Ik twijfel tussen:
-doorgaan eod better safe than sorry
-stoppen en gelijk weer pakken bij sides als gevoelige tepels
-2x per week gaan nemen waarbij ik me afvraag of dat in relatie met de halfwaardetijd kan of dat ik dan enorme schommelingen ga krijgen wat me ook niet goed lijkt. Kon ik die caps maar delen dan nam ik een halve eod.
Suggesties, raad en advies hierover is welkom
Ook merk ik niks wat oestrogeen betreft. Of er is niks aan oestrogeen of de AI onderdrukt werkelijk alles. Nu wil ik best wel iets aan oestrogeen hebben en vraag me af wat te doen met preventief een AI nemen terwijl het niet nodig is zoals het nu lijkt aan te zien.
Ik twijfel tussen:
-doorgaan eod better safe than sorry
-stoppen en gelijk weer pakken bij sides als gevoelige tepels
-2x per week gaan nemen waarbij ik me afvraag of dat in relatie met de halfwaardetijd kan of dat ik dan enorme schommelingen ga krijgen wat me ook niet goed lijkt. Kon ik die caps maar delen dan nam ik een halve eod.
Suggesties, raad en advies hierover is welkom