AndroidHealthClinic

Stoppen met roken..

Andere bezigheden zoeken om jezelf af te leiden? Kat aaien, trainen oid...

Ik heb zelfs laserbehandeling gedaan. Van 2 pakjes per dag naar 0.0 gegaan!

Rook nu al een half jaar niet meer. En heel veel verzekeringen vergoeden dit. (Maakt niet uit want je verdient het sowieso wel terug als je geen peuken meer hoeft te kopen.. :) )

ben nu ook 3 dagen gestopt, na het lezen van Allen Carr's boek. Toch is zijn theorie niet helemaal waar. Hij zegt dat sigaretten letterlijk 0 voordelen hebben, terwijl nicotine je wel een plezierig gevoel geeft. Daar heeft hij het in zijn boek nooit over, dus eigenlijk loop je jezelf voor te liegen om te blijven stoppen..

Ik ben ook gestopt, nu iets meer dan een maand.Ik heb wel champix gebruikt maar heb de doos zelf niet uitgenomen, heb die pillen al ni meer nodig

ben nu ook 3 dagen gestopt, na het lezen van Allen Carr's boek. Toch is zijn theorie niet helemaal waar. Hij zegt dat sigaretten letterlijk 0 voordelen hebben, terwijl nicotine je wel een plezierig gevoel geeft. Daar heeft hij het in zijn boek nooit over, dus eigenlijk loop je jezelf voor te liegen om te blijven stoppen..

Dan heb jij het boek niet helemaal goed begrepen. Als je het echt nagaat geeft roken je geen goed gevoel. Het is juist dat opheffen van de ontwenningsverschijnselen die je dat goede gevoel geeft. Dat is eigelijk de val van de roker, dat je denkt dat je je er goed door voelt. Maar wanneer de verslaving uit je lichaam is heb je toch ook geen sigaret nodig om je goed te voelen? Het kleine monstertje, zoals in het boek staat, moet gevoed worden en dat doet je 'goed' voelen, dus eigenlijk ben je een slaaf van je eigen verslaving.

Btw, zit in mn 3e wk dat ik gestopt ben, heb er echt geen last meer van. Heel af en toe schiet het wel eens door me heen, wanneer ik bij vrienden ben, van hmm een sigaret, maar is erg makkelijk om me daar overheen te zetten. In de tussentijd ook nog een sterfgeval in me meisje haar familie gehad maar geen behoefte gehad aan sigaret. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik nooit meer ga roken

Ben ongeveer 2 jaar geleden gestopt (rookte 3-kwart pakje shag per dag), en ben er wel blij mee! Beste is volgens mij gewoon cold turkey stoppen, ben toen ook gestopt met koffie drinken en dat heeft voor mij heel veel geholpen.

Rook trouwens heel af en toe tijdens het uitgaan nog wel eens, weet gewoon dat ik zelf wilde stoppen dus heb dan de dag daarna ook totaal geen behoefte om te roken.

succes voor de stoppers :)

Als cold turkey zo'n goede manier is, waarom rook je dan nog af en toe?
En de koffie laten staan is ook niet nodig als je op de juiste manier met roken stopt.

Groet, Marcel

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Dat nicotine je een prettig gevoel geeft is enkel en alleen omdat je verslaafd bent, (het tijdelijk opheffen van de ontwenningsverschijnselen) Dus sigaretten 'op zich' hebben geen enkel voordeel!!

groet, Marcel

Laatst bewerkt:
Ik ben nu alweer 2 jaar van het roken af en heb eigenlijk in het begin alleen 2 weken van die pleisters geplakt.

Echt gatverdamme ik kan me niet meer voorstellen dat ik met die koude kop koffie wiet en pakken peuken mezelf de hele dag kapot zat te roken! Zo gruwelijk smerig vind ik het nu als er alleen al iemand in mijn buurt staat aan wie je het ruiken laat staan dat ie er eentje opsteekt!

-Veel water drinken
-Roken is een suiker verslaving en die moet je vervangen. Hagendas belgian chocolate chocolade ijs is de beste oplossing. Pak naar binnen stouwen als je de behoefte voelt.
-Veel fruit
-Sport
-Niet zo janken gewoon stoppen met die rotzooi, echt te zielig gewoon!

Echt gatverdamme ik kan me niet meer voorstellen dat ik met die koude kop koffie wiet en pakken peuken mezelf de hele dag kapot zat te roken! Zo gruwelijk smerig vind ik het nu als er alleen al iemand in mijn buurt staat aan wie je het ruiken laat staan dat ie er eentje opsteekt!

-Veel water drinken
-Roken is een suiker verslaving en die moet je vervangen. Hagendas belgian chocolate chocolade ijs is de beste oplossing. Pak naar binnen stouwen als je de behoefte voelt.
-Veel fruit
-Sport
-Niet zo janken gewoon stoppen met die rotzooi, echt te zielig gewoon!

jij bent echt zo'n anti geworden zeker.
verder snap jij de verslaving niet, je hebt niets vervangends nodig als je stopt, omdat je helemaal niets mist.

Ik ben ook gestopt met roken (nu kan ik niet zeggen dat ik lang gerookt heb, ongeveer 1,5 jaar) maar ik was natuurlijk wel verslaafd, als ik geen peuken had ging ik savonds laat nog de deur uit om een pakkie peuken te halen.

Stoppen zal gerust wat makkelijker geweest zijn omdat ik het niet zo lang deed, maar ik kon het toch niet verliezen van zo een klein sigaretje.

Dus aan iedereen vertelt dat ik zou stoppen met roken , echt geen peuk meer zou aanraken, dus alvast plannen mezelf echt voor lul te zetten als je weer begint.
en natuurlijk in gedachten dat ik het niet van een fcking sigaretje ga verliezen.

Als cold turkey zo'n goede manier is, waarom rook je dan nog af en toe?
En de koffie laten staan is ook niet nodig als je op de juiste manier met roken stopt.
Omdat ik het nog steeds wel lekker vind! En koffie laten staan is zeker niet nodig maar ik ben overgevoelig geworden voor caffeine dus in mijn geval wel. Maar wat wil je verder eigenlijk met je vingerwijzende post? :)

ik heb ook voor een periode van drie jaar gerookt. Eerst was het om het uit te proberen maar al snel werd ik enorm verslaafd, gaande van het laatste jaar een pakje per dag. Die gore troep werd enorm duur dus voor me...maar nog kon ik niet stoppen. Enkel toen ik met m'n gezondheid begon te sukkelen ben ik cold turkey moete kappen en dat heeft de trick ook gedaan...lang genoeg weghouden van die troep. Nu vind ik zelfs dat het enorm stinkt als ik nog maar in de walm ervan sta

Nuja dit is totaal niet hetzelfde als velen die jaren of zelfs decenia pafferij achter de rug hebben

Ik ben sinds 27 december 2009 gestopt met vast roken, en rook alleen nog in het weekend/op feesten/verjaardagen.

Als ik alleen ben heb ik er ook geen zin aan, maar vind het gewoon wel gezellig met vrienden of als ik wous ben!:D

Ik ben sinds 27 december 2009 gestopt met vast roken, en rook alleen nog in het weekend/op feesten/verjaardagen.

Als ik alleen ben heb ik er ook geen zin aan, maar vind het gewoon wel gezellig met vrienden of als ik wous ben!:D

knap dat je het volhoud, ik word al para als ik 5 uurtjes niet kan roken.. wil wel graag stoppen

~Hi Iam the Law, in april komt er een goed boek uit "stoppen doe je zo" Dit boek laat je op een eenvoudige en makkelijke manier met roken stoppen!

groet Marcel

Ben 6 jaar geleden gestopt met roken, een van de beste beslissingen in mijn leven :)

Hoe? Gewoon stoppen met die troep!

Hier even een kleine samenvatiing va het boek "Stoppen doe je zo"

Het boek ‘Stoppen doe je zo’, is een gemakkelijke en vooral eenvoudige manier om voor eens en altijd met roken te stoppen. Het boek onderscheidt zich van andere boeken over stoppen met roken die er op dit moment zijn, vanwege de eenvoud en beknoptheid. Het is een boek dat geschikt is voor iedereen die graag wil stoppen Een boek zonder moeilijk begrijpbare tekst. Een boek zonder psychologische benaderingen waar de meeste rokers die graag willen stoppen niet op zitten te wachten. Het zal de roker op een uiterst eenvoudige manier helpen om te worden wat hij graag wil zijn, namelijk een gelukkige en tevreden niet-roker. De lezer zal zich met de schrijver van het boek kunnen vereenzelvigen doordat hij zelf ervaringsdeskundige is. De schrijver van het boek heeft namelijk zelf meer dan 25 jaar gerookt. Ook heeft hij tientallen stoppogingen ondernomen voordat hij de juiste manier (uitweg) had gevonden om voor eens en altijd een gelukkige niet-roker te worden. Een niet-roker die nooit meer zal verlangen naar de tijd waarin hij rookte.
Het boek zal de lichamelijke verslaving, maar niet te vergeten ook de geestelijke en gewoonteverslaving van het rookgedrag aanpakken.
De drempel voor de roker om het boek te gaan lezen is bewust zo laag mogelijk gehouden.
De roker die graag wil stoppen zit namelijk niet te wachten om een dik boek te gaan lezen en
wil het liefst zo snel mogelijk een tevreden en gelukkige niet-roker zijn. Zonder zich in allerlei moeilijke bochten te hoeven wringen. De schrijver van het boek heeft bewust gekozen om met zo weinig mogelijk pagina’s zoveel mogelijk informatie te verschaffen. De duidelijkheid en overzichtelijkheid is hiermee niet verloren gegaan. Kortom, het boek ‘Stoppen doe je zo’ is een geweldig en uniek hulpmiddel voor iedereen die op een eenvoudige en gemakkelijke manier voorgoed met de ellendige rookverslaving wil afrekenen. Tevens is het boek geschikt voor ex-rokers die nog steeds het gevoel hebben dat ze de sigaret missen.

[

Hier even een kleine samenvatiing va het boek "Stoppen doe je zo"

Het boek ‘Stoppen doe je zo’, is een gemakkelijke en vooral eenvoudige manier om voor eens en altijd met roken te stoppen. Het boek onderscheidt zich van andere boeken over stoppen met roken die er op dit moment zijn, vanwege de eenvoud en beknoptheid. Het is een boek dat geschikt is voor iedereen die graag wil stoppen Een boek zonder moeilijk begrijpbare tekst. Een boek zonder psychologische benaderingen waar de meeste rokers die graag willen stoppen niet op zitten te wachten. Het zal de roker op een uiterst eenvoudige manier helpen om te worden wat hij graag wil zijn, namelijk een gelukkige en tevreden niet-roker. De lezer zal zich met de schrijver van het boek kunnen vereenzelvigen doordat hij zelf ervaringsdeskundige is. De schrijver van het boek heeft namelijk zelf meer dan 25 jaar gerookt. Ook heeft hij tientallen stoppogingen ondernomen voordat hij de juiste manier (uitweg) had gevonden om voor eens en altijd een gelukkige niet-roker te worden. Een niet-roker die nooit meer zal verlangen naar de tijd waarin hij rookte.
Het boek zal de lichamelijke verslaving, maar niet te vergeten ook de geestelijke en gewoonteverslaving van het rookgedrag aanpakken.
De drempel voor de roker om het boek te gaan lezen is bewust zo laag mogelijk gehouden.
De roker die graag wil stoppen zit namelijk niet te wachten om een dik boek te gaan lezen en
wil het liefst zo snel mogelijk een tevreden en gelukkige niet-roker zijn. Zonder zich in allerlei moeilijke bochten te hoeven wringen. De schrijver van het boek heeft bewust gekozen om met zo weinig mogelijk pagina’s zoveel mogelijk informatie te verschaffen. De duidelijkheid en overzichtelijkheid is hiermee niet verloren gegaan. Kortom, het boek ‘Stoppen doe je zo’ is een geweldig en uniek hulpmiddel voor iedereen die op een eenvoudige en gemakkelijke manier voorgoed met de ellendige rookverslaving wil afrekenen. Tevens is het boek geschikt voor ex-rokers die nog steeds het gevoel hebben dat ze de sigaret missen.

[

ben je de schrijver van het boek.of heb je aandelen derin ofzo?
Verder is het wel een goede zaak natuurlijk!

Terug
Naar boven