- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
ben je de schrijver van het boek.of heb je aandelen derin ofzo?
volgens mij ook ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben je de schrijver van het boek.of heb je aandelen derin ofzo?

Het wiel hoefde ook maar 1 keer uitgevonden te worden. Zo is dat ook met de wetenschap dat roken een verslaving is. Echter de manier waarop een boek is geschreven bepaald of het wel of niet voor iedereen geschikt is.
Trouwens niet echt tof van je om gelijk te gaan schrijven dat ik iets gekopieerd zou hebben terwijl je de inhoud van het boek niet kent!!
Groet, marcel
Jij claimt dat jouw boek zich onderscheidt van andere boeken, maar afgaande op de beschrijving die je geeft lijkt me er niets vernieuwends aan.
Dit kun je pas zeggen wanneer je het boek gelezen hebt.
De beschrijving die jij geeft komt op hetzelfde neer als dat van alan carr, wat een erg goed boek is en goed geschreven, én al veel mensen van het roken af heeft geholpen
Nogmaals.. ZEER positief over Laserbehandeling.
Nu langer dan half jaar al gestopt. Van 2 pakjes per dag naar nul gegaan. 180 euro, en mn zorgverzekeraar heb alles vergoed!!!
Aanrader dus!
(Boeken lezen zoooo 1840..)
Wel heb ik afgelopen weekend gezondigd toen ik van t padje was, maarja dan heb ik toch niks meer in de gaten. Doordeweeks gewoon nog netjes gestopt
Alle boeken over het zelfde onderwerp komen in principe natuurlijk op hetzelfde neer!
Groet, Marcel
* Tip: als je voor meerdere dingen in het leven open staat, en niet gelijk op voorhand conclussies trekt over dingen waar je (nog) niet alles van weet (of niet genoeg over weet) zul je positiever in het leven staan!!
Maar goed, genoeg gebitcht. Succes met je boek verderOké genoeg hierover. Rest mij nog te zeggen dat als je écht voorgoed wil stoppen, zonder ooit nog eens in de fout te gaan, je altijd mijn boek kunt bestellen...
Groet, Marcel

Ja iedere keer je 't lastig krijgt effe een blad uitscheuren en 5 min kauwen. 200 blz verder zal je er geen zin meer in hebben.Boek helpt zeker ook tegen afkick verschijnselen?
Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar dit boek, moet ik eerlijk zeggen.

Boek helpt zeker ook tegen afkick verschijnselen?
Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar dit boek, moet ik eerlijk zeggen.
ik ga stromba gebruiken na een paar weken gestopt te zijn.. begin morgen aan creatine kuur.. zo de stromba meer effect hebben? meer spiermassa?