Fitness Seller

Stoppen met roken..

kan door de rook van me sigaar net het scherm zien

Zie Schwarznegger ook altijd dikke sigaren roken,volgens mij krijg je er dikke biceps van...

Gekopieerd van Alan Carr zeker. Die beschrijving die je geeft is hetzelfde als die van hem en dat boek is al heel wat jaren uit. Dus zo vernieuwend zal dat boek van jou niet zijn, er is namelijk al 1, die mij goed geholpen heeft btw

Het wiel hoefde ook maar 1 keer uitgevonden te worden. Zo is dat ook met de wetenschap dat roken een verslaving is. Echter de manier waarop een boek is geschreven bepaald of het wel of niet voor iedereen geschikt is.
Trouwens niet echt tof van je om gelijk te gaan schrijven dat ik iets gekopieerd zou hebben terwijl je de inhoud van het boek niet kent!!

Groet, marcel

Ben nu een goed jaar gestopt en alhoewel 't ni gemakkelijk was ben ik blij dat te kunnen volhouden. Rookte en smoorde ong. 16 jaar. Heb wel een week kauwgom liggen sjikken. Moest ineens stoppen want van te willen minderen begon ik meer te roken. 1ste maanden best veel last gehad kwam wel van een 35 per dag naar niks. Zelfs nu ruik ik 't nog graag als er iemand aan 't roken is. Maar voel me veel beter ook al weeg ik een 20 kg meer.
Wat me mischien wel heeft geholpen is dat ik samen met die van ons ben gestopt. En dat ik ni wou afgeven op die van ons.:rolleyes:

Het wiel hoefde ook maar 1 keer uitgevonden te worden. Zo is dat ook met de wetenschap dat roken een verslaving is. Echter de manier waarop een boek is geschreven bepaald of het wel of niet voor iedereen geschikt is.
Trouwens niet echt tof van je om gelijk te gaan schrijven dat ik iets gekopieerd zou hebben terwijl je de inhoud van het boek niet kent!!

Groet, marcel

Jij claimt dat jouw boek zich onderscheidt van andere boeken, maar afgaande op de beschrijving die je geeft lijkt me er niets vernieuwends aan. De beschrijving die jij geeft komt op hetzelfde neer als dat van alan carr, wat een erg goed boek is en goed geschreven, én al veel mensen van het roken af heeft geholpen

Jij claimt dat jouw boek zich onderscheidt van andere boeken, maar afgaande op de beschrijving die je geeft lijkt me er niets vernieuwends aan.

Dit kun je pas zeggen wanneer je het boek gelezen hebt.

De beschrijving die jij geeft komt op hetzelfde neer als dat van alan carr, wat een erg goed boek is en goed geschreven, én al veel mensen van het roken af heeft geholpen

Alle boeken over het zelfde onderwerp komen in principe natuurlijk op hetzelfde neer!

Groet, Marcel

* Tip: als je voor meerdere dingen in het leven open staat, en niet gelijk op voorhand conclussies trekt over dingen waar je (nog) niet alles van weet (of niet genoeg over weet) zul je positiever in het leven staan!!

Nogmaals.. ZEER positief over Laserbehandeling.

Nu langer dan half jaar al gestopt. Van 2 pakjes per dag naar nul gegaan. 180 euro, en mn zorgverzekeraar heb alles vergoed!!!

Aanrader dus!

(Boeken lezen zoooo 1840.. :rolleyes:)

Nogmaals.. ZEER positief over Laserbehandeling.

Nu langer dan half jaar al gestopt. Van 2 pakjes per dag naar nul gegaan. 180 euro, en mn zorgverzekeraar heb alles vergoed!!!

Aanrader dus!

(Boeken lezen zoooo 1840.. :rolleyes:)

Boek heeft me een 10tje gekost, alleen niet vergoed door de verzekering:p Wel heb ik afgelopen weekend gezondigd toen ik van t padje was, maarja dan heb ik toch niks meer in de gaten. Doordeweeks gewoon nog netjes gestopt:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Alle boeken over het zelfde onderwerp komen in principe natuurlijk op hetzelfde neer!

Groet, Marcel

* Tip: als je voor meerdere dingen in het leven open staat, en niet gelijk op voorhand conclussies trekt over dingen waar je (nog) niet alles van weet (of niet genoeg over weet) zul je positiever in het leven staan!!

Sta best positief in t leven hoor. Ik merkte gewoon wat op, dus dan deel ik t hier mede:) Maar goed, genoeg gebitcht. Succes met je boek verder

Oké genoeg hierover. Rest mij nog te zeggen dat als je écht voorgoed wil stoppen, zonder ooit nog eens in de fout te gaan, je altijd mijn boek kunt bestellen...

Groet, Marcel

Oké genoeg hierover. Rest mij nog te zeggen dat als je écht voorgoed wil stoppen, zonder ooit nog eens in de fout te gaan, je altijd mijn boek kunt bestellen...

Groet, Marcel

hehe, dat vind ik dan wel weer sT hebben, me het boek ook nog willen verkopen:D

Boek helpt zeker ook tegen afkick verschijnselen? :rolleyes:

Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar dit boek, moet ik eerlijk zeggen.

Laatst bewerkt:
Boek helpt zeker ook tegen afkick verschijnselen? :rolleyes:

Ik ben bijzonder nieuwsgierig naar dit boek, moet ik eerlijk zeggen.

Na ik het boek van alan carr gelezen had, heb ik het maar 1 dag echt moelijk gehad, dat was de 1e dag. Daarna werd het echt duidelijk minder en na 3dagen had ik al nergens meer last van

Heb 5 jaar lang pakje per dag gerookt, 1 januari gestopt voor eeuwig.

Voel me 300 procent meer mens, sport nu 5 keer per week, daarvoor helemaal niks, voel me echt helemaal top !

Zowel mentaal als fysiek.

Als je gevoelens of gedachten krijgt in dat vergif, VERZET JE GEDACHTEN, dat is de code...VERZET je eigen gedachten, jij bent ZELF baas over je lichaam !

Mensen roken omdat ze de ontwenningsverschijnselen tegen gaan en willen bestrijden,,ze zijn bang voor ontwenningsverschijnselen, thats it.

Er is een boek NEDERLAND STOPT geschreven door 2 longartsen ....lees dat en je kapt direct.Geloof me staat ook in de bieb.

ik ga stromba gebruiken na een paar weken gestopt te zijn.. begin morgen aan creatine kuur.. zo de stromba meer effect hebben? meer spiermassa?

ik ga stromba gebruiken na een paar weken gestopt te zijn.. begin morgen aan creatine kuur.. zo de stromba meer effect hebben? meer spiermassa?

meer effect omdat je gestopt bent met roken? Merk er persoonlijk niks van dat ik gestopt ben met roken, ook niet in mn trainingen. Denk dat je het vooral merkt wanneer je cardio diet je een betere conditie krijgt. Kan me niet voorstellen dat aas beter werken wanneer je niet rookt, maar ben er geen expert in. Ben zelf bezig met cutten icm test en winny, enige wat ik merk is dat cardio me wel goed goed gaat. Is trouwens mn 2e kuurtje pas dus over de combinatie niet roken en betere werking van aas kan ik niets zinnigs zeggen

Inmiddels 10 maanden niet meer gerookt :-)
Ik heb er geen enkele moeite meer mee, daarvoor 20 jaar zwaar gerookt.
Inmiddels heb ik 14 kg gebulkt...laten we het zo maar noemen hahaha
Morgen voor het eerst naar de sportschool onder volle begeleiding....oeff dat gaat zeer doen..
Mijn laatste sportieve actie was 20 jaar geleden bij defensie.

Terug
Naar boven