SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Natuurlijk wel, gewoon hard trainen en vreten en die kilo's zitten er in no-time op.Ik zit nu zelfs te twijfelen of ik naar een sportschool ga ,om er 10 kg brute spiermassa bij te kweeken.......dat zal toch niet gebeuren![]()
erge slapeloosheid, altijd geirriteerd zijn, enerzijds heel energiek dan weer heel moe, altijd maar aan roken denken (dan bedoel ik ook altijd, bijna elke minuut van de dag), depressiviteit en nog meer.. zodra ik weer ga roken verdwijnen de symptomen praktisch ook weer gelijk. Dit maakt het voor mij heel moeilijk om vol te houden..Ik wil al meer dan een jaar stoppen met roken, ik weet waarvoor ik het doe en wil het ook echt! alleen heb ik héél erg last van ontwenningsverschijnselenerge slapeloosheid, altijd geirriteerd zijn, enerzijds heel energiek dan weer heel moe, altijd maar aan roken denken (dan bedoel ik ook altijd, bijna elke minuut van de dag), depressiviteit en nog meer.. zodra ik weer ga roken verdwijnen de symptomen praktisch ook weer gelijk. Dit maakt het voor mij heel moeilijk om vol te houden..
Na 4 weken had ik hier nog zodanig last van dat het me niet meer lukte en ben ik weer gaan roken..
Wil wel heel erg graag stoppen!!
iemand tips?
P.S. rook nu ongeveer 6 jaar, zit aan de 35 sigaretten per dag..

?Ik begrijp heel goed hoe het is voor iemand als jij om te stoppen. je denkt elk moment aan roken. Hoe sterk je mentaal ook bent. Ik ben nog steeds een roker maar mischien zal het wel helpen om strict bij te houden hoeveel je rookt per dag. Je postte 35 sig per dag. Je kunt mischien om de dag 1 sigaret minder roken totdat je bij 0 bent. Zo went je lichaam er ook een beetje aan. Maargoed ook hierbij is discipline heel belangrijk.
Ik ben nu bijna al een jaar gestopt na 18 jaar gerookt te hebben dankzij dit boek,Voor mij is het boek van Allen Carr toch wel het begin geweest van het idee dat het mogelijk is om er af te komen. Dit boek laat namelijk zien hoe het mechanisme van roken werkt. Als je dat eenmaal doorziet, ben je er al bijna. Roken, en dat is eigenlijk het treurige van het hele verhaal, is een grote oplichterij. Roken is niets anders dan het opheffen van ontwenningsverschijnselen is me wel bijgebleven als meest intigerende zin uit het boek. Als je dat eenmaal doorhebt, ben je al bijna los...!! Succes allen. Het kan je echt lukken. Belangrijk is, te stoppen met de goede (positieve) instelling, niet gaan kniezen met het idee dat je iets mist. Dan gaat het namelijk niet lukken. Onthou maar: je mist niets!!!!

Gewoon 2 maanden volhouden tot de lichamelijke verslaving afgelopen is.
Nog steeds rookvrij hier hoor, ik ben ook niet bang om terug te vallen, want ik denk er niet eens aan.Na zowat een half jaar afwezigheid van het forum ben ik weer terug... Ik ben nog steeds van het roken af, inmiddels 1 jaar en ruim 2 maanden. Hoe is het met WimpieNL, ook nog steeds een rookvrij bestaan? Ik hoop het.
Ik moet zeggen, dat hele roken is inmiddels voor mij nu helemaal geen issue meer, kan er alleen met mn pet niet bij dat het zoveel jaren heeft geduurd voor het gelukt is om het los te laten.
Vrij!!

Voor mij is het boek van Allen Carr toch wel het begin geweest van het idee dat het mogelijk is om er af te komen. Dit boek laat namelijk zien hoe het mechanisme van roken werkt. Als je dat eenmaal doorziet, ben je er al bijna. Roken, en dat is eigenlijk het treurige van het hele verhaal, is een grote oplichterij. Roken is niets anders dan het opheffen van ontwenningsverschijnselen is me wel bijgebleven als meest intigerende zin uit het boek. Als je dat eenmaal doorhebt, ben je al bijna los...!! Succes allen. Het kan je echt lukken. Belangrijk is, te stoppen met de goede (positieve) instelling, niet gaan kniezen met het idee dat je iets mist. Dan gaat het namelijk niet lukken. Onthou maar: je mist niets!!!!