SmalMaarDapper
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te zien dat zoveel mensen bezig zijn met stoppen en dat het anderen evt ook motiveerd.
Ik ga vandaag mijn laatste peuk opsteken en ook kappen met drank. Als ik het hier zo lees wordt het hel, maar ik heb t er wel voor over.
Vandaag 143 dagen rookvrij. De beste beslissing die ik tot nu toe in men leven genomen heb...

kan je nagaan...dat je precies nog weet hoeveel dagen het zijn, hoe je er mee bezig bent!
maar hou vooral vol, ben zelf ook al weer een tijdje gestopt en geen spijt.
grt
Grote klasse! Ik denk trouwens dat je na zo'n tijd het stadium van "volhouden" al gepasseerd bent: je bent nu gewoon iemand die niet rookt!
Kijk maar goed naar de junkies die buiten in de regen gehaast aan een sigaretje staan te trekken... ze stinken, zijn ongelukkig en ongezond.
Al bijna anderhalf jaar geen sigaret meer aangeraakt, daarvoor zo'n 12 jaar gerookt (inclusief aantal lullige pogingen tot 'minderen'). Het is niet zo moeilijk, gewoon dat ding niet meer oppakken en in je bek steken en stil staan bij de statistische gevolgen.

ik ben sinds afgelopen zondag gestoptgaat eigenlijk wel goed tot nu toe!

nog steeds rook vrij! merk wel dat ik nog niet meer dan 5 biertjes mag drinken want vanaf daar begint de drang steeds heftiger te worden. dit weekend maar even rustig aan doen dus 
Werkt het net zo als zyban?sinds 1/1/2010 rookvrij
was in 2009 ook al extended periods van de sigaret.
gebruik champix - het helpt echt.
alleen oppassen voor de rebound als je met die pillen stopt.
good luck
Ik ben er al lang niet meer mee bezig hoor, ik kan me zelfs al niet meer voorstellen dat ik last had van het stoppen. Die dingen vergeet je gelukkig snel eh.kan je nagaan...dat je precies nog weet hoeveel dagen het zijn, hoe je er mee bezig bent!
maar hou vooral vol, ben zelf ook al weer een tijdje gestopt en geen spijt.
grt