mastermania
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik inmiddels ook al weer 5 weken gestopt (is pas de 5de keer dat ik stop) wel eergister nog een sigaret gehad ...
![]()
sinds 1/1/2010 rookvrij
was in 2009 ook al extended periods van de sigaret.
gebruik champix - het helpt echt.
alleen oppassen voor de rebound als je met die pillen stopt.
good luck
zit al weer in mijn derde week zonder ook maar een sigaret aan te rakenook helemaal zonder medicijnen! stoppen is eigenlijk veel makkelijker dan ik verwacht had.. had dit veel eerder moeten doen
![]()
Dan ben je net zover als mij.
Ben nu 3,5 week gestopt.
Gaat prima......
veel meer lucht met trainen.
veel water drinken en geen bier meer (helpt)
succes en hou vol !!!

hey, ff update
ik ben nu 11 dagen gestopt!! gaat echt lekker. Het weekend was wel ff zwaar, maar kon het toch volhouden. Mezelf beloofd dat ik over 100 dagen mag beginnen met men motorrijbewijs! Dat motiveert. Moet ik natuurlijk wel gestopt blijven. Het leuke is dat ik rond die tijd dat bedrag dus heb uitgespaard met roken en drinken.
hou vol!!!hey, ff update
ik ben nu 11 dagen gestopt!! gaat echt lekker. Het weekend was wel ff zwaar, maar kon het toch volhouden. Mezelf beloofd dat ik over 100 dagen mag beginnen met men motorrijbewijs! Dat motiveert. Moet ik natuurlijk wel gestopt blijven. Het leuke is dat ik rond die tijd dat bedrag dus heb uitgespaard met roken en drinken.
Heb er nog wel s moeite mee hoor,vooral omdat iedereen in mijn omgeving rookt
Lol,wij zijn dus op dezelfde dag gestoptHeb er nog wel s moeite mee hoor,vooral omdat iedereen in mijn omgeving rookt
Succes iig!
Ben nu sinds 4 dagen(ja ik weet het,da´s erg kort)gestopt met behulp van acupunctuur.Dit is eigenlijk de 1e serieuze stoppoging in 20 jaar tijd en ik moet zeggen dat het allemaal wel meevalt.Ik slaap normaal,eet normaal en heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan nicotine en ik rookte toch zo´n 40 a 50 sigaretten per dag!

wtf, dat is niet goedkoop
Ikzelf rook nu rond de 10-12 sigaretten per dag, meestal wil ik minder roken omdat ze dan veel lekkerder zijn... maar stoppen ik ben al zo zenuwachtig en lichte ADHD dus niet evident, maar ik zal het toch eens moeten.
iemand ervaring met zo'n flesje als je er aan ruikt de sigaretten echt vies smaken? mijn nonkel is na 30 jaar roken zo gestopt.

wtf, dat is niet goedkoop
Ikzelf rook nu rond de 10-12 sigaretten per dag, meestal wil ik minder roken omdat ze dan veel lekkerder zijn... maar stoppen ik ben al zo zenuwachtig en lichte ADHD dus niet evident, maar ik zal het toch eens moeten.
iemand ervaring met zo'n flesje als je er aan ruikt de sigaretten echt vies smaken? mijn nonkel is na 30 jaar roken zo gestopt.

Nee,idd roken kostte mij toch wel zo´n 300 in de maand.
Wat is dan volgens jou de relatie tussen ADHD en roken?Ben zelf nl. ADHD´er en heb eigenlijk geen verband kunnen ontdekken...![]()
Nee,idd roken kostte mij toch wel zo´n 300 in de maand.
Wat is dan volgens jou de relatie tussen ADHD en roken?Ben zelf nl. ADHD´er en heb eigenlijk geen verband kunnen ontdekken...![]()

Gewoon, roken houd mij meer rustig ... als dat wegvalt ben ik niet meer te houden![]()
ik heb er niet zo op gelet maar onrustig ben ik altijd of ik nou rook of niet
...zit nu midden in een kuur maar daar wordt het wel erger van btw.Okik heb er niet zo op gelet maar onrustig ben ik altijd of ik nou rook of niet
...zit nu midden in een kuur maar daar wordt het wel erger van btw.