- Waardering
- 12.551
Neen...vond dat ik nog te kort member ben.
edit:hou voor mezelf natuurlijk wel e.e.a. bij.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spijtig genoeg sta ik nog altijd op met een sigaret en ga ik slapen met een sigaret.
Morgen drie weken mannen! Yesssss.
Ik liep net door de appie-hein, ik rook bij verschillende mensen een vieze lucht... jep... sigarettenlucht. Nooit geweten dat je t zo goed ruikt. Wel blij dat ik er van af ben nu. Op naar de 1e maand rookvrij![]()
.Maar dat had een goede reden btw.
Ghegheghe ik ook 3 weken morgen,heb alleen koninginnenacht gezondigd en een trekje genomen.Maar dat had een goede reden btw.
![]()
ben wel benieuwd waardoor jij je van je doel af laat brengen.ha, mooi man! waarom had je een goede redenben wel benieuwd waardoor jij je van je doel af laat brengen.
Volgende keer prop ik ze eerst vol met fisherman´s friend ofzo
Was aan het bekken met een rookster,het leek wel of ik een asbak aan het uitlikken was.Toen ik eenmaal een trekje had genomen was het wel weer draaglijk...Volgende keer prop ik ze eerst vol met fisherman´s friend ofzo
![]()

Wel sterk dat jullie kunnen roken nu de mooie zomer eraan komt. Een sigaretje, languitgerekt op het warme zachte gras met zon in ogen en vrienden/vriendin rondom je.. dat is moeilijk te weerstaan.
Wel sterk dat jullie kunnen roken nu de mooie zomer eraan komt. Een sigaretje, languitgerekt op het warme zachte gras met zon in ogen en vrienden/vriendin rondom je.. dat is moeilijk te weerstaan.

Gaat nog steeds goed?
Ja da´s waar ook we zijn dezelfde dag gestoptGaat nog steeds goed?
Ja gaat ook lekker,zit erover te denken om ´m door te trekken naar 16 weken.Post wel voor- en na pics als ik klaar ben![]()
beloon jij jezelf ook met het stoppen?gaat nog steeds goed, ben al geld aan t apart leggen voor men motorbeloon jij jezelf ook met het stoppen?
Ben benieuwd naar je pics. Wat voor trainingsproggramma volg je?
Ik rippetoe.

ziet er heftig uit! ik doe nu 3 dagen, vind dat al veelIk zie niet direct de squat, klopt dat?