AndroidHealthClinic

Stoppen met roken..

Morgen drie weken mannen! Yesssss.

Ik liep net door de appie-hein, ik rook bij verschillende mensen een vieze lucht... jep... sigarettenlucht. Nooit geweten dat je t zo goed ruikt. Wel blij dat ik er van af ben nu. Op naar de 1e maand rookvrij :)

Morgen drie weken mannen! Yesssss.

Ik liep net door de appie-hein, ik rook bij verschillende mensen een vieze lucht... jep... sigarettenlucht. Nooit geweten dat je t zo goed ruikt. Wel blij dat ik er van af ben nu. Op naar de 1e maand rookvrij :)

Ghegheghe ik ook 3 weken morgen,heb alleen koninginnenacht gezondigd en een trekje genomen:o.Maar dat had een goede reden btw.;)

ha, mooi man! waarom had je een goede reden :) ben wel benieuwd waardoor jij je van je doel af laat brengen.

Was aan het bekken met een rookster,het leek wel of ik een asbak aan het uitlikken was.Toen ik eenmaal een trekje had genomen was het wel weer draaglijk...:)Volgende keer prop ik ze eerst vol met fisherman´s friend ofzo:D

Wel sterk dat jullie kunnen roken nu de mooie zomer eraan komt. Een sigaretje, languitgerekt op het warme zachte gras met zon in ogen en vrienden/vriendin rondom je.. dat is moeilijk te weerstaan.

Wel sterk dat jullie kunnen roken nu de mooie zomer eraan komt. Een sigaretje, languitgerekt op het warme zachte gras met zon in ogen en vrienden/vriendin rondom je.. dat is moeilijk te weerstaan.

Als je dat al zwaar vind...

Marcel vertelde laatst dat ie een meid moest kussen die naar asbak smaakte, das zwaar! :D

Vandaag 4 weken gestopt:) makkie!

Me to :)

hoe gaat t met je kuur Marcel?

Ja da´s waar ook we zijn dezelfde dag gestopt:)Gaat nog steeds goed?

Ja gaat ook lekker,zit erover te denken om ´m door te trekken naar 16 weken.Post wel voor- en na pics als ik klaar ben:)

gaat nog steeds goed, ben al geld aan t apart leggen voor men motor :D beloon jij jezelf ook met het stoppen?

Ben benieuwd naar je pics. Wat voor trainingsproggramma volg je?

Ik rippetoe.

ziet er heftig uit! ik doe nu 3 dagen, vind dat al veel :) Ik zie niet direct de squat, klopt dat?

Terug
Naar boven