simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, goed boek, heb het ook gelezen. Vandaag alweer 5 weekjes. Volgende week begin ik met men eerste motorles. Die ik bijelkaar gespaard heb door niet te roken![]()
volhouden he!wat ik nog steeds heb, na het stoppen, dat ik als ik op de bus wacht ofzo, mezelf verveel alsk niet kan roken.. het is geen drang ofzo, maar normaal kon je met roken toch al gauw 5-10 minuutjes volmaken
Kan iedereen die wil stoppen het boek "stoppen met roken" (the easy way) van Allen Carr aanraden, kost slechts 12 euro en het helpt echt, heeft mij en (al) een aantal vrienden en kennissen geholpen met stoppen!! Dit boek stopt de "psychische" verslaving, t zit immers allemaal tussen de oren!!
succes!!

ja, als ik in de bus zit is het ook alweer weg, maarja die tijd ervoor zou ik toch wel lekker een peuk hebben.. ook als ik me savonds verveel ofzo, ff roken op het balkon, ideaal![]()

Dus, de mensen die de rokers 'ECHT' willen helpen.
Geef me eens een downloadlinkje aub.![]()
Mwah...heb nog wel steeds de bekende moeilijke momenten, na het eten, bij de koffie / bier, en als je je verveeld. Bier ben ik ook maar gelijk helemaal mee gestopt, is weer een rook-verleiding minder. Stoppen met eten is niet echt een optie.![]()
Ik ben ook meer gaan eten, maar dat was niet zo erg
Volhouden hoor..!Mwah...heb nog wel steeds de bekende moeilijke momenten, na het eten, bij de koffie / bier, en als je je verveeld. Bier ben ik ook maar gelijk helemaal mee gestopt, is weer een rook-verleiding minder. Stoppen met eten is niet echt een optie.![]()

.
3 maand gestopt geweest, maar sinds een 2 tal weken terug aan het roken
Ging echt goed, had geen last, maar ben paar keer uitgeweest en behoorlijk dronken geraakt, en heb toen eens een keertje een sigaret gerookt.
Daardoor was de grens van het niet-roken doorbroken, en ben ik beginnen roken als ik zat was, en voor ik het wist, rookte ik weer alle dagen.
Heb me weer een datum vastgelegd, nu maandag die komt, dan stop ik weer, en deze keer geen alcohol meer in grote mate...
En nu gaat het lukken![]()