Fitness Seller

Stoppen met roken..

3 maand gestopt geweest, maar sinds een 2 tal weken terug aan het roken :mad:

Ging echt goed, had geen last, maar ben paar keer uitgeweest en behoorlijk dronken geraakt, en heb toen eens een keertje een sigaret gerookt.

Daardoor was de grens van het niet-roken doorbroken, en ben ik beginnen roken als ik zat was, en voor ik het wist, rookte ik weer alle dagen :mad::o.

Heb me weer een datum vastgelegd, nu maandag die komt, dan stop ik weer, en deze keer geen alcohol meer in grote mate...

En nu gaat het lukken :D

shit man!

Succes bij de volgende!!

wat ik nog steeds heb, na het stoppen, dat ik als ik op de bus wacht ofzo, mezelf verveel alsk niet kan roken.. het is geen drang ofzo, maar normaal kon je met roken toch al gauw 5-10 minuutjes volmaken

Je kan dan wat hete chicks smsen of bellen of msn als telefoon dat toelaat :D

Je kan dan wat hete chicks smsen of bellen of msn als telefoon dat toelaat :D

+1

Dat is precies wat ik ook altijd doe nu ik niet meer rook :cool:

Ik heb zelf nooit veel gerookt. Misschien een periode 6 sigaretten per dag ofzo.

Nu rook ik eigenlijk alleen op stap nog. Maar dit wil ik eigenlijk ook niet meer doen. Vanavond ga ik op stap en ga ik NIET roken ;)

Heb me aan mijn opgelegde datum gehouden, en ben sinds gisterenavond 21uur terug rookvrij, na een maandje gerookt te hebben toen ik hervallen was.

Is weer moeilijk, maar toch al makkelijker omdat ik weet dat ik gerust zonder kan. Effe paar daagjes doorbijten en dan begint je geest hem er weer op in te stellen dat die de hele dag niet beloont wordt met sigaretten.

Heb me aan mijn opgelegde datum gehouden, en ben sinds gisterenavond 21uur terug rookvrij, na een maandje gerookt te hebben toen ik hervallen was.

Is weer moeilijk, maar toch al makkelijker omdat ik weet dat ik gerust zonder kan. Effe paar daagjes doorbijten en dan begint je geest hem er weer op in te stellen dat die de hele dag niet beloont wordt met sigaretten.

succes man!

En als ik je gvd nog een keer met een peuk zie kan je wat beleven:mad:

Succes man,volhouden he!

Allen Carr DVD bekijken...methode heet Easy Way..Nu 3 jaar gestopt

Ik ben net een weekje pas gestopt. 2 jaar gerookt. Heb er geen moeite mee. Denk dat het beste is om een doel te stellen. Bij mij is het ik ben de eerste paar tests van de luchtmacht door, voor mijn conditie stop ik.
Succes,.

Ik ben net een weekje pas gestopt. 2 jaar gerookt. Heb er geen moeite mee. Denk dat het beste is om een doel te stellen. Bij mij is het ik ben de eerste paar tests van de luchtmacht door, voor mijn conditie stop ik.
Succes,.

Goed gedaan. Je conditie zal zeer zeker verbeteren! Wat ga je doen bij de Luchtmacht?

ik rook nog lekker door tot deze middag en dan lekker eten en stoppen :D over 2tal maand eens 3 weken kunnen stoppen, het zit em idd vooral tussen de oren, na 24uur is alle CO nl al uit je lichaam verdwenen en na 48u alle nicotine, wat het toen bij mij de das heeft omgedaan is zwaar feesten haha maar dat is volgens mij ook weer een associatie die men brein maakte tussen drinken en roken
achja we zien wel, kijk al uit naar men tweede week, toen begon ik de vorige keer serieus keelpijn en lopende neus te krijgen NOT dus :p

Succes!

Stoppen is lastig hoor.Ik was 2 jaar gestopt (2004-2006).Zonde eingelijk...want ik was weer beggonen in 2007.De afgelopen jaar rook ik minder (1-4 sig/week en op sommig avonden stappen 1 pakje).Stom maja.,moet gewoon stoppen.Komt door alcohol.Alcohol en tabac zijn net een stack hahahaha.Je kan beter allebei stoppen.Ik word te oud voor dit en de sigaretten smaken vies de laste tijd en word een beetje ziek van katers LOL.

Sucess.

Terug
Naar boven