XXL Nutrition

Stoppen met roken..

10 weken al weer. tijd gaat hard. succes iedereen die bezig is met stoppen!!

2 maanden geleden gestopt met alcohol en cannabis, was een hel.
Nu 5 dagen gestopt met roken en valt goed mee. Beter dan het bovenste!
Groeten !

Ben nu 2 dagen gestopt met roken.

Wil in de avond nog wel een jointje roken mjah kan ook niet alles in 1x.

Wil eerst roken stoppen omdat het gewoon nutteloos is.

Wens me sterkte!!

hey man veel succes. ik ben zelf 3 weken geleden gestopt heb gewoon gezegt oke nog 3 peukies per dag voor mij.. smorgen 1tje smiddags 1 en na het eten..

heb ik 3 dagen gedaan en toen naar 2 gegaan en zit nu op 0 per dag.. rook af en toe nog wel gezellig een peukie mee.. maar ik koop zelf niet meer en heb de behoefte ook niet scheelt veel in de pockets... reken uit wat je in de maand kwijt was aan roken?

ik rookte ruim 1 pakje per dag als niet meer was dus 30 x 4,80 = ruim 144 euro..
heb handschoenen gekocht + tanktopje van xxl en nog wat dingentjes mp3 speler etc. ben ik ook die 144 kwijt maar dan niet meer aan peuken :D
zit veel beter in me vel en veel minder last van me gezicht was met roken nogal.. euhm vettig enzo.. en soms puistjes maja heb ik ook niet meer gelukkig..
waar een wil is is een weg

succes misha

En week 11 alweer!:)

Ik ben helaas de mist in gegaan.
Weer 2 dagen lopen roken 4a5 sigaretten :(

Morgen weer een dag het gaat me lukken! Want ben al zwaar gemindert.

Biergist helpt trouwens ook voor als je wilt stoppen met roken.

"[FONT=trebuchet ms, arial, helvetica]Verrijkte biergist Zevenster is de oppepper van de lever. Verrijkte biergist Zevenster tezamen met Acidophilus of een grote hoeveelheid Yoghurt, volstaan om een droge lever, veroorzaakt door antibiotica of alcohol, op 3 weken tijd weer volledig op te laden."

"
[/FONT][FONT=trebuchet ms, arial, helvetica]Depressieve en overspannen mensen reageren zeer gunstig bij het gebruik van hoge dosissen Verrijkte biergist Zevenster. Ook afkickende junks, alcoholisten en rokers lijden minder, als zij hoge dosissen verrijkte biergist slikken."

[/FONT][FONT=trebuchet ms, arial, helvetica]bron: [Link niet meer beschikbaar]
[/FONT]

Ik steek er nu lekker 1tje op:flipoff:

Nog steeds niks aangeraakt!

Allen Carr easy way...dvd kijken..nu 3 jaar gestopt.

Terug
Naar boven