- Waardering
- 12.551
thanks! ik probeerde je karma te geven maar dat lukt niet![]()
Gheghe, gelukkig ben ik niet zo'n karmah**r, de intentie telt ook dus tnx

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks! ik probeerde je karma te geven maar dat lukt niet![]()

) heet 'Eenvoudig Stoppen met Roken'. Voor mij was het een eye-openener! Ben ook geen bot ofzo, maar wil het graag aanraden aangezien het mij ook heeft geholpen. Probeer het mijn vrienden ook aan te smeren, maar niemand staat er voor open of men vind het dikke onzin. Schaadt het niet, baad het niet! (sp) Ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken (na het te hebben gezien/gelezen)
Als je goed hebt opgelet heb je jezelf bij die methode ook belooft nooit meer nicotine binnen te krijgen in wat voor vorm dan ook . Dus ook niet bij weed roken .Hoi,
Ben nu precies een maand gestopt met roken. Hier en daar nog wel een Jointje, om gewoon te chillen, maar geen gewone sigaretten meer voor mij. (Heb ze zelfs in mijn kamer liggen, om Joints te draaien!)
Ik wil eigenlijk geen reclame maken, maar voor de belangstellenden; Je moet eens de DVD en/of het boek van Alan Carr proberen. Het boek heet 'Stoppen met Roken' en de DVD (welke downloadbaar is) heet 'Eenvoudig Stoppen met Roken'. Voor mij was het een eye-openener! Ben ook geen bot ofzo, maar wil het graag aanraden aangezien het mij ook heeft geholpen. Probeer het mijn vrienden ook aan te smeren, maar niemand staat er voor open of men vind het dikke onzin. Schaadt het niet, baad het niet! (sp) Ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken (na het te hebben gezien/gelezen)
Mocht je interesse hebben in de DVD, pm!
(Tevens mag je tijdens het kijken/lezen van het materiaal gewoon roken, haha.)
Als je goed hebt opgelet heb je jezelf bij die methode ook belooft nooit meer nicotine binnen te krijgen in wat voor vorm dan ook . Dus ook niet bij weed roken .

ik ben hoe dan ook aangekomen, maar ik ben in dezelfde tijd gestart met BB. Dus waar wat van komt durf ik niet te zeggen. Ik eet door BB al beter, maar ik denk dat het stoppen wel heeft geholpen!
Ik ben van 69 kg naar 82 kg gegaan.