Fitness Seller

Stoppen met roken..

Na 10 dagen terug beginnen roken, dit voor 2 dagen :(
Gewoon zotgedraaid eigenlijk. Heb de rest van de sigaretten maar doorgesjast in het wc.
Nieuwe poging!

Hoi,

Ben nu precies een maand gestopt met roken. Hier en daar nog wel een Jointje, om gewoon te chillen, maar geen gewone sigaretten meer voor mij. (Heb ze zelfs in mijn kamer liggen, om Joints te draaien!)

Ik wil eigenlijk geen reclame maken, maar voor de belangstellenden; Je moet eens de DVD en/of het boek van Alan Carr proberen. Het boek heet 'Stoppen met Roken' en de DVD (welke downloadbaar is ;)) heet 'Eenvoudig Stoppen met Roken'. Voor mij was het een eye-openener! Ben ook geen bot ofzo, maar wil het graag aanraden aangezien het mij ook heeft geholpen. Probeer het mijn vrienden ook aan te smeren, maar niemand staat er voor open of men vind het dikke onzin. Schaadt het niet, baad het niet! (sp) Ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken (na het te hebben gezien/gelezen)

Mocht je interesse hebben in de DVD, pm!
(Tevens mag je tijdens het kijken/lezen van het materiaal gewoon roken, haha.)

Laatst bewerkt:
Ik heb al de hele morgend niets gerookt. Voor mij is dat al een hele opgave, begin het nu al wel moeilijk te hebben. Maar ik ga proberen te stoppen gewoon, ben het zelf ook kotsbeu en ik krijg nogal harde wallen van veel te roken. Dus des te meer reden om te stoppen !

Wish me luck...

12 weken vandaag?Ben de tel kwijt:)

13 toch??

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

mischien toch 12 ik twijfel, hoe dan ook, nederland is naar de finale :)

Alweer 8 dagen gestopt :)
Proficiat aan Nederland. Nu nog RadioShack voor de TDF en alles is in de sjakosh :D

ik een paar dagen nu, hoop dat ik het vol kan houden :)

:(
Hoi,

Ben nu precies een maand gestopt met roken. Hier en daar nog wel een Jointje, om gewoon te chillen, maar geen gewone sigaretten meer voor mij. (Heb ze zelfs in mijn kamer liggen, om Joints te draaien!)

Ik wil eigenlijk geen reclame maken, maar voor de belangstellenden; Je moet eens de DVD en/of het boek van Alan Carr proberen. Het boek heet 'Stoppen met Roken' en de DVD (welke downloadbaar is ;)) heet 'Eenvoudig Stoppen met Roken'. Voor mij was het een eye-openener! Ben ook geen bot ofzo, maar wil het graag aanraden aangezien het mij ook heeft geholpen. Probeer het mijn vrienden ook aan te smeren, maar niemand staat er voor open of men vind het dikke onzin. Schaadt het niet, baad het niet! (sp) Ben gewoon benieuwd hoe andere mensen hier over denken (na het te hebben gezien/gelezen)

Mocht je interesse hebben in de DVD, pm!
(Tevens mag je tijdens het kijken/lezen van het materiaal gewoon roken, haha.)
Als je goed hebt opgelet heb je jezelf bij die methode ook belooft nooit meer nicotine binnen te krijgen in wat voor vorm dan ook . Dus ook niet bij weed roken .

•886 days
•76.550.400 seconds
•1.275.840 minutes
•21.264 hours
•126 weeks (rounded down)

Zolang ben ik al van t roken af :D :D

:(
Als je goed hebt opgelet heb je jezelf bij die methode ook belooft nooit meer nicotine binnen te krijgen in wat voor vorm dan ook . Dus ook niet bij weed roken .

Nee helaas, ik heb mijzelf iets anders belooft. Geen sigaretten. Af en toe een jointje als chill moment (Hash vaporizen is een heel gedoe, weed rook ik niet) kan imo geen kwaad.

1,7 maand and counting..

Nog lang geen 35, maar wel gestopt na 5jaar roken. Ik had een weekje geminderd en daarna 12 dagen niets. Ik merkte in het begin dat je zin hebt in nicotine en daarom wilt roken, dit is gewoon een klote-gevoel. Na een paar dagen was dit echter weg en merkte ik vooral dat mijn hoofd wilde roken, omdat je het als beloning hebt ingesteld daarboven. Het is mij goed gelukt dit te negeren. Zal niet zeggen dat ik nu echt gestopt ben, maar ben erg tevreden en blij dat ik niet meer de hele tijd de neiging heb iets te inhaleren.
Ik heb trouwens wel een voordeeltje gehad: Ik was namelijk op vakantie en was de hele tijd wel bezig, wat het stukken makkelijker maakte.

16 weken vandaag!! gaat lekker zo! Heel soms dat ik eventjes zin heb, maar dat kan ik vrij goed van me af zetten.

Dat soms zin hebben heb ik ook nogsteeds en ik denk wel dat je dat altijd blijft houden.

En zijn jullie eigenlijk kg's bijgekomen sinds het stoppen met roken?

ik ben hoe dan ook aangekomen, maar ik ben in dezelfde tijd gestart met BB. Dus waar wat van komt durf ik niet te zeggen. Ik eet door BB al beter, maar ik denk dat het stoppen wel heeft geholpen!

Ik ben van 69 kg naar 82 kg gegaan.

Ik ben ook toen gestart met sporten maar had niet echt veel zin nog.
Ben van 73 met 14 % naar 91 met 25% gegaan :D
Moet er wel eevn bijzeggen dat in deze tijd me pa erg ziek was en veel moest eten, dus at ik elke avond lekker mee.

Nu is het een stuk beter, 87 met 20% ongeveer maar zie er in de spiegel wel stukken beter uit als dat ik ooit in me leven was.

Laatst bewerkt:
ik ben hoe dan ook aangekomen, maar ik ben in dezelfde tijd gestart met BB. Dus waar wat van komt durf ik niet te zeggen. Ik eet door BB al beter, maar ik denk dat het stoppen wel heeft geholpen!

Ik ben van 69 kg naar 82 kg gegaan.

En in welke mate rookte je? 1/2 pakje, 1 pakje, 1/4 pakje per dag?

3-4 pakjes halfzware vannelle

Terug
Naar boven