- Waardering
- 12.551

Morgen toch pas?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nu 1 dag gestopt, rookte een pakje per dag. Voel me rot, lijk minder energie te hebben nu, cardio was klote vanmorgend. Maar ga toch proberen door te bijten.
klopt, nog 40 minuutjes...
---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------
maar k dacht , dan hoef ik morgen niet meer in t topic te komen. hahaha.
Zeg, ga jij oged met BB? Haal je je doelen?

Ah, op die fiets.
Ja gaat wel lekker verder, ben nu ong. 3 weken aan het cutten en al ruim 9 kilo kwijt, alleen nog steeds geen 6 pack te zien.Maar gaat wel goed komen denk ik.
En jij?
Edit: Las het net al in je log.
wow das snel die negen kilo, als je maar geen spier kwijt raakt dan! Ik heb nog geen nieuw schema..

Volgens het meetlint hoofdzakelijk rond de middel centimeters verloren.![]()

Zodra ik eindelijk blokjes heb zet ik nieuwe pics op m´n profiel.
Over een week of 2 dus.![]()
zeg Marcel, is t al handig als k ga cutten? ik heb ook geen blokjes meer, en ben 14 kilo aangekomen? Of zal ik wachten tot de volgende zomer. Dan weeg ik wel zon 95 kg tegen die tijd?

sinds vorig jaar mei gestopt zonder hulpmiddelen , als je echt wil stoppen moet je het zonder hulp doen , anders komt er niks van , is allemaal geldklopperij...

Gefeliciteerd man. Ikzelf nu 9 dagen gestopt zonder tabletten of pleister of wat dan ook. Moet zeggen dat het soepel verloopt, net ook mn eerste weekend overleefd. Ook alleen in het weekend in de avonden tijdens een biertje kwam de drang effetjes naar boven maar die verdween ook weer net zo snel. Op naar de 2 weken dan dan de maand!![]()