AndroidHealthClinic

Stoppen met roken..

t zit allemaal tussen je oren... echt waar... even doorbijten en klaar is kees en dan voel je je 10x beter, echt!

zoals alan carr zegt: je denkt dat de sigaret je grote vriend is en dat een wereld zonder peuken zwaar kloten is (denk aan uitgaan, 's avonds blokje om e.d.) maar t is onzin, de sigaret is je grootste vijand omdat hij je stuk maakt. Je komt er vanzelf achter

Moet zijn: wat Alan Carr zei.... want de man is inmiddels dood en je raad het al..... aan longkanker gestorven.

tsja met 60peuken/dag moet t haast ook wel...

• Topic Starter Topic Starter
kleine update..nog een paar uurtjes en ik ben al weer 6 maanden van het roken verlost :D.

Klasse kerel..

Er gaat niks boven ff een lekker peukie roken ^^

Moet zijn: wat Alan Carr zei.... want de man is inmiddels dood en je raad het al..... aan longkanker gestorven.

Allan Carr is idd gestorven aan longkanker. Hij is ook weer gaan roken he. hij heeft het boek geschreven,..rijk geworden. toen weer gaan roken want hij was te verslaafd en eraan gestorven.

Ik ben gestopt met roken,...4 jaar geleden. en nog steeds op de dag van vandaag heb ik er soms nog zin in. maar het wordt snel minder.
De enige tip die ik ej kan geven: doe cardio en als je trek hebt;..denk ergens anders aan;..verzet je gedachte. ga buiten lopen, je moeder bellen..waever

Allan Carr is idd gestorven aan longkanker. Hij is ook weer gaan roken he. hij heeft het boek geschreven,..rijk geworden. toen weer gaan roken want hij was te verslaafd en eraan gestorven.
volgens mij is deze info niet correct.... de man heeft zeker 25 jaar niet meer gerookt, heeft wel tijdens zijn cursussen in rokerige lokalen gestaan. je mocht tijdens de cursus gewoon door gaan met roken. misschien kwestie van mee roken of misschien zelf toch te lang gerookt.

ik weet het ook niet zeker joh;..heb het me laten vertellen.

Wat ik wel zeker weet si dat geen lasertherapie, geen pil en geen boek zal helpen om je te stoppen met roken als je er niet klaar voor bent. Je moet echt zelf willen stoppen. Je moet het gewoon helemaal gehad hebben met peuken

ach ik ben nu 5 jaar gestopt en af en toe denk ik nog wel eens hmmm nu een lekker cigaretje maar ik doe dat dan toch maar niet ...iedereen succes en houd vol.

volgens mij is deze info niet correct.... de man heeft zeker 25 jaar niet meer gerookt, heeft wel tijdens zijn cursussen in rokerige lokalen gestaan. je mocht tijdens de cursus gewoon door gaan met roken. misschien kwestie van mee roken of misschien zelf toch te lang gerookt.

Niet meer gestorven van zelf te roken dan, want na 5 jaar niet roken zijn je longen terug op hetzelfde niveau als iemand die nooit gerookt heeft. Ik durf op een dag gemakkelijk 20 kleine sigaartjes roken, en troost mij maar met de gedachte dat de dood altijd een oorzaak heeft.

Stoppen met roken is het beste wat je kan doen, maar meteen ook het moeilijkste om mee te stoppen.

Ik heb zelf 11 jaar zwaar gerookt ben er nu 8 maanden vanaf. Wat een opluchting!
Nicotine kaugoms waren een uitkomst voor mij, eerst die van 4mg daarna die van 2mg en als laatste begon ik af en doe een normale kaugom tussendoor te nemen waardoor ik mijn hersens een beetje voor de gek hield.

Voor mij geld dat ik er eigenlijk nooit meer last van heb, zelfs niet als ik opstap ben.
Succes met stoppen en RESPECT voor degene die het lukt!

Laatst bewerkt:
ben gewoon in een keer gestopt zonder middeltjes gewoon peuken op geen nieuwe meer kopen en niet meer roken, bijna 7 jaar geleden.
zit gewoon in je hooft wat je wilt of niet wilt gewoon domme gewoonte.

Grappig.... bovenstaande post heb ik niet geschreven, maar dressed black. zie 3 posts terug en daarin is de post van apenootje, de post van mij.
Maakt niets uit verder hoor, waarvan akte.

Knap werk hoor zo lang gestopt zijn!

Ben zelf nu 3 maanden gestopt.. heb wel af en toe een aggressie aanval maar buiten dat gaat het wel goed;)

je longen zullen beteren maar nooit helemaal herstellen

Terug
Naar boven